DJ Lattialuukkukoira 21.04.2004 21:59:27 | |
---|
Tuollaisen ajattelin heinäkuussa hankkia. Kommentteja? Itse tykkäsin, mutta ainakin f-musiikin kappaleessa mikit vinkuivat älyttömästi ollessaan yksin päällä ja/tai säröillä. Levytukussa taas sanottiin tylysti päin naamaa, että eivät huoli korealaisia. Los bastardos.. Siis tuollainen: http://www.prsguitars.com/showcase/current/sesoapbar.html"Pimpin' ain't pimpin' ain't easy man..."
-Ice T |
askomiko 21.04.2004 22:14:30 | |
---|
Hauskan oloinen keppi. Täällä roikkuu kaupassa Tremonti ja tuo ja joku kolmas. Kaikissa on aika paksut kaulat, mikä on positiivinen yllätys, kaukoidässä kun niin paljon harrastavat niitä tikkuja. |
Invader 21.04.2004 23:10:48 | |
---|
Jea, itseäkin tollanen Blackburstilla gasittaa suuresti. Pitäis päästä testaamaan johonkin. Muistatko mitä oli Fasulla hintaa? Lienee samoissa hintaluokissa kuin muut SE:t (Santana ja Tremonti). Levytukussa taas sanottiin tylysti päin naamaa, että eivät huoli korealaisia. Los bastardos.. No voi herranjestas sentään. Mikähän motiivi tuossakin on takana. Laatupeleistä kun on kuitenkin kysymys. Älytöntä ruveta nirsoilemaan tuollaisessa asiassa kun kyseessä on kuitenkin asiakkaan etu... ...holoholoholoholoholoholoholo... |
askomiko 21.04.2004 23:22:53 | |
---|
Ja kauppa on muuten täynnä ties mitä ritsoja. |
Shaft 21.04.2004 23:29:26 | |
---|
Ja kauppa on muuten täynnä ties mitä ritsoja. Toisaalta jos niitä ritsoja on jo muutenkin valikoimissa, miksi ottaa enää lisää.. Omasta mielestäni PR$:n ei olisi kyllä tarvinnut lähteä ollenkaan mukaan tuohon Korea-hommaan. |
askomiko 21.04.2004 23:31:03 | |
---|
Kyllähän se vähän statusta pudottaa. Mutta olihan se jo pudonnut numetelin mukana, miksipä ei pistää silläkin julkisuudella rahoiksi. |
Jea, itseäkin tollanen Blackburstilla gasittaa suuresti. Pitäis päästä testaamaan johonkin. Muistatko mitä oli Fasulla hintaa? Lienee samoissa hintaluokissa kuin muut SE:t (Santana ja Tremonti). Kerropa ekaksi mistä ajattelit löytää sen blackburstilla. Toi mikälie Cherry oli 695 €. Mutta mikit tosiaan vinku ihan älyttömästi... "Pimpin' ain't pimpin' ain't easy man..."
-Ice T |
Ze Kink 22.04.2004 16:54:34 | |
---|
Kerropa ekaksi mistä ajattelit löytää sen blackburstilla. Toi mikälie Cherry oli 695 €. Mutta mikit tosiaan vinku ihan älyttömästi... Pelkäämpä että ne soapbarit ovat tuollaisia, tosin, kukapa minä olen sanomaan, kun en ole testannutkaan.. Käyn huomenna testimässä varmaan tota keppiä, kun sibiksen pääsykokeiden jälkeen varmaan fmuzakissa käyn, ja kerron mitä tykkäsin. "Ford!" hän sanoi. "Tuolla ulkona on ääretön määrä apinoita jotka haluavat keskustella tekemästään Hamletin käsikirjoituksesta." |
Invader 22.04.2004 17:17:17 | |
---|
Kerropa ekaksi mistä ajattelit löytää sen blackburstilla. Miten niin? Eikös sen saa ihan tilaamalla sellaisella värillä kun haluaa. Tuosta SE Soapbaristahan on kaksi värivaihtoehtoa, Vintage Cherry ja Black Burst. ...holoholoholoholoholoholoholo... |
Juzzu 22.04.2004 20:42:41 | |
---|
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Invader 22.04.2004 21:19:12 | |
---|
...holoholoholoholoholoholoholo... |
Ze Kink 23.04.2004 16:05:24 (muokattu 23.04.2004 16:13:20) | |
---|
"Ford!" hän sanoi. "Tuolla ulkona on ääretön määrä apinoita jotka haluavat keskustella tekemästään Hamletin käsikirjoituksesta." |
Keke Urlaub 23.04.2004 17:05:38 | |
---|
Noissa ei kyllä ole intonaationsäätömahdollisuutta, mikä on harmillista. Kannattaa ottaa huomioon ostohetkellä. Made in Bed. |
DJ Lattialuukkukoira 23.04.2004 19:00:35 | |
---|
No ei sitä kauppaa lukkoon ole vielä lyöty... Pitääpi katsoa ja tarkailla. Tuosta tremonti Se:stä en taas jotenkin tykkää... Ei ole oikein mieleen. Edelleen tosin ihmetyttää se vinkuminen... "Pimpin' ain't pimpin' ain't easy man..."
-Ice T |
Juzzu 23.04.2004 21:40:18 | |
---|
Noissa ei kyllä ole intonaationsäätömahdollisuutta, mikä on harmillista. Kannattaa ottaa huomioon ostohetkellä. Pöh!!! Kyllä on. Ongelma on tosin, jos aikoo käyttää jotain erityisiä kielisettejä, esim. alavireisiä paksuilla yläkielillä. Perusseteillä kasista kahteentoista (tai enemmänki) ja pienillä heavy-bottomeilla jne. toimii ihan hyvin. Vai meinaatko että n. 50% PRS:n omistajista soittaisi kepeillä joista ei voi intonaatiota säätää? :o) Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Keke Urlaub 23.04.2004 23:11:02 | |
---|
Ai. Ilmeisesti siihen stop-tailpieceen mahtuu jonkinlainen sisäänrakennettu intonaationsäätösysteemi? Made in Bed. |
Juzzu 24.04.2004 09:00:34 | |
---|
Ai. Ilmeisesti siihen stop-tailpieceen mahtuu jonkinlainen sisäänrakennettu intonaationsäätösysteemi? Kyl. Palikan etäisyyttä ruuvista voi säätää sellaisilla pienillä ruuveilla kummastakin päästä - ja oikeasta mitoituksesta johtuen myös tällä välillä kielien intonaation on kohdallaan lukuunottamatta erikoisempia tsydeemejä, joista mainitsin yllä. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Kossu 26.04.2004 12:36:34 | |
---|
Tuollaisen ajattelin heinäkuussa hankkia. Kommentteja? Itse tykkäsin, mutta ainakin f-musiikin kappaleessa mikit vinkuivat älyttömästi ollessaan yksin päällä ja/tai säröillä. P90-tyyppisen mikit kiertävät humbuckereita herkemmin ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker |
Kjukka 26.04.2004 13:26:04 (muokattu 26.04.2004 13:26:14) | |
---|
- Pieni mainostus sallittaneen tähän väliin - Mä oon mahdollisesti valmis luopumaan sopuhintaan Tremonti SE:stä jenkki-PRS tallamikillä. :) Myynnissä Gibson Les Paul Studio ja Ibanez RG7-321. |
DJ Lattialuukkukoira 26.04.2004 19:53:36 | |
---|
- Pieni mainostus sallittaneen tähän väliin - Mä oon mahdollisesti valmis luopumaan sopuhintaan Tremonti SE:stä jenkki-PRS tallamikillä. :) Kiva. Nyt se on löytynyt! Ostan saatanan hienon Tokain Loimu-Lesbon ja vaihdan tallaan saman tien Seymour Duncanin Antiquity-mikin. "Pimpin' ain't pimpin' ain't easy man..."
-Ice T |