Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: KLD keinokuorma AT-50
1
Karvanaama-Zakk
12.08.2012 18:05:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro!!
 
Oon tässä haeskellut itselleni keinokuormaa ja oli tullut tämmöinen linkki itselleni pikaviesteihin:
 
http://verkkotukku.fi/tuotteet.html?id=23/104
 
Onko kenelläkään tuosta mitään konkreettista kokemusta??
 
-Aki V
 
Karvojen kasvatus on miesten hommaa!!!!
Grugi
12.08.2012 18:37:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Putiikki on ainakin täysin tuntematon mulle ja niin on tuotteetkin tuolla.
 
The only true wisdom is in knowing you know nothing.
jhlamm
12.08.2012 21:20:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuossa on näemmä tuo säätö max -12dB. Mimmosta toosaa tuolla pitäisi vaimentaa? Jos on isompi tehopesä niin saattaa jäädä tuo volumen vaimennus vähäiseksi, jos putkista yrittää optimisoundia repiä irti. Tosin riippuu vahvaristakin, että millä tehoilla se jo tuuttaa sitä "hyvää" soundia.
 
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so."
Karvanaama-Zakk
12.08.2012 23:48:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No mulla on toi Carvin Legacy käytössä ja se on puolitettu 50wattiseks.Koittanut kytätä käytettyinä noita THD:n laitteita,mutta huonosti näyttää taas liikkuvan täällä torilla...
 
Karvojen kasvatus on miesten hommaa!!!!
Arkka
13.08.2012 00:12:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ilmeisesti samaa peliä myydään Jenkeissä Recycled Sound - Power Plug 6/12 -nimellä. Aika vähän löytyy silläkään tosin infoo.
 
Hinta ei olis kyl mahoton vaikka vaimennuskin pieni.
 
jhlamm
13.08.2012 11:16:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsellä on 60w fireball ja siihen ei kauheasti riitä tuo 12dB vaimennus vaan melkolailla kaikki irti jotta saa edes puoleen väliin nostaa volumet kotona.
 
Hakusessa on ilmeisesti keinokuorma halvalla. Sama oli itselläkin hakusessa kunnes päädyin tuohon tube amp doctorin silenceriin 8 ohmisena. Maksoi käytettynä sen 200e mutta ei kyllä kaduta hetkeäkään. Sillon selailin kaikkia sivustoja niin uraltonelta löytyi tuollaiset
 
http://uraltone.com/kauppa/product_ … l&XTCsid=uvm49bfhra19od23qrm2pho4e3
 
http://uraltone.com/kauppa/product_ … l&XTCsid=uvm49bfhra19od23qrm2pho4e3
 
Tää jälkimmäinen on kyllä itse koottava, mutta käsittääkseni ajaa sitten asiansa aivan loistavasti eikä hintakaan päätä huimaa.
 
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so."
Jucciz
13.08.2012 11:31:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eiks se melkeen oo sama ostaa Weber MASS: se tukee kaikkia kuviteltavissa olevia impedansseja (2, 4, 8 ja 16 ohm), joten kerran hankittuna se toimii kaikille vahvistimille nyt ja tulevaisuudessa. Lisäksi monet pitävät MASSia vähiten soundia huonontavana vaihtoehtona markkinoilla olevista keinokuormista. Omaani olen ainakin ollut tyytyväinen, suosittelen.
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
PJS
13.08.2012 12:42:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Eiks se melkeen oo sama ostaa Weber MASS: se tukee kaikkia kuviteltavissa olevia impedansseja (2, 4, 8 ja 16 ohm), joten kerran hankittuna se toimii kaikille vahvistimille nyt ja tulevaisuudessa. Lisäksi monet pitävät MASSia vähiten soundia huonontavana vaihtoehtona markkinoilla olevista keinokuormista. Omaani olen ainakin ollut tyytyväinen, suosittelen.
 
Weber Mass on todella hyvä. Suosittelen sitä taloon ja puutarhaan.
 
Peace!
Karvanaama-Zakk
13.08.2012 15:17:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitti vastauksista!
 
No halvalla ja halvalla taas etsimässä.Oisin valmis maksaa noin 200€ siitä kapistuksesta joten siihen luokkaan oon kahtellut.Mennyt nyt sen verran rahaa uusiin laitteisiin,että enempää ei oo nyt keinokuormaan laittaa =)
 
Karvojen kasvatus on miesten hommaa!!!!
jniska
13.08.2012 15:41:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Massia kehiin vaan, se on hyvä. Kerkesin just myydä kaikki mun THD:t pois.
 
Kai sitä saa kunnon kitarakamat omistaa sentään !!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «