BanZai88 07.08.2012 02:04:20 | |
---|
Kailis: Onko optista harhaa kun näyttäis ettei reiät ole ihan symmetrisesti? Täytyyhän käsityön näkyä toki. Joop, pari ylimmäistä reikää on ainaskin vähäsen lähempänä keskireikää kuin muut. Reikien paikat meni ihan tyylillä "silmä ja tussi käteen ja sinnepäin". Harpillahan ne olisi mennyt täsmälleen samalle kehälle. Jos joku miettii reikien tekaisua, niin se on kyllä ihan simppeliä puuhaa. Suosittelen pylväsporakonetta ja kunnon reikäsahaa. Pellin soundi on todella räkäinen, hyvin chinamainen, mutta astetta hiljaisempi. Harmikseni tuosta ei kuitenkaan se pienoinen särinä hävinnyt, mutta sitä ei kyllä settiä soittaessa erikseen kuule. |
Kailis 07.08.2012 02:06:53 | |
---|
BanZai88: Joop, pari ylimmäistä reikää on ainaskin vähäsen lähempänä keskireikää kuin muut. Reikien paikat meni ihan tyylillä "silmä ja tussi käteen ja sinnepäin". Harpillahan ne olisi mennyt täsmälleen samalle kehälle. Jos joku miettii reikien tekaisua, niin se on kyllä ihan simppeliä puuhaa. Suosittelen pylväsporakonetta ja kunnon reikäsahaa. Pellin soundi on todella räkäinen, hyvin chinamainen, mutta astetta hiljaisempi. Harmikseni tuosta ei kuitenkaan se pienoinen särinä hävinnyt, mutta sitä ei kyllä settiä soittaessa erikseen kuule. Oliskohan halkeama kuvun vieressä? pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
keitiiem 07.08.2012 02:16:51 | |
---|
Kailis: Oliskohan halkeama kuvun vieressä? Voi olla varmaan melkeen missä vaan? Tossa mun K pre agedissa oli sama homma aluksi, että särinä vaan kuului mutta halkeamaa ei vaan näkynyt. Otin tietosen riskin ja soittelin pellillä pari minuuttia kovemmalla otteella niin sain halkeaman just ja just näkyviin! Ja halkeama on siinä aikalailla keskellä peltiä keskireiästä pellin reunaan mitattuna. |
BanZai88 07.08.2012 02:28:03 | |
---|
Kailis: Oliskohan halkeama kuvun vieressä? Halkeamaa on tullut etsittyä useaan otteeseen tässä puolen vuoden sisällä, mutta ei vain ole tullut vastaan :) Pelti on tullut putsattua ja olen sitä tarkastellut valon alla ja hieman väännellytkin, mutta eips. Veikkaan kyllä vahvasti, että jonnekkin se ilmaantuu sorvausurien myötäisesti. |
keitiiem 07.08.2012 02:30:27 | |
---|
BanZai88: Halkeamaa on tullut etsittyä useaan otteeseen tässä puolen vuoden sisällä, mutta ei vain ole tullut vastaan :) Pelti on tullut putsattua ja olen sitä tarkastellut valon alla ja hieman väännellytkin, mutta eips. Veikkaan kyllä vahvasti, että jonnekkin se ilmaantuu sorvausurien myötäisesti. Juu varmasti ilmaantuu. Mäkin sitä Koota kattelin kirkkaan ledivalon kanssa ekaks, mut ei se vuotanu valoo läpi ollenkaan. Kunnolla vaan rokkaat siihen vaikka pahalle tuntuu ;D |
tito 07.08.2012 14:46:55 | |
---|
Mulla olis seuraavana jonossa 13" Bosphorus gold crash. Satasella ebaystä muun kaman ohessa. Liian raskas nätiksi splashcrashiksi, mutta liiaan kevyn haikan yläpelliksi. Kolmea about 50mm reikää olen kaavaillut. Eli satasella uhkapeliä, raporttia seuraa... I'm George W. Bush, and I approve this message. |
Vallu-Veke 07.08.2012 15:36:19 | |
---|
BanZai88: Halkeamaa on tullut etsittyä useaan otteeseen tässä puolen vuoden sisällä, mutta ei vain ole tullut vastaan :) Pelti on tullut putsattua ja olen sitä tarkastellut valon alla ja hieman väännellytkin, mutta eips. Veikkaan kyllä vahvasti, että jonnekkin se ilmaantuu sorvausurien myötäisesti. Näillä aineilla löytyy: http://www.youtube.com/watch?v=feJXYQ9_n94Mutta tulee kait maksamaan aikalailla, kun tarvitaan kolmea eri ainetta. |
Kailis 07.08.2012 16:56:16 | |
---|
tito: Mulla olis seuraavana jonossa 13" Bosphorus gold crash. Satasella ebaystä muun kaman ohessa. Liian raskas nätiksi splashcrashiksi, mutta liiaan kevyn haikan yläpelliksi. Kolmea about 50mm reikää olen kaavaillut. Eli satasella uhkapeliä, raporttia seuraa... Paljon painaa? Kyllä sitä kandeis ainakin kokeilla haikan topiksi. pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
tito 07.08.2012 18:19:58 | |
---|
Paljon painaa? Kyllä sitä kandeis ainakin kokeilla haikan topiksi. tais olla rapiat 600g en muista tarkkaan. Testailin kyllä treeniksellä aikani kahdenkin eri 13" bottom-pellin kanssa haikkana, mutta oli vaan jotenkin ponneton ja taipuisa. Ehkä se kävis kevyeen sohjojatsiin mutta minusta siinä oli siihenkin taas toisaalta liikaa kirkkautta. I'm George W. Bush, and I approve this message. |
tito 12.08.2012 20:52:19 (muokattu 12.08.2012 20:53:20) | |
---|
http://youtu.be/ccyMJRkUZ_o Linkin takana on porauksen tulokset. Päädyin maltilliseen kolmen reijän modaukseen. Sain sopivasti painoa pois, ja pelti syttyy nyt vähän helpommin ja on vähän enemmän räkäinen splash. Eli tällä kertaa onnisti! edit typo I'm George W. Bush, and I approve this message. |
Epämuusikko 12.08.2012 21:22:57 (muokattu 12.08.2012 21:28:30) | |
---|
tito: http://youtu.be/ccyMJRkUZ_o Linkin takana on porauksen tulokset. Päädyin maltilliseen kolmen reijän modaukseen. Sain sopivasti painoa pois, ja pelti syttyy nyt vähän helpommin ja on vähän enemmän räkäinen splash. Eli tällä kertaa onnisti! edit typo Kahden reiän versio oli suosikkini. näin siis 20 sekunnin katsauksella höpöhöpökaiuttimien läpi. Onneksi olkoon hyvin sujuneen kolmoispenetraation johdosta. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
tito: http://youtu.be/ccyMJRkUZ_o Linkin takana on porauksen tulokset. Hyvä tuunaus. Onneva. Tosi hyvä kun tuli videolle jokaisen reiän jälkeen. Erot on selvähköjä. "Tuon väristä meillä on." -Kailis |
Kailis 13.08.2012 09:12:41 | |
---|
tito: http://youtu.be/ccyMJRkUZ_o Linkin takana on porauksen tulokset. Päädyin maltilliseen kolmen reijän modaukseen. Sain sopivasti painoa pois, ja pelti syttyy nyt vähän helpommin ja on vähän enemmän räkäinen splash. Eli tällä kertaa onnisti! edit typo Oikeinkin kiva efektihän siitä sukeutui. Hianoo! pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
tito 13.08.2012 15:55:15 | |
---|
Tarkennettakoon että porauksen jälkeen hioin leikkausjäljen ja pyöristin reunat viilalla ja viimeistelin vielä 240-karkealla vesihiomapaperilla. Pelkällä reikäterällä jää todella karkea jälki ja terävät reunat. I'm George W. Bush, and I approve this message. |