Aihe: Euroviisut '04
1 2 3 4 5 6 7
ronkeli
16.04.2004 18:18:20 (muokattu 16.04.2004 18:20:22)
Euroviisuissa kilpailaan siitä ,että kenellä on vähiten paska biisi. Tänäkin vuonna biisit ja esiintyjät ovat niin syvältä ,kuin vaan olla voi. Ei tiedä pitäisikö niitä katsellessa ja kuunnellessa itkeä vai nauraa ?
Tosin ainakaan minä en aio tehdä kumpaakaan, sillä niin masokisti en sentään ole , että itseäni moisella roskalla vapaaehtoisesti rääkkäisin. Kiinnostus viisuja kohtaan on nolla, samoin kun sen arvostus, meikäläisen ja monen muunkin musiikinystävän mielessä.

Sillanpää saattaa pärjätä viisuissa hyvin. On se biisi niin surkea ja Sillanpään lipevä, mielistelevä ja teennäinen esiintyminen , iskee mitä luultavammin viisudiggareiden tajuntaan.
Hyvällämaulla ja musiikilla ei ole viisujen kanssa mitään tekemistä.
TiMiTheShiT
16.04.2004 19:09:18
Euroviisuissa kilpailaan siitä ,että kenellä on vähiten paska biisi. Tänäkin vuonna biisit ja esiintyjät ovat niin syvältä ,kuin vaan olla voi. Ei tiedä pitäisikö niitä katsellessa ja kuunnellessa itkeä vai nauraa ?
Tosin ainakaan minä en aio tehdä kumpaakaan, sillä niin masokisti en sentään ole , että itseäni moisella roskalla vapaaehtoisesti rääkkäisin. Kiinnostus viisuja kohtaan on nolla, samoin kun sen arvostus, meikäläisen ja monen muunkin musiikinystävän mielessä.

Sillanpää saattaa pärjätä viisuissa hyvin. On se biisi niin surkea ja Sillanpään lipevä, mielistelevä ja teennäinen esiintyminen , iskee mitä luultavammin viisudiggareiden tajuntaan.
Hyvällämaulla ja musiikilla ei ole viisujen kanssa mitään tekemistä.

HEHE HOHOH
he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"kuinka moni oikeesti on sitä mieltä, että ihmisyys ja luonto on luotu raivattavaks tieltä?" -Jukka Poika-|
DeWilde
16.04.2004 19:34:22 (muokattu 16.04.2004 19:35:07)
SIllanpään sielukas tulkinta kappaleesta "Takes 2 to tango" on zeppeliiniä korvilleni verrattuna Sveitsin euroviisuedustajaan. Se biisi oli huonoin biisi jonkä mä oon ikinä kuullu. Ja se esittäjä oli luultavimmin valepukuinen saatana. Oikeesti.
Chuck Berryssä on asennetta.
Cathi777
17.04.2004 14:06:53

SIllanpään sielukas tulkinta kappaleesta "Takes 2 to tango" on zeppeliiniä korvilleni verrattuna Sveitsin euroviisuedustajaan. Se biisi oli huonoin biisi jonkä mä oon ikinä kuullu. Ja se esittäjä oli luultavimmin valepukuinen saatana. Oikeesti.

Ei se niin voi olla, koska saatanahan saa aikaan vain hyvää. ;)
Veri on vettä sakeampaa
maelstrom
17.04.2004 22:29:26
Saatana on kesy siihen kammotukseen verrattuna.

The world is a beautiful place, let's celebrate! CELEBRATE!
On ässäarpa syntyä Suomeen. IMIK #12
mr_b
19.04.2004 01:48:45

Kokeilihan Suomi yhtenä vuonna sitä vokaalijollotusta. Silloinkin oltiin ennakkosuosikkeja (niinkuin meidän missitkin aina) vaan eipä pärjätty. Jo on kumma.

Mielen sopukoista tämä muistuu hämärästi mieleen, Aava tai jotain vastaavaa. Hirveää jollotusta, nauratti ja hävetti. Giant Robotin nykyinen rumpali perkussioi mukana. Mahtoi olla naama punaisena.

Muistaakseni Suomen ehdokkaissa oli silloin jopa joku ihan oikeasti hyvä, mutta ei tullut valituksi.

Ai niin ja tuonhan voitti se israelilainen transu ja Aavan laulaja Marika Krook oli oikeasti ihan tuohtunut: "Eihän se edes laulanut puhtaasti". Hohhoijaa.

Mutta miksi Reggae OK lähetettiin aikoinaan eikä Juicen Ilomantsia? Siinä olisi ollut hupia, kun koko kansainvälinen orkesteri olisi laulanut "mikä mikä mikä mikä"...
Damn right it's better than yours!
Järvihirviö
19.04.2004 01:51:19
Ei se niin voi olla, koska saatanahan saa aikaan vain hyvää. ;)

Kuten euroviisut. Ympyrä on sulkeutunut.
vanttera
19.04.2004 01:56:59
Jos olisin äänestänyt niin ääni olisi mennyt aika selkeästi nylon-jonnalle. Mutta kun ei kiinnostaaargh

Kyllä mua Jonna kiinnostais.
"Käyn vessassa kattomassa että vieläkö panettaa, ja jos panettaa, ni sitten tuun sun lua yäks."
Torniojaws
19.04.2004 09:02:29 (muokattu 19.04.2004 09:02:45)

Taitaa olla enemmän niin, että oikeat artistit ei edes välitä koko europliisuista. Sen verran luokaton tapahtuma musiikillisesti.
A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old.
Sperm Donor
21.04.2004 21:28:25
Ei kai joku oikeesti seuraan moista paskaa?
Sperm Donor
21.04.2004 21:42:41
tarkoitan seuraa
Tellervo
22.04.2004 16:04:47

Juuri tuollainenhan on tv-viihdettä parhaimmillaan :) Ei ainakaan ole yhdentekevää, kun verenpaine nousee yhtä jalkaa raivon kanssa ja kädet hikoaa ja silmät pullistuu päästä ja huonekalusto menee uusiksi. Ultimaten paskan kohtaamisessa on suurta draamaa.
Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä.
hjukke
22.04.2004 16:06:24

Taitaa olla enemmän niin, että oikeat artistit ei edes välitä koko europliisuista. Sen verran luokaton tapahtuma musiikillisesti.

Aika tarkkaan näin. Ketään ei kiinnosta koko kinkerit.
"Make my day"
jONi_Cacmac
23.04.2004 13:20:31
Ei vois vähempää kiinnostaa, Euroviisut on yks maailman turhimmista kilpailuista. Oikeasti onko siellä esiintynyt koskaan mitään hyvää?? Ei varmastikaan...

Tähän ja näihin muihinkin "v*ttumitäpaskaa" sekä "eineketäänkiinnosta" -viesteihin. Ensinäkin, kuinkahan kauan olette viisuja seurailleet? Totta on, että varsinkin muutamien viime vuosien aikana taso on laskenut kuin sen kuuluisan lehmän häntä, mutta takavuosina kisoista irtosi melko laadukkaitakin(!) kappaleita. Esimerkkinä mainittakoon vaikka Italian Mia Martinin "Rapsodia" (1992), Irlannin Paul Harringtonin & Charlie McGettiganin "Rock n' roll kids" (1994) sekä Itävallan George Nussbaumerin "Weil's der guat got" (1996). Puhumattakaan vielä vanhemmista klassikoista.

Suomen räpellys on kieltämättä ollut lähes aina kamalaa (Anneli Saaristo oli MELKEIN poikkeus), ja tuntuu että se on varjostanut koko kisojen mainetta täällä meilläpäin. Mutta jos ketään ei kerran euroviisut kiinnosta, niin miksi niistä keskustellaan täälläkin?

Tärkeimpänä pointtina on kuitenkin mainittava, ettei viisukisoja tarvitse ottaa niin MAHDOTTOMAN tosissaan. Täältäkin tuntuu löytyvän niitä puritaaneja, joille kaikki vähänkin viihteelle tai huolettomuudelle haiskahtava musiikki on punainen vaate. Euroviisut ovat nimenomaan viihdettä, ja onhan mukavaa jos seassa sattuu vielä olemaan hyviä biisejäkin. Viime vuosina niiden määrä on tosiaankin ollut lähes olematon, muttei silti pidä luopua toivosta. Itse ainakin seuraan kisat tänäkin vuonna, ja naureskelen samalla sillanpään karsiutumiselle toisesta kilpailupäivästä.

Mielipiteet ovat mielipiteitä, mutta tuollainen täydelliseksi paskaksi ja ultimaattiseksi pahaksi tuomitseminen ilman parempaa tietoa on naurettavaa.
"Kylmän kaataminen rikkoo kuuman astian" -T.Liimatta
Cathi777
23.04.2004 18:05:10

Mielipiteet ovat mielipiteitä, mutta tuollainen täydelliseksi paskaksi ja ultimaattiseksi pahaksi tuomitseminen ilman parempaa tietoa on naurettavaa.

Niin, mutta onko sieltä tullut juurikaan sellaisia artisteja joita muistettaisiin vielä näinäkin päivinä?? Vastaan itse, ei ole. Ja sit toiseksi en mä ainakaan sellaista viihdettä jaksa katsoa missä on aivan järkyttäviä esiintyjiä ja kappaleita. Ei sellainen muhun ainakaan vetoa.
Veri on vettä sakeampaa
ganesha
23.04.2004 18:32:01
mä ennustan että Jari voittaa koko viisut - mut ei ja voih! heti voiton jälkeen Army Of Loversin lakimiesarmeija haastaa biisin tekijät oikeuteen ja Jarskan voittopysti tullaan hakemaan pois. Riittää taas Seiskalla jutun tynkää vuodeksi eteenpäin.
"if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa
maelstrom
24.04.2004 12:01:08
Suomi ei tule koskaan voittamaan euroviisuja siitä yksinkertaisesta syystä, että Suomi ei ole koskaan pärjännyt euroviisuissa.
Koska Suomi ei ole koskaan pärjännyt euroviisuissa, on euroviisut Suomessa vitsi ja koska euroviisut ovat vitsi, kukaan itseään kunnioittava biisintekijä ei halua tehdä itsestään pelleä. Vaikka olisihan se hienoa jos olisi kerrankin vähän huumoria mukana nykyäänkin. Pylly vasten pyllyä pump pump. Ei ehkä tuollaista huumoria kuitenkaan.
On ässäarpa syntyä Suomeen. IMIK #12
Degas
24.04.2004 13:56:00
Euroviisuissa on aina huonoa musiikkia. Huonot kappaleet voittavat. Suomi menestyy huonsti. Jos menestyy huonosti huonssa kilpailussa niin musiikki on hyvä! Kunnia suomelle

Mutta jyllä se sillanpää on paska!
Aminohappo
24.04.2004 15:04:09
Joo-o Jari Sillanpää kappale on niin rectumista, että iktettää. Suomen ei kanttaisi osallistua koko pashaan.
Aminohappo = proteiinien perusyksikkö
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)