Aihe: Rumpupalstan taso
1 2 3 4 5 6 7
Conrad Lant
10.08.2012 14:16:41

Initiaatioriiteille iso peukku.gif.
No one prayed for Sodom
markkuliini
10.08.2012 16:17:25

sahkuifk: Aki- sedän kanssa samoilla linjoilla. Kyllä täällä on ollut aina vallalla se meininki, että ensin hankitaan soitolla ja kamoilla hyväksyntä palstan isoilta pojilta ja heidän hännystelijöiltä, sitten saat kysyä ja kirjoittaa niin että saat asiallisen vastauksen.

Yhtenä "pro-ukkona" pakko puolustautua sen verran, että omalla kohdalla ei koskaan ole ärsyttänyt kysymykset, vaikka tulisikin miljoonatta kertaa. Lisäksi kirjoittajan aiemmalla statuksella, kamoilla tai iällä ei ole mulle mitään väliä, pelkästään kirjoitus ja asenne ratkaisee.
Itselläni tympii tällä hetkellä ainoastaan remu-tyylinen ulosanti josta sisältöä saa etsiä kissojen ja koirien kanssa eikä välttämättä sittenkään löydä.
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
statistiÖ
10.08.2012 18:34:34 (muokattu 10.08.2012 18:58:19)

markkuliini: kirjoittajan aiemmalla statuksella, kamoilla tai iällä ei ole mulle mitään väliä, pelkästään kirjoitus ja asenne ratkaisee.

Mulla näissä (kaikissa?) on ilmeisen jotain vikaa, koska sä et ymmärrä mua tai mun kirjoituksia. Ei muistella pahalla. Vältellään vaan toisiamme :) tuplarauha.

tympii tällä hetkellä ainoastaan remu-tyylinen ulosanti josta sisältöä saa etsiä kissojen ja koirien kanssa eikä välttämättä sittenkään löydä.
Ai niin: mä olen Remun kaveri.
Epämuusikko
10.08.2012 19:38:13
statistiÖ: Vältellään vaan toisiamme :) tuplarauha.

Saako täällä toisten kirjoituksia pois näkyvistä?
Ai niin: mä olen Remun kaveri.

Ota miinus. Nothing personal.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
kincy
10.08.2012 20:41:47 (muokattu 10.08.2012 20:44:36)

statistiÖ: Mulla näissä (kaikissa?) on ilmeisen jotain vikaa, koska sä et ymmärrä mua tai mun kirjoituksia. Ei muistella pahalla. Vältellään vaan toisiamme :) tuplarauha.

Sun pointit hukkuu kummalliseen tapaan kirjoittaa. Se on se ongelma, mitä markkuliini ajaa takaa ja oon siinä kyllä markkuliinin kanssa ihan samaa mieltä. Lisäksi sulla on kummallinen logiikka päätellä toisten kirjoituksia, kuten tuolla eräässä toisessa keskustelussa koskien halpoja Mapexeja.
markkuliini
10.08.2012 20:43:19 (muokattu 10.08.2012 20:45:21)

statistiÖ: Mulla näissä (kaikissa?) on ilmeisen jotain vikaa, koska sä et ymmärrä mua tai mun kirjoituksia.

En ymmärrä en. Enkä ymmärrä tinkimätöntä asennetta, ettei kirjoituksia voi tehdä selkokielisemmäksi. Siinä vaiheessa itse nostan kädet pystyyn ja jätän vaan lukematta.
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
hollmi-5
10.08.2012 21:12:31
Minulla ongelma taitaa olla siinä, että en muista omaa ikääni ;) Nuoret usein luulevat, että heidän soittouran aikana on tapahtunut kaikki se, mitä kannattaa seurata. Niin soitossa, kuin kamapuolellakin.

Ihan uutta ei ole keksitty sitten nykyaikaisen rumpusetin lanseeraamisen (Gene Krupa), muovikalvojen läpimurron (50-60-lukujen vaihde) ja Rimms-tyyppisen ripustuksen lanseeraamisen (1979) jälkeen...

Musiikin koulutus on toki jopa yliresurssoitu, jolloin kaikille ei löydy koulutustaan vastaavaa työtä...

Itse palstan tasoon: Olen yleensä tyytyväinen ja luen palstaa säännöllisesti. Provosoidun ja provosoin, mutta pahana en itseäni pidä ;)

Tämä on kuitenkin paras foorumi mielestäni, joten yritetään yhdessä pitää eloa yllä ja koetetaan suvaita toinen toisiaamme.
Soundit, piuhat ja kajarit.
quicgr
10.08.2012 21:46:53
hollmi-5: ... koetetaan suvaita toinen toisiaamme.

Juuri näin. Ei kannata suuttua jos "isot pojat kiusaa". Silloin suosittelisin että kasvattaa vähän luonnetta ennekuin tulee tänne kirjoittelemaan. Ja statistille voin sanoa että se, jos kirjoittaa vaikea selkoisesti, ei tee kenestäkään älykkäämmän tai viisaamman oloista -pikemminkin toisinpäin.
Joidenkin mielestä d on b
-Dr.DW-
10.08.2012 21:55:01
quicgr: Juuri näin. Ei kannata suuttua jos "isot pojat kiusaa". Silloin suosittelisin että kasvattaa vähän luonnetta ennekuin tulee tänne kirjoittelemaan. Ja statistille voin sanoa että se, jos kirjoittaa vaikea selkoisesti, ei tee kenestäkään älykkäämmän tai viisaamman oloista -pikemminkin toisinpäin.

Noh, eipä meistä kukaan/monikaan tajua Esim. Einsteinin matemaattisia kaavoja... Se, että niitä ei kaikki tajua -tarkoittaako se sitten automaattisesti sitä että muut ovat "tyhmiä"?
Jos niin on, niin minä se vasta imbesilli olenkin.

Jos joku ei ymmärrä, Esim. Wanhalla suomella kirjoitettua tekstiä, tekeekö se hänestä ajatuskapasiteetiltaan alemman yksilön?

Itsehän taas olen sitä mieltä, että nyky-yhteiskunta palvoo sellaista kulttuuria, joka ei ajattele -vain lukee.
...Lukee suoraan alitajuntaansa, jäämättä miettimään lukemaansa...
ADHD kansaa. :/
-Allekirjoitus ja noheva lausahdus!-
quicgr
10.08.2012 22:02:48 (muokattu 10.08.2012 22:05:25)
-Dr.DW-: Noh, eipä meistä kukaan/monikaan tajua Esim. Einsteinin matemaattisia kaavoja... Se, että niitä ei kaikki tajua -tarkoittaako se sitten automaattisesti sitä että muut ovat "tyhmiä"?
Jos niin on, niin minä se vasta imbesilli olenkin.

....

Kirjoituksesi on malli esimerkki väärin ymmärretystä ja turhan päiväisestä lotinasta* sisältävästä kirjoituksesta, kuten aiemmin kirjoitin:

se, jos kirjoittaa vaikea selkoisesti, ei tee kenestäkään älykkäämmän tai viisaamman oloista

EN siis tarkoittanut että ne jotka eivät statistin viestejä ymmärrä ovat tyhmiä.

edit: *lätinästä
-Dr.DW-
10.08.2012 22:11:58
quicgr: Kirjoituksesi on malli esimerkki väärin ymmärretystä ja turhan päiväisestä lotinasta sisältävästä kirjoituksesta, kuten aiemmin kirjoitin:

EN siis tarkoittanut että ne jotka eivät statistin viestejä ymmärrä ovat tyhmiä.

No tarkotitko sie sitten minuu? Kun kaikkien muiden kirjoitukset on vissiinki, kaikkien n. 4 vuoden aikaan ymmärretty... Ainoastaan minä ja hän ollaan saatu palautetta tästä...
Noh, ei aina Jazzmiehenkään kirjoituksissa ole päätä, ei häntää... Mutta sivistys-sanat voivat sotkea. Jotkin sanat tarkoittavat ihan eri asiaa englanniksi, (joista minun erikoisien sanojen tietämys koostuu) kuin suomeksi.
Asiayhteys, eli "konteksti" määrää myös paljon.
Se tekee hankalaa ymmärtää kirjoitettua tekstiä, että et kuule äänenpainotusta -tai lue ilmeenpiirteitä.
...Muutakuin hymiöillä, jonka jo joku torspo jo leimasi vajakiksi. Olen niin pahoillani sen tumpelon puolesta.
sahkuifk
10.08.2012 22:17:28
Markkuliinille iso käsi kun aloitti tämän aiheen, oli tarvetta.
Statistille ehkä pieni nyökkäys kun taisi osaltaan olla se joka luvalla sanoen vähän omituisella tyylillään katkaisi vähän kamelin selkää ja asioita otettiin esille, mutta ei yksin hän, on meitä muitakin.
Mutta eiköhän tämä tästä, kaikille on tilaa.
Kävelin sumussa koulun ohitse.
quicgr
10.08.2012 22:19:31
-Dr.DW-: No tarkotitko sie sitten minuu? Kun kaikkien muiden kirjoitukset on vissiinki, kaikkien n. 4 vuoden aikaan ymmärretty... Ainoastaan minä ja hän ollaan saatu palautetta tästä...
Noh, ei aina Jazzmiehenkään kirjoituksissa ole päätä, ei häntää... Mutta sivistys-sanat voivat sotkea. Jotkin sanat tarkoittavat ihan eri asiaa englanniksi, (joista minun erikoisien sanojen tietämys koostuu) kuin suomeksi.
Se tekee hankalaa ymmärtää kirjoitettua tekstiä, että et kuule äänenpainotusta -tai lue ilmeenpiirteitä.
...Muutakuin hymiöillä, jonka jo joku torspo jo leimasi vajakiksi. Olen niin pahoillani sen tumpelon puolesta.

Arrrghhh!! Ymmärrätkö tahallasi väärin ;) ?? Alkuperäisessä kirjoituksessani oli kaksi pointtia:

1) Ei kannata suuttua jos "isot pojat kiusaa".
2) statistille: se, jos kirjoittaa vaikea selkoisesti, ei tee kenestäkään älykkäämmän tai viisaamman oloista

En missään vaiheessa haukkunut sinun kirjoitustyyliösi tai viittannut millään tavallla sinuun. Voitaisko jo lopettaa tää sählääminen??
-Dr.DW-
10.08.2012 22:20:01
sahkuifk: Markkuliinille iso käsi kun aloitti tämän aiheen, oli tarvetta.
Statistille ehkä pieni nyökkäys kun taisi osaltaan olla se joka luvalla sanoen vähän omituisella tyylillään katkaisi vähän kamelin selkää ja asioita otettiin esille, mutta ei yksin hän, on meitä muitakin.
Mutta eiköhän tämä tästä, kaikille on tilaa.

:)
Plussan arvoinen oli tuo "Kaikille on tilaa" -kommentti!
-Dr.DW-
10.08.2012 22:22:27
quicgr: Arrrghhh!! Ymmärrätkö tahallasi väärin ;) ?? Alkuperäisessä kirjoituksessani oli kaksi pointtia:

1)
2)

En missään vaiheessa haukkunut sinun kirjoitustyyliösi tai viittannut millään tavallla sinuun. Voitaisko jo lopettaa tää sählääminen??

Heh, tästä tuli mieleen suoraan Kummelin Jackpotista lainaus....
"...Etkö sä osaa lukea, vai ootko sä vähän tyhmä?"
"-Kai mä sitten vähän tyhmä oon!"
=D
Epämuusikko
10.08.2012 22:38:43 (muokattu 10.08.2012 22:51:31)
-Dr.DW-: No tarkotitko sie sitten minuu? Kun kaikkien muiden kirjoitukset on vissiinki, kaikkien n. 4 vuoden aikaan ymmärretty... Ainoastaan minä ja hän ollaan saatu palautetta tästä...

Paljon asiaa tässäkin. voi lol.
e: Hollmi-5:lta myös erinomainen Pyssyt Paukkuen -sisääntulo.

Eikös joku noheva jo laulanutkin, että: "All... guns, all guns blazing...?
Mikälie ollunna...

en löydä tarpeeksi lakonista fonttia kirjoittaakseni tähän että ei kiinnosta.
vaikkei kiinnosta niin vastasin silti. Intreresting?
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
-Dr.DW-
10.08.2012 22:49:58 (muokattu 10.08.2012 22:50:40)
Epämuusikko: Paljon asiaa tässäkin. voi lol.

Eikös joku noheva jo laulanutkin, että: "All... guns, all guns blazing...?
Mikälie ollunna...
E: Ollutkaan. =P
-Dr.DW-
10.08.2012 22:52:35 (muokattu 10.08.2012 22:53:10)
Epämuusikko: Paljon asiaa tässäkin. voi lol.

Noh, en mie tuota tuon selvemmin osaa ulosantaa. Mutta, Fookin Aye! :)

E: Typo
statistiÖ
11.08.2012 01:08:43 (muokattu 11.08.2012 01:20:22)

quicgr: Ei kannata suuttua jos "isot pojat kiusaa". Tuo on muuten totta! :) Kaikki rohkeasti kirjoittamaan. Ne jotka eivät kestä lukemaansa, voivat jättää lukematta.

Ja statistille voin sanoa että se, jos kirjoittaa vaikea selkoisesti, ei tee kenestäkään älykkäämmän tai viisaamman oloista -pikemminkin toisinpäin.
Mä kirjoitan niiiiin luonteenomaisesti kuin kukaan pystyy. Luuletko että joku viitsii tahallaan tällä tavalla kirjoittaa :) Ja minähän olen siis muiden mukaan vajakki aloittelija. Olkoon niin ja niin on! En häpeä sitä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)