Aihe: Steve Harris-kielisetti
1 2
Superbeast89
19.04.2004 17:12:38 (muokattu 19.04.2004 17:13:33)
Tietääkö kukaan että onko noita Rotosoundin valmistamia kieliä Suomessa myytävänä missään? Kiinostas tollasseet Steve Harrisin signature kielet.
Ei ole aitoa rakkautta... On vain itserakkautta ja rakkautta bassonsoittoon.
chief
19.04.2004 17:33:01
C.H.I.E.F Chaplinmaisen Hempeä ja Ivallisen Etuileva Folklaulaja
J.L
20.04.2004 09:36:34

Mimmoset kielet nuo on? Onko niissä jotain erikoista?
Hullua mättyä, perkele. Sethery
Superbeast89
20.04.2004 10:10:50
No en tiedä.. Onhan ne jonkun verran paksummat, ainakin kun mun nykyset.

http://www.rotosound.com/bass.html Tuolta eti SH77 niin siinä on tietoa.
2541
20.04.2004 11:26:28

Kannattaa muistaa, että ne ovat sitten flatwoundit.
vanttera
20.04.2004 11:31:05

Et olis sanonu, oltais kuultu kitkeriä kommentteja viikon päästä.
"Käyn vessassa kattomassa että vieläkö panettaa, ja jos panettaa, ni sitten tuun sun lua yäks."
Prowleri
20.04.2004 15:29:44 (muokattu 20.04.2004 15:30:31)
Mimmoset kielet nuo on? Onko niissä jotain erikoista?

110-50 -setti markkinoiden jo muutenkin jäykimpiä kieliä. Materiaalina monel joka antaa vähän kirkkaamman saundin kuin normiflatit. Saa ruuvailtua minimalistisen actionin sekä toimivat erinomaisesti plekulla.
Eläkeläiset Euroviisuihin!
Superbeast89
20.04.2004 16:19:43

Jaa no en ole asiantuntija eli mitäs se sitten meinaa?
Niskamies
20.04.2004 21:30:05
Jaa no en ole asiantuntija eli mitäs se sitten meinaa?

Niissä on tasanen pinta.
Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita.
Superbeast89
21.04.2004 20:18:54
Niissä on tasanen pinta.

Aijaa. Asia harvinaisen kuitti.
Aminohappo
21.04.2004 21:43:55
Aijaa. Asia harvinaisen kuitti.

Se on pihvi !
Aminohappo = proteiinien perusyksikkö
Peici Kossupaukku
21.04.2004 23:21:33

flatit ei oo oikein mun makuun... soundiltaan siis
noup! ei ole enää mitään sanottavaa tästä aiheesta...
Oan
22.04.2004 12:41:09
www.soundata.fi

Minkäslainen palvelu tuo oikein on? Pystyykö sieltä tilaamaan kotiinsa? Sivuiltaan en juuri infoa asiasta löytänyt.
Minä olen Steve, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia. http://www.stevedigiorgio.com
Niskamies
22.04.2004 13:21:20
Minkäslainen palvelu tuo oikein on? Pystyykö sieltä tilaamaan kotiinsa? Sivuiltaan en juuri infoa asiasta löytänyt.

Palvelu on täysin perseestä, ei lähetä vaikka on luvannu lähettää. Piti kitaravahvariin virtapiuha lähettää, kuukauden ja kolmen muistutuksen jälkeen päätin itse hakea. Hyvä puoli on sitten suuri tingittävyys, etenkin jos Wilska on myyjä.
Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita.
pardy
22.04.2004 13:50:47

Palvelu on täysin perseestä, ei lähetä vaikka on luvannu lähettää. Piti kitaravahvariin virtapiuha lähettää, kuukauden ja kolmen muistutuksen jälkeen päätin itse hakea.

Komppaan täysin. Soitin sinne ja kyselin ihan vaan yksinkertaisia neuvoja liittyen EBS:n OctaBassiin, ja vastaus oli suunnilleen tällänen:" Nii'i. Joo'o... (Pitkä hiljaisuus, ennen kuin itse sanoin mitään) Semmost se on... Oliks sulla muuta asiaa?" Sitte ku sanoin "Että eipä kai sitte ollu" ja lopetin puhelun sanomalla "Kiitos, moi!", niin sieltä päästäpä iskettiin iloisesti luuri korvaan samantien ilman minkäänlaisia moikkailuja... Eipä tee mieli asioida kyseisessä liikkessä enää toista kertaa. Tai asioida ja asioida, mutta kuitenkin...

Että semmonen mesta. No, sitte soitin Thomannille Sami Rautiolle, ja kysyin samoja asioita, ja vastaus tuli heti! Muutenkin puhu mies mukavasti ja ystävällisesti... Mitä tästä opimme? Aina ei kannata pistää rahojaan suomalaisiin kauppoihin... Ainakaa mun mielestä.
Kolme sanaa: "Olen basisti."
J.L
22.04.2004 13:55:16

Että semmonen mesta. No, sitte soitin Thomannille Sami Rautiolle, ja kysyin samoja asioita, ja vastaus tuli heti! Muutenkin puhu mies mukavasti ja ystävällisesti... Mitä tästä opimme? Aina ei kannata pistää rahojaan suomalaisiin kauppoihin... Ainakaa mun mielestä.

Joo Sami on kyllä asia mies. Meikä tilas ESP:n basson siltä niin testas ite sen siellä ja kertoili että ompa hyvä soitettava. Ja niin muuten on. No Samin kans on tullu suomessaki oltua jo kanssakäymisissä kun sillä oli se Studio.
Hullua mättyä, perkele. Sethery
pardy
22.04.2004 13:59:50

Joo Sami on kyllä asia mies. Meikä tilas ESP:n basson siltä niin testas ite sen siellä ja kertoili että ompa hyvä soitettava. Ja niin muuten on. No Samin kans on tullu suomessaki oltua jo kanssakäymisissä kun sillä oli se Studio.

Joo, se on kyllä mukava kaveri. Sieltä kun jotain meinaa tilata, eikä oo ihan varma minkälaisia ne tilattavat tavarat on, ni se heppu kyllä osaa jeesata. Aina kun en oo ollu varma vaikkapa kahen vaihtoehdon välillä, ni oon siltä kysyny suositusta, enkä kyllä kertaakaa joutunu pettymään sen suosituksiin.
pardy
22.04.2004 14:12:48

Jeps, niin se vain on. Itekkin mielelläni Suomesta ostasin että musiikkiliikkeiden myyjillä pysyisi työpaikat, mutta kun sitä rahaa ei vaan voi ikinä olla liikaa... siitä se lähinnä kiikastaa.

Ja kun on todennut senkin että kaverit on tuolla Saksassa niin ystävällisiä kuin on, niin Thomanniin oon tähän asti luottanu.

Sen paikan asiallisuuden huomaa jo siinäkin, että kerran jouduin yhden basson sinne palauttamaan, jota olin jo viikon päivät kokeillu, ja siihen oli jo pikku naarmujaki kerinny tulla. Silti ne otti sen vastaan, ja anto siitä koko summan takasin ilman mitää mukinoita tai kyselyitä...

Kuinka moni suomalainen kauppa on yhtä hyvä? Antaa täyden rahan takasin bassosta jossa on huomattavia käytön jälkiä?
Incarnation
22.04.2004 15:12:52
Kuinka moni suomalainen kauppa on yhtä hyvä? Antaa täyden rahan takasin bassosta jossa on huomattavia käytön jälkiä?

Thomann on sen kokoinen kauppa, ettei siellä hirveästi paina yksi basso. Toista on sitten taas pienissä suomalaispuodeissa.
"Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla." -Jaristoteles
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)