Tapani L 20.04.2004 17:11:43 | |
---|
höhpöh, tää ei ole läheskään yhtä hyvä kun helvetin ärsyttävä...olen kyllä pettynyt niin etten jaksa ruotia. Noniin, nyt on joku kitaristimme kanssa samoilla linjoilla! Tällaista palautetta olemmekin jo odotelleet ;) |
Jami 22.04.2004 10:59:40 | |
---|
Rotten on oppinut suomenkielen. häähähh. Vanha juttuhan tämä on jo. Mutta olisko punk taas ajankohtainen? Soitto toimii hienosti ja laulaja on juuri sellainen kuin tässä pitääkin. Asenne ja uho on käsin kosketeltavaa. Hieno pläjäys gengressään. Niin ja tähän kyllä ehdottomasti nuo kirosanat kuuluu. Tältä häviää muuten pohja. Jäin miettimään tuota ikäjuttua. En tästä kyllä keski-ikäisen tuntoja oikein löydä. Miltähän tämä näyttäis n.50v heppujen esittämänä? Vois olla kamalaa tai sitten just se juttu. Paljon riippuu solistin habituksesta. Mielenkiintoinen biisi kaikenkaikkiaan. Hyvä. Suomalaanen ei usko ennenku näköö. Mutta härmälääsen pitää päästä koittamahan. |
Jäin miettimään tuota ikäjuttua. En tästä kyllä keski-ikäisen tuntoja oikein löydä. Miltähän tämä näyttäis n.50v heppujen esittämänä? Vois olla kamalaa tai sitten just se juttu. Paljon riippuu solistin habituksesta. Mielenkiintoinen biisi kaikenkaikkiaan. Hyvä. No juu, ehkä lyriikat ovat vain teini-ikäisen angstia siirrettynä hieman vanhempien ihmisten ympäristöön. Tai ainakin minä voin teini-ikäisenä sanoa, että ei tuollainen vaimonhakkaus/ tuon tyylinen juomiskulttuuri/asenne elämään minun arkipäivääni kuulu kuulu. Onneksi. :) Enpä minä mitään näistä muusta maailmasta eristyneistä vaimonhakkaajamiehistä mitään tiedä, mutta yritinpä ainakin heidän silmistään maailmaa katsoa (tosin en aivan täysin ilman huumoria biisin tekstejä kirjoittanut). Kiitoksia kommenteista kaikille kommentoijille! |
feuer 28.04.2004 00:24:46 | |
---|
hieno biisi.. on soinut koko illan ja oli pakko pala arvostelemaan.. soundit ei ollu ihan kohdallaan mut se ei paljoa häirinny! sanoisinko 8½ .. jatkakaa samaan malliin |
re infecta 28.04.2004 19:11:08 | |
---|
hieno biisi.. Yhdyn tähän. Hienoa! Tässä tunnelma oli kohdallaan. Kokoan bändiä ja etsin rumpalia. Katso jäsenkuvaukseni! |
Tapani L 28.04.2004 20:11:51 | |
---|
Kiitos biisin ylösnostajille! :) Ensi äänitykseen saatamme sitten jo saada paremmat soundit (saamme ehkä ihan kunnon soittimille tarkoitetun mikin lainaan). Mutta sen näkee sitten toden näköisesti parin viikon päästä :) Nyt saan taas vähän kiusia meidän kitaristia ;) |
NORTON 29.04.2004 18:57:43 | |
---|
Kiitos biisin ylösnostajille! :) Ensi äänitykseen saatamme sitten jo saada paremmat soundit (saamme ehkä ihan kunnon soittimille tarkoitetun mikin lainaan). Mutta sen näkee sitten toden näköisesti parin viikon päästä :) Nyt saan taas vähän kiusia meidän kitaristia ;) Mua vähän pelottaa että kuinka käy. Toivottavasti tunnelma ei pääse latistumaan kuten yleensä käy kun ruvetaan hinkkaamaan. Pitäkää tästä rosoisesta linjasta kiinni. Tässä on sitä jotain. Eikä teidän soundinne tälläkään hetkellä häviä milliäkään vaikkapa Mahoneitsyelle tai Liimanarinalle. Anteeksi! |
Tapani L 29.04.2004 19:33:06 | |
---|
Mua vähän pelottaa että kuinka käy. Toivottavasti tunnelma ei pääse latistumaan kuten yleensä käy kun ruvetaan hinkkaamaan. Pitäkää tästä rosoisesta linjasta kiinni. Tässä on sitä jotain. No rumpusoundeja yritetään saada vähän paremmiksi ja kitarasoundeihin lisää munaa (mikitetään vahvistin, kun tähän asti ollaan vedetty kitarat suoraan efektorista raituriin). Ei meillä taidot, laitteet, kärsivällisys eikä tahto mihinkään maailman kliinisimpien soundien aikaansaamiseen riitä :) Itselläni olisi tarkoitus suunnitella vähän noita rumpuja etukäteen (toisin kuin aiemmin), jotta minun ei tarvitsisi keskittyä koko ajan siihen, että iskut menevät edes suurinpiirtein oikeille kohdilleen. Eli olisi tarkoitus saada vähän rennomman oloiset rummut. No, toivotaan että saadaan hyvää jälkeä sitten parin viikon päästä. Biisit ovat ainakin ehkä jopa parhaimpia mitä ollaan ikinä tehty. |