Cathi777 21.04.2004 16:36:11 | |
---|
toihan on hyvä toi lost prophets! kävin vahingossa kattomassa niitä nosturissa ja olin TODELLA yllättynyt! vitun kovia soittajia livenä. Mä tykkään kanssa. Tosi hyviä ja toimivia biisejä ja aikasta erilaisia. On kuitenkin selvästi erilaista menoa eikä samasta puusta kaikki. Toimii oikein mukavasti ja livenä varmasti myös. Harmi vaa, että en ole Metallicaa menossa katsomaan. Veri on vettä sakeampaa |
opuh 21.04.2004 16:51:20 | |
---|
Mä tykkään kanssa. Tosi hyviä ja toimivia biisejä ja aikasta erilaisia. On kuitenkin selvästi erilaista menoa eikä samasta puusta kaikki. Toimii oikein mukavasti ja livenä varmasti myös. Harmi vaa, että en ole Metallicaa menossa katsomaan. mäpä oon Hahahah |
MattiAuer 21.04.2004 19:46:13 | |
---|
ja mun mielipide on että metallica on aikojemme paskin ja yliarvostetuin bändi. Niin ja muoviämpärit maksaa liikaa! Jossain pyysivät puolitoistakin euroa! "Uniikki unikorni olikin korni koni!"
.m. |
Niin ja muoviämpärit maksaa liikaa! Jossain pyysivät puolitoistakin euroa! Niin! Ja vielä paskaa muovia kanssa! Jos pistää ulos niin halkeaa! Tai jos on metallia, niin ei kyllä varmasti kestä! Perkl. God I want to be a man
but I don't want to die with a rifle in my hand
and as the planes blacken the sky
it sounds like heaven is falling -Greg Graffin |
vantage 22.04.2004 15:44:41 | |
---|
mäpä oon Ja minä "Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla." -M Nykänen
IHKK #5 |
Errorist 22.04.2004 19:11:39 | |
---|
Ja minä Kuin myös. God I want to be a man
dixi19 22.04.2004 22:04:20 | |
---|
Nuhallicaa menossa kuunteleen, ja sitten tommosta skrätsäilyräppiä. Kumma kun tuo on aika yleinen käsitys bändistä. Kyse kun ei ole todellakaan mistään nu-metal-bändistä. Räppiä saa kyllä bändin biiseistä hakea kissojen ja koirien kanssa. Taisivat bändin äijät itsekin vuodattaa toiseksi uusimmassa Soundissa samasta asiasta. Soundin artikkelihan sitten päättyikin Lostprophetsin uusimman levyn ylistykseen. |
Cathi777 23.04.2004 08:28:29 (muokattu 23.04.2004 08:28:44) | |
---|
Kumma kun tuo on aika yleinen käsitys bändistä. Kyse kun ei ole todellakaan mistään nu-metal-bändistä. Räppiä saa kyllä bändin biiseistä hakea kissojen ja koirien kanssa. Taisivat bändin äijät itsekin vuodattaa toiseksi uusimmassa Soundissa samasta asiasta. Soundin artikkelihan sitten päättyikin Lostprophetsin uusimman levyn ylistykseen. Asiaa puhut, toi on just tuollaisten mielipide, jotka ei oikeasti ole kuulleet bändiä ollenkaan ja sitten väittävät vaan tuollaista joidenkin kuulopuheiden perusteella. Mielellään pitää turpansa kiinni jos ei ole mitään järkevämpää sanottavaa. Veri on vettä sakeampaa |
doolittle 23.04.2004 13:22:52 | |
---|
Lostprophets nyt on kyllä aika kämänen valinta mun mielestä,bädni joka muistaa kiitellä levyn kansiteksteissä vaatesponsoreita ja kenkämerkkiään ja viettää enemmän aikaa peilin edessä kuin treenikämpällä on nyt yleensä mitä on. Katsoohan sen toki mutta Metallicaa ennen olisi kaivannut vähän..hmm...äijämäisempää lämpötilannostoa.Mitenköhän on,lippuni on Z-alueelle sinne kentälle joten jos tankkaan lämppäreiden ajan onko enää minkäänlaisia mahdollisuuksia saada edes kelvollista paikkaa josta voisi nähdä jotain,jos sitä ei toisinsanoen ole ajoissa valloittamassa? "It´s a mad world, but I´m proud to be a part of it" -Bill Hicks- |
Cathi777 23.04.2004 18:02:25 | |
---|
Lostprophets nyt on kyllä aika kämänen valinta mun mielestä,bädni joka muistaa kiitellä levyn kansiteksteissä vaatesponsoreita ja kenkämerkkiään ja viettää enemmän aikaa peilin edessä kuin treenikämpällä on nyt yleensä mitä on. Katsoohan sen toki mutta Metallicaa ennen olisi kaivannut vähän..hmm...äijämäisempää lämpötilannostoa.Mitenköhän on,lippuni on Z-alueelle sinne kentälle joten jos tankkaan lämppäreiden ajan onko enää minkäänlaisia mahdollisuuksia saada edes kelvollista paikkaa josta voisi nähdä jotain,jos sitä ei toisinsanoen ole ajoissa valloittamassa? Mitä sä muuten oikeasti edes tiedät tästä bändistä?? Noi jätkäthän soittaa ihan helvetin hyvin ja se ei kyllä pelkällä peilin katsomisella onnistu. Veri on vettä sakeampaa |
Errorist 23.04.2004 18:38:03 | |
---|
Mitä sä muuten oikeasti edes tiedät tästä bändistä?? Noi jätkäthän soittaa ihan helvetin hyvin ja se ei kyllä pelkällä peilin katsomisella onnistu. No ei niitten soitto mielestäni kuulostanut mitenkään erikoiselta kun jonkun biisin kuulin. God I want to be a man
Cathi777 23.04.2004 22:31:58 | |
---|
No ei niitten soitto mielestäni kuulostanut mitenkään erikoiselta kun jonkun biisin kuulin. Uus levy ei ehkä anna täysin kuvaa siitä, mutta kuuntelehan ekaa levyä niin keskustellaan sit uudestaan. Veri on vettä sakeampaa |
Errorist 24.04.2004 14:59:03 | |
---|
Uus levy ei ehkä anna täysin kuvaa siitä, mutta kuuntelehan ekaa levyä niin keskustellaan sit uudestaan. Eiköhän tuo soittotaito ole kuitenkin myös mielipideasia. Soittimet pysyvät heillä melko lailla hyvin käsissä ja tuon tasoisella bändillä varmasti täytyykin jo pysyä. Mutta eivät mitään virtuooseja tahi muuten erikoisia soittimien käsittelijöitä ole. Tämä on siis minun mielipide. God I want to be a man
Cathi777 24.04.2004 15:43:59 | |
---|
Eiköhän tuo soittotaito ole kuitenkin myös mielipideasia. Soittimet pysyvät heillä melko lailla hyvin käsissä ja tuon tasoisella bändillä varmasti täytyykin jo pysyä. Mutta eivät mitään virtuooseja tahi muuten erikoisia soittimien käsittelijöitä ole. Tämä on siis minun mielipide. No jos tolle linjalle lähdetään niin ei maailmasta sitten kovin montaa soittotaitoista porukkaa löydy. Veri on vettä sakeampaa |
chair 07.05.2004 02:02:30 | |
---|
Lostprophets nyt on kyllä aika kämänen valinta mun mielestä,bädni joka muistaa kiitellä levyn kansiteksteissä vaatesponsoreita ja kenkämerkkiään ja viettää enemmän aikaa peilin edessä kuin treenikämpällä on nyt yleensä mitä on. Katsoohan sen toki mutta Metallicaa ennen olisi kaivannut vähän..hmm...äijämäisempää lämpötilannostoa.Mitenköhän on,lippuni on Z-alueelle sinne kentälle joten jos tankkaan lämppäreiden ajan onko enää minkäänlaisia mahdollisuuksia saada edes kelvollista paikkaa josta voisi nähdä jotain,jos sitä ei toisinsanoen ole ajoissa valloittamassa? Hohhoijaa. Kansitekstien perusteella ne bändit kannattaakin laittaa paremmuusjärjestykseen. Missään nimessä ei kannata levyä kuunnella. Bändi joka ei ole 13 vuoteen tehneet yhtään edes lähellekkään hyvää levyä ja yrittää lämmittää siinä välissä vanhoja hittejä mm. sinfoniaorkesterin kanssa kuulostaa aikas väsyneeltä. Kaikki respekti Metallicalle kill 'em allista black albumiin, mutta sen jälkeen on ollut silkkaa paskaa tarjolla. Pitäisi ymmärtää lopettaa ajoissa. Toivottavasti vetävät livenä hyvin... ....? |
viltsu77 07.05.2004 05:01:07 | |
---|
En oo kyl kuullu ton lämppärin yhtää biisiä... joten hmm .. heittäkääs joku niiden hyvä biisi ilmoille ni vois vähä kuunnella mitä on tiedossa. Tohon mitä joku sano et "ei vois huonompaa lämppäriä valita" ni .. jos on huonompi viel ku viime kesän Murderdolls maidenin keikalla, ni alkaa itkettää .. siis se oli aivan PASKA .. |
chair 07.05.2004 15:28:41 | |
---|
En oo kyl kuullu ton lämppärin yhtää biisiä... joten hmm .. heittäkääs joku niiden hyvä biisi ilmoille ni vois vähä kuunnella mitä on tiedossa. Tohon mitä joku sano et "ei vois huonompaa lämppäriä valita" ni .. jos on huonompi viel ku viime kesän Murderdolls maidenin keikalla, ni alkaa itkettää .. siis se oli aivan PASKA .. Uudemmalta 'Start Something' -levyltä: Last Train Home, Burn Burn, I Don't Know, Goodbye Tonight ja vanhemmalta 'thefakesoundofprogress':lta: Shinobi Vs. Dragon Ninja, The Fake Sound of Progress, Five Is a Four Letter Word. Noi on aika tiukkoja. ....? |
rc 07.05.2004 15:41:18 | |
---|
En ole muuta kuullut kuin ehkä nimen (Lostprophets) joskus jossain... Saapa nähdä, toisaalta lämppärit on minulle ainakin aika sivuseikka. Outo juttu muuten, että vaikka Metallicaa (post 1991 ja useimmiten vielä post 1988 tai 1986) dissataan aivan jumalattomasti, ja silti Olympiastadion myytiin 4 tunnissa loppuun, bändi oli Suomessa viime vuoden eniten myynyt ulkomaalainen bändi ja parhaan ulkomaalaisen artistin Emma annettiin Metallicalle. Ja sitten täällä on suhteessa 50:1 ihmisiä urputtamassa kuinka Metallica on väsynyt numetalbändi jonka olisi pitänyt lopettaa jo mieluiten silloin kun Burton kuoli. Anteeksi nyt offtopiccini, mutta mua alkaa ottamaan tämä pahasti päähän. Räppiä en löydä St. Angerilta en yhtään millään. En numetallin pihaustakaan. PS. Metallica on pitänyt Load-Reload akselilta setissään säännöllisesti vain Fuelia, jonkun toisen ovat joillakin kerroilla vetäneet. Yhteiskunnan ihanneihminen ei paskanna |
I.S.S 07.05.2004 17:11:20 | |
---|
Anteeksi että menee vähän offtopic, mutta mitäs eroa näillä kenttälippu Y:llä ja Z:lla on? Sattuu nimittäin kaks kenttälippua olemaan, mut toinen on z ja toinen y mallinen. Meinaako tämä, että ne ovat jotenkin eri alueille kentällä. Elämä on ihmisen parasta aikaa. |
kkeppana 07.05.2004 17:17:28 | |
---|
Anteeksi että menee vähän offtopic, mutta mitäs eroa näillä kenttälippu Y:llä ja Z:lla on? Sattuu nimittäin kaks kenttälippua olemaan, mut toinen on z ja toinen y mallinen. Meinaako tämä, että ne ovat jotenkin eri alueille kentällä. Z on kentälle ja Y vaihtopenkillle. All you hippies better start to face reality. All your far fetched dreams of anarchy. Better start to see things the way they are, cause the way things are going they won't be going far. |