J. Cool 22.04.2004 17:38:15 | |
---|
terrvveee! en laittanu linkkiä tonne höyrytopikkiin koska se hukkuis kuitenki ennen ku kukaan ehtis lukea. pidemmittä puheitta: http://koti.mbnet.fi/~j_cool/stuff nakkasin tänään lisää, nyt on myös baronin ottamat kuvat. tunnarit edelleen samat, jos joltaki puuttuu niin pikaviestiä. ulkopuoliset saa jäädä nuolemaan näppejään, ei sovi kaikkien silmille, kun 7 seppo hovia veivaa motiffia yhtä aikaa.. aivan hirrveetä menoa! |
baron 22.04.2004 18:10:07 | |
---|
Pitäiskö ensi kerralla olla videot? Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Herra Rapu 22.04.2004 18:55:56 (muokattu 22.04.2004 18:58:12) | |
---|
Pitäiskö ensi kerralla olla videot? joo ja DVD! eiku öö. Voitas kattoo opetusvideoita yhdessä. no hyvii kuvii oli kuitenki! |
Snowblind 22.04.2004 19:16:25 | |
---|
;( |
baron 22.04.2004 19:44:09 | |
---|
joo ja DVD! eiku öö. Voitas kattoo opetusvideoita yhdessä. no hyvii kuvii oli kuitenki! Joo, sen sijaan että soitettais ja juotaisiin kaljaa, katsottais kauniita ja rohkeita ja salkkareita. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Juho L 22.04.2004 19:54:40 | |
---|
Joo, sen sijaan että soitettais ja juotaisiin kaljaa, katsottais kauniita ja rohkeita ja salkkareita. Extremevideo? Torilla tuhottomasti rojua myynnissä. (ks. profiili)
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
baron 22.04.2004 19:58:00 | |
---|
Extremevideo? Onhan ne meille vähän kovaa kamaa. Mites Pyjamabanaanit ja Teletapit? Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Snowblind 22.04.2004 19:58:49 | |
---|
Mites Pyjamabanaanit Pitikö tuokin tuoda taas takaisin tietouteeni... :) |
Juho L 22.04.2004 20:10:15 (muokattu 22.04.2004 21:34:02) | |
---|
Onhan ne meille vähän kovaa kamaa. Mites Pyjamabanaanit ja Teletapit? Onhan meillä jo omat teletapit. Fuzzy-Puzzy (irstaalle miehelle irstas nimi), Note-Pote, Jabbe-Kabbe ja Mikkey-Pikkey. Itse isä-Baron voi toimia aurinkona ja mukana on myös hellyttävä Puu-Puu, elävä Moog Liberation. Sanomattakin selvää, että jokaisen Keytapin vatsaan on integroitu Motif ES:n räkkimalli. Yhtäkkiä Jabbe-Kaben vatsasta kuuluu kummaa ääntä. "Tilutusta!", huusi Note-Pote yllättyneenä. Sitten ääni lakkasi yhtä nopeasti kuin oli alkanut. "UUDESTAAN!", huusivat COB-tapit. Edit: COB-tapit on parempi nimike. Torilla tuhottomasti rojua myynnissä. (ks. profiili)
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Ristus... Sairasta :) |
BaariMikko 22.04.2004 21:24:29 | |
---|
Jösses! "Only people can change the world" -Yoko Ono |
J. Cool 22.04.2004 22:48:14 | |
---|
mitä enkö mä mahtunu cob-tappeihin! tyly pettymys... aivan hirrveetä menoa! |
BaariMikko 22.04.2004 23:49:28 | |
---|
Onhan meillä jo omat teletapit. Fuzzy-Puzzy (irstaalle miehelle irstas nimi), Note-Pote, Jabbe-Kabbe ja Mikkey-Pikkey. Itse isä-Baron voi toimia aurinkona ja mukana on myös hellyttävä Puu-Puu, elävä Moog Liberation. Sanomattakin selvää, että jokaisen Keytapin vatsaan on integroitu Motif ES:n räkkimalli. Yhtäkkiä Jabbe-Kaben vatsasta kuuluu kummaa ääntä. "Tilutusta!", huusi Note-Pote yllättyneenä. Sitten ääni lakkasi yhtä nopeasti kuin oli alkanut. "UUDESTAAN!", huusivat COB-tapit. Edit: COB-tapit on parempi nimike. Sitten on tietty pahapaha Juhis-Puhis -mörkö, joka häiritsee tappien rauhaa karjumalla "tiluttaminen on perseestä!" "Only people can change the world" -Yoko Ono |
Juho L 23.04.2004 00:25:10 | |
---|
mitä enkö mä mahtunu cob-tappeihin! tyly pettymys... Ei meille sidekickeille ja hangaroundeille ole tilaa tuossa. Nord Modular, mikseri ja Kontakt torilla
Juho L 23.04.2004 00:26:44 | |
---|
Sitten on tietty pahapaha Juhis-Puhis -mörkö, joka häiritsee tappien rauhaa karjumalla "tiluttaminen on perseestä!" Alkuperäisessä Teletapeissa ei taida olla pahista lain. Ottaako COB-tapit askeleen eteenpäin ja lisäävät pahiksen? Nord Modular, mikseri ja Kontakt torilla
baron 23.04.2004 02:03:37 | |
---|
Pitikö tuokin tuoda taas takaisin tietouteeni... :) Mun feivorini on B1, mikä sun? Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Notefix 23.04.2004 02:07:57 | |
---|
Edit: COB-tapit on parempi nimike. Hoho...Olenkos mä nyt sitten joku virallinen tilutuksen vastustaja...siis, tietenkin Juhon jälkeen! Hämärästi muistan kyllä että Juhokin jotain tilutteli...mikähän se biisi oli... :) My name is Baron, Notefix Baron "
Reijoteppo: Ääninäytteesi kuulostaa siltä kuin avo-hoitopotilaat olisi päästetty keikalle ja lääkkeiden otto on unohtunut |
BaariMikko 23.04.2004 02:27:40 | |
---|
Hoho...Olenkos mä nyt sitten joku virallinen tilutuksen vastustaja...siis, tietenkin Juhon jälkeen! Hämärästi muistan kyllä että Juhokin jotain tilutteli...mikähän se biisi oli... :) Mä en ainakaan tiluttanu, millään soittimella. Tana kun on nakkisormet taas ruosteessa, ei tunnu mikään onnaavan. Ja keikalle vielä pitäisi lähteä, huh. "Only people can change the world" -Yoko Ono |
Notefix 23.04.2004 10:37:36 | |
---|
Mä en ainakaan tiluttanu, millään soittimella. Sä veditkin tyylikkäästi! My name is Baron, Notefix Baron "
Reijoteppo: Ääninäytteesi kuulostaa siltä kuin avo-hoitopotilaat olisi päästetty keikalle ja lääkkeiden otto on unohtunut |
Fuzzy Boner 23.04.2004 10:38:43 | |
---|
Jeps... Täytyypä väijyä noita kuvia. |