Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rakentajat ja modaajat HOX HOX: Redzline Custom Pickguards
1
Räbbänä
10.08.2012 19:08:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pientä varoituksen sanaa Adam Enstromin pyörittämässä pienestä Redzlinen pajasta. Mm. Ibanezin korvikepleksejä väsäävältä kaverilta tilasin Universeen uutta muovia vanhan tilalle. Hinnat kohtuulliset ja nopea toimitustakin lupailtiin sekä maksukin luonnistui paypalin kautta. Siihen loppuivatkin hyvät puolet.
 
18. kesäkuuta jätetyn tilauksen tehtyäni alkoi odotus. Kuukausi tilauksen jälkeen laittelin meiliä myyjälle ja tiedustelin tilannetta. Kiirettä kuulemma pitää, mutta lupasi parin päivän sisään lähettää tilaamani tuotteen. Viime maanantaina lähetin toisen viestin tiedustellakseni jo vähän tiukempaan sävyyn tilaamani tuotteen perään, kun siltä suunnaltakaan ei päivityksiä ole tullut. Tähän ei enää vastausta ole kuulunut. Nyt onkin tarkoitus olla jo yhteydessä Paypaliin ja toivoa, että joku muu kyrpiintynyt tilaaja käy miekkosen polvilumpiot halkomassa puolestani. Nimittäin en ymmärtääkseni ole ainoa jolla on saman pajan kanssa ollut vaikeuksia kesän aikana.
 
Linkkiä vielä pajan sivuille:
 
http://www.redzline.com
 
Ihmettelen kyllä miksi moista edes immeiset suosittelevat ss.orgissa ja jemsitellä.
 
Jos nyt paypalilta edes mitään takaisin saa, alkaa uuden pajan metsästäminen halutun plekusuojan saamiseksi. Ehdotuksia otan avosylin vastaan, kunhan hinnat ovat kohtuulliset. Peilipintaiselle HH-pleksille olisi nimittäin tarvetta ollut jo pidempään.
 
↑↑↓↓←→←→BA
tele09
10.08.2012 19:41:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo on se hullua kun jotkut avaavat bisneksiä eivätkä edes hoida velvollisuuksiaan.
 
Flash_Gor
12.08.2012 23:44:45 (muokattu 12.08.2012 23:45:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En kyllä tarkemmin tiedä mikä se sinun ibanez on mutta ebay on aika kova sana mun mielestä noissa plekseissä..
 
http://www.ebay.com/itm/Replacement … s&hash=item232024f103#ht_500wt_1413
 
tosta esimerkiksi 25+15dollaria, noin 32e ja tulee alle tullirajojen tolla hinnalla :)
 
Räbbänä
13.08.2012 00:15:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Flash_Gor: En kyllä tarkemmin tiedä mikä se sinun ibanez on mutta ebay on aika kova sana mun mielestä noissa plekseissä..
 
http://www.ebay.com/itm/Replacement … s&hash=item232024f103#ht_500wt_1413
 
tosta esimerkiksi 25+15dollaria, noin 32e ja tulee alle tullirajojen tolla hinnalla :)

 
Universehan se oma on. Nuita tuli kyllä katteltua, mutta vähän työlästä istuttaa moiseen elektroniikkoja, kun keppi on edestä routattu. Suurin osa eBayn RG7 plekseistä on takaa routattuihin.
 
↑↑↓↓←→←→BA
Flash_Gor
13.08.2012 00:56:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yksi mikä käväisi mielessä, niin merkintäkylttejä valmistavista firmoista voisi ehkä onnistua kyseinen pleksi valmistaa mallista. Eli jos saat skannattua esimerkiksi skannerilla pleksin ja lähetettyä mittasuhteen kera kylttikoijarille, niin se pystyy kaiverruskoneella rääpimään sen irti pleksistä ja vetäsemään kromiteipin taustalle niin saman asian ajaa. Tosin hintaa tulee varmasti pleksille järjettömän paljon, kun tuntitöinä menee.
 
Olin itse aikaisemmin tuollaisessa lafkassa hommissa ja siellä tehtiin parille kitaran valmistajalle omia pleksejä niiden itse toimittamista matskuista. Mutta en ikinä saanut hintaa tietoon kun olin "vain" työntekijänä siellä. Joissakin lafkoissa on vielä mahdollista pyyhkästä suoraan laserilla irti levystä jos vaan saa corel draw tiedostona sen ulkolinjan viivana piirrettynä. Silloin ei varmaan hirveän paljoa maksa, menee aika nopeesti laserilla nimittäin se irrottaminen kaiverruslevystä tai pleksistä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «