Aihe: Michael Monroe
1 2 3 4 556 57 58 59 60100 101 102 103 104
sirdickyj
12.08.2012 16:05:28
Vaikka ketju ei käsittelekään entisiä bändikavereita, niin tää on esimerkki hyvästä rokettibiisistä;

http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-1288490681194.html

Tällä lähtee.
It's the singer, not the song.
hemoroidi
15.08.2012 14:51:16
sirdickyj: Vaikka ketju ei käsittelekään entisiä bändikavereita, niin tää on esimerkki hyvästä rokettibiisistä;

http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-1288490681194.html

Tällä lähtee.

Huono ja mitäänsanomaton biisi.
ryanryan
15.08.2012 16:57:52
hemoroidi: Huono ja mitäänsanomaton biisi.

en nyt ihan noinkaan sanos. ite en kuitenkaan tykkää yhtään tosta laulajasta ja videosta, vaikka taustat on kyllä ihan jees, mut ei mitkään ällistyttävät.
anyways kyllä tosta paremmankin biisin sais
It was an accident!
BoNey
15.08.2012 17:54:08

En tiedä onko tuo biisi Andyn käsialaa, mutta onhan se mies biisinkirjoittajana ihan eri tasoa Monroen kanssa. Vaikka Andyltä on tullut ulos paljon paskaa, niin yleisesti materiaali on paljo mielenkintoisempaa kuin Monroella.

Ja itse tykkään Michael Monroesta kanssa helvetisti, varmaan viime vuosien eniten kuunneltuja levyjä. Molempi parempi.
www.youtube.com/user/StereoidsBand/videos
sirdickyj
15.08.2012 17:58:29
BoNey: En tiedä onko tuo biisi Andyn käsialaa, mutta onhan se mies biisinkirjoittajana ihan eri tasoa Monroen kanssa. Vaikka Andyltä on tullut ulos paljon paskaa, niin yleisesti materiaali on paljo mielenkintoisempaa kuin Monroella.

Ja itse tykkään Michael Monroesta kanssa helvetisti, varmaan viime vuosien eniten kuunneltuja levyjä. Molempi parempi.

Nii...on toi Grease Helmetin biisi huomattavasti parempi biisi ku Sensory Overdriven biisit. Lukuunottamatta Superfly-biisiä. Vai mikä se on.
hemoroidi
15.08.2012 18:34:39
sirdickyj: Nii...on toi Grease Helmetin biisi huomattavasti parempi biisi ku Sensory Overdriven biisit. Lukuunottamatta Superfly-biisiä. Vai mikä se on.

Sinäkö sen päätät?
ville198
15.08.2012 18:56:33
Sensory overdrive oli musta parhainta rokkia mitä on tällä vuosikymmenellä tullut.
Odotan paljon seuraavalta lätyltä.

Andylta ei kyllä ole moneen vuoteen tullut mitään kuuntelukelpoista. Osa niistä kuuntelukelpoisistakin oli hävyttömiä ripoffeja. Toi rasvakypärä biisi on tylsä ja laiska deep purple kierrätys.
sirdickyj
15.08.2012 19:09:51
hemoroidi: Sinäkö sen päätät?

Unovdin lisätä et "mun mielestä".
sirdickyj
15.08.2012 19:10:25
hemoroidi: Huono ja mitäänsanomaton biisi.

Sinäkö sen päätät?
Artist
15.08.2012 20:13:37
sirdickyj: Lukuunottamatta Superfly-biisiä. Vai mikä se on.

Superpowered Superfly. Levynkansilehtisen perusteella kokonaan Gingerin biisi, muuten.
"They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will"
sirdickyj
15.08.2012 20:24:09
Artist: Superpowered Superfly. Levynkansilehtisen perusteella kokonaan Gingerin biisi, muuten.

Hieno biisi.

Ja niinhän tuo taitaa olla Gingerin biisi.
sirdickyj
15.08.2012 20:26:16
hemoroidi: Unovdin lisätä et "mun mielestä".

Hehe, tahallaan yritin provosoida että keskustelu olis lähtenyt käyntiin. Olen 95% samaa mieltä kaikista sinun kirjoituksista tässä ketjussa.. ihan vaan off-topiccina aattelin nuolaista.

Okei. No en mä kovinkaan helposti lähe siihen et väiteltäis jonkun biisin paremmuudesta.

Hienoa että kaikki saa jotain musaa aikaseks. Andy osuu oikeaan säveltäjänä silloin tällöin, Monroen vahvuus on esityksen presentaatiossa. Kokpnaisuutena.
Joees
15.08.2012 23:59:47
sirdickyj: Hieno biisi.

Iso osa siitä levystä on Gingerin käsialaa.

On äärimmäisen tuottelias heppu muutenkin. Mikäli tulevat projektit tulevat ajallaan ulos niin se tarkoittaa kuutta julkaistua levyä vuoden sisään. Mukana on yksi biisi jota oli ilmeisesti tarjonnut jossain välissä Monroelle mutta ei ollut kelvannut.
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
digitaalimies
16.08.2012 09:44:29
Methis: Iso osa siitä levystä on Gingerin käsialaa.

On äärimmäisen tuottelias heppu muutenkin. Mikäli tulevat projektit tulevat ajallaan ulos niin se tarkoittaa kuutta julkaistua levyä vuoden sisään. Mukana on yksi biisi jota oli ilmeisesti tarjonnut jossain välissä Monroelle mutta ei ollut kelvannut.

Niin, saa nähdä kauanko tuo Pledge-kuherruskuukausi kestää ja kuinka laadunvalvonta pitää. 555% tuli "ostettua" jo ekana päivänä, mutta en ole vieläkään päässyt ekaa cd:tä pidemmälle. Jonniin verran on siinä tuubaa/keskikertaisuutta suodatettavana, mikä ei tietenkään tullut tuollaisen jöötin kohdalla yllätyksenä.

Taisin jo aiemmin mainita tässä ketjussa, että Ginger sanoi kirjoittaneensa 70% Sensory Overdriven sanoista ja sävelistä. Paljon jäi paikattavaa, siis.
They'll introduce me, "Hello, hello" / Women seduce me and champagne flows / Then the lights go low / There's only one song I know
teg
16.08.2012 10:19:30
sirdickyj: Hieno biisi.

Tämmönen versio tällä kertaa : http://www.youtube.com/watch?v=eLwOMwFrXiI
Joees
16.08.2012 10:32:51
digitaalimies: Niin, saa nähdä kauanko tuo Pledge-kuherruskuukausi kestää ja kuinka laadunvalvonta pitää. 555% tuli "ostettua" jo ekana päivänä, mutta en ole vieläkään päässyt ekaa cd:tä pidemmälle. Jonniin verran on siinä tuubaa/keskikertaisuutta suodatettavana, mikä ei tietenkään tullut tuollaisen jöötin kohdalla yllätyksenä.

Taisin jo aiemmin mainita tässä ketjussa, että Ginger sanoi kirjoittaneensa 70% Sensory Overdriven sanoista ja sävelistä. Paljon jäi paikattavaa, siis.

Mulle se 555% upposi kyllä. Toinen levy on niistä mun makuun paras siinä missä ensimmäinen on ihan jees. Jos et diggaa niin laita Ebayhin? Parhaimmillaan tuntuvat menneen dollareissa huntin kieppeillä.

Mutation/Hey! Hello! hommattuna samaten ja innolla odotan.

Ja juu 70% muistelin minäkin Gingerin maininneen. Tekstejä kai enemmän kuin säveliä tällä kertaa.
winstoni
16.08.2012 12:00:33
Methis: Ja juu 70% muistelin minäkin Gingerin maininneen. Tekstejä kai enemmän kuin säveliä tällä kertaa.

Kyllä kun niitä sointumuutoksia ja sävelkulkuja kuuntelee, niin voisin sanoa, että 70% on enemmän tai vähemmän Gingerin käsialaa. Sanoi Michael mitä hyvänsä.

Ja siinä onkin ongelma, nykyinen Monroen bändi on hyvä rokkipumppu lavalla, omassa tyylilajissaan päteviä soittajia, mutta yhtään (oma mielipide) edes keskinkertaista biisinkirjoittajaa ei ryhmästä löydy. Ja Ginger on ilmoittanut, että ei osallistu uuden levyn sävellysprosessiin tipan vertaa.
Voi olla, että ennenkuin uusi levy saadaan ulos, niin sen synnyttäminen on vaikea ja ongelmallinen prosessi... tätä voisi tukea myös se, että Michael jatkaa Voice of Finlandin tuomarina myös tulevalla kaudella. Mitäköhän mieltä muut bändin jätkät ovat asiasta?

Grease Helmetin biisi on ihan ok, mutta en usko että Andy on ollut siinä biisinkirjoittajana, soolon on vetänyt. Ei kuulosta yhtään Andyn tyyppiseltä tekeleeltä sointukulkuineen ja melodioineen. Pahoin pelkään, että Andyn sävellyskynä on aika rutikuiva tällä hetkellä ja kun olen aika tasaisin väliajoin mieheen törmännyt, niin eihän hän kyllä missään hyvässä kunnossa ole, ikävä kyllä.
"Pilvi ja kokkeli kyllä maistuis, mutta muusikoksi en helvetissä rupea." - LamaAjanElvis
Boyakasha
16.08.2012 12:31:12
winstoni: Kyllä kun niitä sointumuutoksia ja sävelkulkuja kuuntelee, niin voisin sanoa, että 70% on enemmän tai vähemmän Gingerin käsialaa. Sanoi Michael mitä hyvänsä.

Jep.

winstoni: Ja siinä onkin ongelma, nykyinen Monroen bändi on hyvä rokkipumppu lavalla, omassa tyylilajissaan päteviä soittajia, mutta yhtään (oma mielipide) edes keskinkertaista biisinkirjoittajaa ei ryhmästä löydy. Ja Ginger on ilmoittanut, että ei osallistu uuden levyn sävellysprosessiin tipan vertaa.

Iltalehdessähän oli tämän vuoden alussa erittäin mystinen haastattelu Sami Yaffan kanssa, missä herra väitti Gingerin jatkavan MM-bändin säveltäjänä. Tämänhän Ginger kiisti välittömästi Formspring-sivuillaan. Tähän hätään en artikkelia enää kuitenkaan löytänyt, onkohan se poistettu?

winstoni: Voi olla, että ennenkuin uusi levy saadaan ulos, niin sen synnyttäminen on vaikea ja ongelmallinen prosessi... tätä voisi tukea myös se, että Michael jatkaa Voice of Finlandin tuomarina myös tulevalla kaudella. Mitäköhän mieltä muut bändin jätkät ovat asiasta?

Samaa mietin minäkin. Aika märkää ruutia ovat Backyard Babiesinkin viime levyt olleet. Tylsää paskaa.

winstoni: Grease Helmetin biisi on ihan ok, mutta en usko että Andy on ollut siinä biisinkirjoittajana, soolon on vetänyt. Ei kuulosta yhtään Andyn tyyppiseltä tekeleeltä sointukulkuineen ja melodioineen. Pahoin pelkään, että Andyn sävellyskynä on aika rutikuiva tällä hetkellä ja kun olen aika tasaisin väliajoin mieheen törmännyt, niin eihän hän kyllä missään hyvässä kunnossa ole, ikävä kyllä.

Ei kuulosta munkaan mielestä Andylle vaan aika geneeriselle perusroketille, jossa laulajana Ozzy Osbournen ja Paul Stanleyn äpärälapsi. Ei huono, mutta parempaan pitäisi noilla kilsoilla pystyä. Joskushan Andy tokaisi, että hänellä on "12 hittiä" takataskussa. Niitä kyllä kipeästi kaivattaisiin.
Joees
16.08.2012 12:55:11 (muokattu 16.08.2012 13:06:38)
winstoni: Kyllä kun niitä sointumuutoksia ja sävelkulkuja kuuntelee, niin voisin sanoa, että 70% on enemmän tai vähemmän Gingerin käsialaa. Sanoi Michael mitä hyvänsä.

Kyllähän ne sen jutut sieltä kuulee aika helpostikin niin kuin totesitkin. Muistelisin Gingerin joskus maininneen että iso osa teksteistä on häneltä tulleita.

E: Onko Michael sitten jotain muuta jossain väittänyt?

Boyakasha: Iltalehdessähän oli tämän vuoden alussa erittäin mystinen haastattelu Sami Yaffan kanssa, missä herra väitti Gingerin jatkavan MM-bändin säveltäjänä. Tämänhän Ginger kiisti välittömästi Formspring-sivuillaan. Tähän hätään en artikkelia enää kuitenkaan löytänyt, onkohan se poistettu?

http://youtu.be/V_W4JuBUMPc En ole ihan varma oliko se tuo jota oli tarjonnut Monroelle vaiko joku muu.

Anyway, kaikesta huolimatta odotan tulevaa levyä sekä innolla että kauhulla.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)