Aihe: Uutta säröpedaalia alle sadalla eurolla
1 2
Jucciz
06.08.2012 22:29:09
Laulava Kylätohtori: Saatan puhua täysin pehmeitä, mutta eikös sekin vaikuta, onko vahvarissa "headroomia" jäljellä. Eli jos vahvari itsessään on riittävän lujalla, niin boosteri vain kasvattaa särön määrää...?

Näinhän se menee: kun ollaan vahvistimen oman ulostulotehon ylärajoilla, ei sitä tehoa millään pedaalilla voida lisää taikoa.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
the-Antero
06.08.2012 22:35:59

benny: Sulle pitäis antaa hetkeksi käyttöö toi Mongoose Fuzz. En oo paljoa RATia polkenut kun sen hommasin ;)

Näinkö meinaat? Kerrohan hieman lisää tuosta ;) Rat on nyt ollu kyllä ssäröpolkimista ykkösenä, toinen ihan fuzzi josta diggaan on Mxr bluebox :)
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
H3ll-o
06.08.2012 22:43:39
mites ois joku halpa multiefekti torilta siihen cuben eteen. mallinnukset vaan pois...

esim. korg ax1500 saa halvalla ja jotain boss me -sarjalaisia...
Painajaismainen
07.08.2012 01:31:17 (muokattu 07.08.2012 01:32:28)
H3ll-o: mites ois joku halpa multiefekti torilta siihen cuben eteen. mallinnukset vaan pois...

esim. korg ax1500 saa halvalla ja jotain boss me -sarjalaisia...

Tää nyt on ratkaisuna vähän vastaava, että menisit kauppaan hakemaan maitoa, mutta ostaisitkin jogurttia.

Noihin halvimpiin multiefekteihin en suosittele sekaantumaan, etenkin kun satasella saa jo oikeasti hyvän säröpedaalin. Aloittajallahan ei tainnut olla tarvetta muulle kuin särölle? Itselläni on käytössä MI Audio Crunch Box, josta olen kyllä saanut todella hyvää soundia pihalle. Niitä pyörii torilla usein noin satasella, suosittelen lämpimästi.
Shredator
07.08.2012 07:15:01

Gabe: Bossin DS-1 on huippu O_o

Itse asiassa on, kun heittää siihen Wamplerin vintage-modit ;)
Nomen est omen.
Ane10
07.08.2012 21:29:52 (muokattu 09.08.2012 22:19:20)
Painajaismainen: Tää nyt on ratkaisuna vähän vastaava, että menisit kauppaan hakemaan maitoa, mutta ostaisitkin jogurttia.

Noihin halvimpiin multiefekteihin en suosittele sekaantumaan, etenkin kun satasella saa jo oikeasti hyvän säröpedaalin. Aloittajallahan ei tainnut olla tarvetta muulle kuin särölle? Itselläni on käytössä MI Audio Crunch Box, josta olen kyllä saanut todella hyvää soundia pihalle. Niitä pyörii torilla usein noin satasella, suosittelen lämpimästi.

Joo säröä kyllä tarvitsisin vaan, ei tuu efektejä käytettyä nii en tarvii ainakaan tällä hetkellä multiefektiä.

E: Kävin tänään lähellä olevas musiikkikaupassa (MusaPörssi) ni löysin käytetyn RATin varastontyhjennyksessä vain 50€! Tyytyväinen olen, loistolöytö! :)
Stone
10.08.2012 10:00:22

Ane10: Joo säröä kyllä tarvitsisin vaan, ei tuu efektejä käytettyä nii en tarvii ainakaan tällä hetkellä multiefektiä.

E: Kävin tänään lähellä olevas musiikkikaupassa (MusaPörssi) ni löysin käytetyn RATin varastontyhjennyksessä vain 50€! Tyytyväinen olen, loistolöytö! :)

Itseäni välillä on myös kiinnostanut tuo RAT, mutta kun noista youtuben demoista ei ota aina selvää, joten omilla kamiksilla pitäisi testaa. Sirkkeliä kun en halua missään nimessä, mutta sanotaanko, että jos se on edes yhtään suuntaa antavasti OCD:n tai Barer electronics Direct Driven soundimaailmaa, niin se voisi olla jopa kokeilemisen arvoinen. Sellainen toimiva rokkisärö, muttei metallijyrä kuitenkaan. Blues junior vahvistin + singlecoileilla mennään.

Kuvailkaapa hieman sitä??
"If You Want The Last Laugh.....Join The Rolling Stones." -Keith Richards
the-Antero
10.08.2012 10:11:51

Stone:Kuvailkaapa hieman sitä??

Miedosta AC/DC rososta tiukkaan metalliin ja hauskaa fuzz pörinään taipuva pedaali....
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
souless
11.08.2012 23:07:51
Me hommattinn juuri kitaristille tommonen

http://kitarankielet.fi/?q=content/digitech-bad-monkey-efektipedaali

ja hyvä saundi on verrattuna hintaan. Ei mitään övereitä mut hyvä crunch.
Suomen edullisimmat kitarankielet & musiikkitarvikkeet nopealla toimituksella! http://www.viihdetta.fi/viihde/
mr-brownstone
11.08.2012 23:20:09 (muokattu 11.08.2012 23:37:01)
http://www.thomann.de/fi/mxr_78_custom_badass_distortion.htm
Rockiin menevä purkki! Itse olen pitänyt suuresti. Suosittelen koke polkaisemaan jos on mahdollisuus. Soundi on pienestä cruch:sta tuonne Gnr tyylin OD:hen kun laitetta ajaa puhtaan kanavan päälle. Eli ei mikään high-gain murskain vaan tyylikäs Rock-purkki.
Rock N Roll Never Dies!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)