Aihe: Mikä räkkidelay/reverb kitaralle?
1
Socialite
22.04.2004 13:07:43
Olen aikeissa päivitellä kaikuhässäkät räkkimuotoon, lähinnä siitä syystä, että nykyisessä vahvarissani on liian kuuma efektilooppi pedaaleille.
Räkkivermeiden kanssa toimii hyvin..

Edullisuus ja laatu ovat ne kaksi asiaa mitä etsin. Yleensä aikas vaikea löytää samassa paketissa, tiedän!

Toisekseen, en tarvitse ylimääräistä rojua tyyliin "super swoosh flangerit" ja "crazy vibet."
Pelkkää laadukasta reverbiä ja delayta olisi hakusessa!
Chorus ei tosin haittaisi, mutta se on optionaalinen.
Midiohjattava olisi hyvä olla.

Valmistajia lienee satoja ellein kymmeniä, eikä omakohtaista kokemusta mistään kys. laitteesta. kitaran kanssa.
Kertokkee viisaammat mitä mieltä olette!
I'm looking at the sky and it's getting me high...
Niskamies
22.04.2004 13:34:28
Olen aikeissa päivitellä kaikuhässäkät räkkimuotoon, lähinnä siitä syystä, että nykyisessä vahvarissani on liian kuuma efektilooppi pedaaleille.
Räkkivermeiden kanssa toimii hyvin..

Edullisuus ja laatu ovat ne kaksi asiaa mitä etsin. Yleensä aikas vaikea löytää samassa paketissa, tiedän!

Toisekseen, en tarvitse ylimääräistä rojua tyyliin "super swoosh flangerit" ja "crazy vibet."
Pelkkää laadukasta reverbiä ja delayta olisi hakusessa!
Chorus ei tosin haittaisi, mutta se on optionaalinen.
Midiohjattava olisi hyvä olla.

Valmistajia lienee satoja ellein kymmeniä, eikä omakohtaista kokemusta mistään kys. laitteesta. kitaran kanssa.
Kertokkee viisaammat mitä mieltä olette!

Jos on rahaa, niin TC:n G-major, siinä on kaikki mitä voi mahdollisesti tarvita.
Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita.
Socialite
22.04.2004 14:21:08
Jos on rahaa, niin TC:n G-major, siinä on kaikki mitä voi mahdollisesti tarvita.

Minulle hieman liian kallis, ja siinä tosiaan on 90% sellaista mitä en tarvitse! Laadukas vekotin epäilemättä.
ReBeat
22.04.2004 14:31:25

Rocktron Intellifex, TC Electronic M300, Lexicon MPX110...
Tekemällä ei synny musiikkia.
JuSu
22.04.2004 14:34:26
Olen aikeissa päivitellä kaikuhässäkät räkkimuotoon,

Pari ihan passelia värkkiä, sieltä edullisemmasta päästä:

-Lexicon MPX 110, uutena 235,-, käytettynä n. 150 e.
-Alesis MidiVerb IV, uuden hinnasta ei tietoa (taitaa olla valmistus lopetettu), käytettynä alle 200 e

Lexicon on simppeli perusverme, Alesiksessa on enemmän ominaisuuksia (eli vaikeampi käyttää). Lexiconissa 24 bit muuntimet, kun Alesiksessa on vain 18 bit, muistaakseni. Molemmista löytyy kaikujen lisäksi muutakin vatkausta, mutta pääpaino on kaiuilla.

JuSu
Ooostakaa ooostakaa, hyvejä kitaroita. Katso tori.
Socialite
22.04.2004 15:06:09
-Lexicon MPX 110, uutena 235,-, käytettynä n. 150 e.
-Alesis MidiVerb IV, uuden hinnasta ei tietoa (taitaa olla valmistus lopetettu), käytettynä alle 200 e

Noita olen hieman katsellut ja sitten tuota rocktronin intelliflexia.

Tällä hetkellä kallistun Lexiconin puoleen, tosin yamahan sivustot ja arvoit on vielä tarkistamatta...

Lisää?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)