Antti1 08.08.2012 11:37:11 | |
---|
Disposable: Arnold Schwartze Negger Sä et niiiiiiin ansaitse nähdä tätä pätkää, kuin korkeintaan ikkunan takaa pieneltä ruudulta ilman ääntä. Joku _T_ tuolla välissä, hmph. "I like big tits and an onion butt." "What's an onion butt?!" "It's an ass that brings tears to your eyes." |
Kannatti tätä ketjua katsoa. Nyt on kahdeksan lippua varattu Tennariin. Päässäni on Belsebubin kotibileet. Luojalle kiitos vessanpöntöstä. |
Antti1 08.08.2012 16:11:50 | |
---|
Alkoi kaduttamaan vähäinen lippumäärä, ostin lippuja lisää ihan vain varmuuden vuoksi. Onneksi oli vieressä toinen puoli rivistä vielä vapaana. "I like big tits and an onion butt." "What's an onion butt?!" "It's an ass that brings tears to your eyes." |
Sir Jöpötin 08.08.2012 16:43:20 | |
---|
No mitä vittua saatana. Kaikissa muissa teattereissa lipun hinta 6e mutta Oulussa 12e. Vittu mitä paskaa. |
Stradlin 08.08.2012 16:52:14 | |
---|
Sir Jöpötin: No mitä vittua saatana. Kaikissa muissa teattereissa lipun hinta 6e mutta Oulussa 12e. Vittu mitä paskaa. kakka kylä "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Ygäby 08.08.2012 18:13:49 | |
---|
Sir Jöpötin: No mitä vittua saatana. Kaikissa muissa teattereissa lipun hinta 6e mutta Oulussa 12e. Vittu mitä paskaa. Tämä, voi saatana nyt |
The Oath 08.08.2012 21:06:31 | |
---|
Sir Jöpötin: No mitä vittua saatana. Kaikissa muissa teattereissa lipun hinta 6e mutta Oulussa 12e. Vittu mitä paskaa. Mitä helvettiä?! |
AnonHero 08.08.2012 21:13:34 | |
---|
Johtuisiko kellonajasta? Päivänäytöksethän ovat halvempia. All you had to do was follow the damn train, CJ. |
Stradlin 08.08.2012 21:25:37 (muokattu 08.08.2012 21:26:04) | |
---|
AnonHero: Johtuisiko kellonajasta? Päivänäytöksethän ovat halvempia. Mulla on ainakin kello 18:00 alkavaan näytökseen liput ja maksoivat tosiaan sen 6e kappale. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
haunted 08.08.2012 22:01:41 (muokattu 08.08.2012 22:02:00) | |
---|
Stradlin: Mulla on ainakin kello 18:00 alkavaan näytökseen liput ja maksoivat tosiaan sen 6e kappale. Silloin on supertorstai vai mikä se nykyään on. Aika kova jos tosiaan on lapinlisää toiset kuus euroo :D Toisaalta ihan oikein niille. "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
dipshit 08.08.2012 22:07:26 | |
---|
Kuusi lippua varattu. Ensi torstaista tulee elämäni paras torstai. Joidenkin tietojen mukaan kyseinen alien rotu avustaa USA:n armeijaa tekemään abduktointeja sekä laittavat meihin implantteja. © Anonymous-Jazz |
Informaatiokameli 08.08.2012 22:42:58 | |
---|
Sir Jöpötin: No mitä vittua saatana. Kaikissa muissa teattereissa lipun hinta 6e mutta Oulussa 12e. Vittu mitä paskaa. Vittu tämä! Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
aivokuolio 08.08.2012 23:24:31 | |
---|
Taidan piruillessani kuvata elokuvateatterissa paskan kännykkäkameraversion elokuvasta ja lähettää sen jokaiselle elokuvan julisteessa esiintyvälle näyttelijälle. |
Stradlin 08.08.2012 23:28:01 | |
---|
aivokuolio: Taidan piruillessani kuvata elokuvateatterissa paskan kännykkäkameraversion elokuvasta ja lähettää sen jokaiselle elokuvan julisteessa esiintyvälle näyttelijälle. Luulen että noilla näyttelijöillä on mahdollisuus myös nähdä leffa ihan kunnon teatterissa, ehkä ovat jo nähneetkin. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
aivokuolio 08.08.2012 23:33:22 | |
---|
Stradlin: Luulen että noilla näyttelijöillä on mahdollisuus myös nähdä leffa ihan kunnon teatterissa, ehkä ovat jo nähneetkin. Et käsittänyt. Kyse on terrorismista. |
Van Hannes 09.08.2012 09:13:53 | |
---|
Dipsetcityboy: Yhdeksän lippua varattu. Ensi torstaista tulee elämäni paras torstai. En malta odottaa enää. |
Gekidou 09.08.2012 11:01:30 | |
---|
Mitä nää yheksän lipun tyypit on. Ostatte koko rivin tyhjäksi ettei kukaan varmasti häiritse elokuvanautintoanne? "If Russell Allen grabbed me by the throat and asked me whether the riff on Wicked was heavy or not, I'd be forced to admit that it is indeed very heavy." |
Tuomoo 09.08.2012 11:19:41 | |
---|
Gekidou: Mitä nää yheksän lipun tyypit on. Ostatte koko rivin tyhjäksi ettei kukaan varmasti häiritse elokuvanautintoanne? Mä ainakin ostaisin lippuja strategisesti oman paikkani edestä, tekisin sellaisen kolmion mallisen tyhjien penkkien kohdan, ettei kukaan nelimetrinen ja 136585 kiloa painava liimatukka tule eteeni istumaan ja häiritsemään katselunautintoani. Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestisi lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista. |
juuso a 09.08.2012 11:26:21 | |
---|
Tuomoo: ettei kukaan nelimetrinen ja 136585 kiloa painava liimatukka tule eteeni istumaan ja häiritsemään katselunautintoani. Just tämän takia minä en käy leffateatterissa. Keikoilla tahtoo olla sama juttu, että kaikki pisimmät tunkee mun eteen, ettei varmaan nää yhtään mitään. "Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi." |
dipshit 09.08.2012 11:42:16 | |
---|
Gekidou: Mitä nää yheksän lipun tyypit on. Ostatte koko rivin tyhjäksi ettei kukaan varmasti häiritse elokuvanautintoanne? Itse nyt ainakin varasin kavereille liput samalla. Villi veikkaukseni on, että Van Hannes teki samoin. Joidenkin tietojen mukaan kyseinen alien rotu avustaa USA:n armeijaa tekemään abduktointeja sekä laittavat meihin implantteja. © Anonymous-Jazz |