Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: bugera 333xl ongelma
1
Thregh
06.08.2012 22:59:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mä on juuri ostanut bugera 333xl nuppi, käytetty. Gain nuppi ei toimii leadchannelissä, vaikka kääntää gaintaso on ihan sama koko ajan.
 
Crunch ja clean toimivat hyvin.
 
Viime omistaja sanoo että se voisi olla joku relayi joka ei toimii, mä en tiedä jos se on vika.
 
Mitä pitäis tehdä?
 
Ja myös kun putket on ollut pois ja laitettu takaisin ei samalla järjestyksessä, pitäiskö tehdä bias taas?
 
-tobbe
 
Antti1
06.08.2012 23:23:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pistä takaisin sille myyjälle ja vaadi kauppasumma sekä kulut takaisin, jos et ole ollut viasta tietoinen ennen ostoa ja vielä kysyit onko laite täysin normaalisti toimiva. Muussa tapauksessa pistä huoltomiehelle, jos et itse ole kykeneväinen vikaa paikantamaan.
 
"I like big tits and an onion butt." "What's an onion butt?!" "It's an ass that brings tears to your eyes."
Thregh
07.08.2012 17:18:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aaha, ostin se huuto.netistä. En tiedä jos voin tai jos se on fiksu lähettää se takaisin.
 
Voisin lähetä se korjettavaksi ja sitten vaadita että myyjä maksaa?
 
Hän on lähettänyt mulle yks relayi, hän yrittää tehdä jotain... Mut hän sanoi että se toimii hyvin ja kaikki, mut se ei oli totta. Mut olen ostanut se jo, voinko vaadita jotain vielä?
 
Mä kysyin ennen mä ostin, ja hän sanoi että kaikki on ok... :/
 
nannne
07.08.2012 17:37:06
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thregh: aaha, ostin se huuto.netistä. En tiedä jos voin tai jos se on fiksu lähettää se takaisin.
 
Voisin lähetä se korjettavaksi ja sitten vaadita että myyjä maksaa?
 
Hän on lähettänyt mulle yks relayi, hän yrittää tehdä jotain... Mut hän sanoi että se toimii hyvin ja kaikki, mut se ei oli totta. Mut olen ostanut se jo, voinko vaadita jotain vielä?
 
Mä kysyin ennen mä ostin, ja hän sanoi että kaikki on ok... :/

 
Jos sulla on myyty toimiva bugera ja saat rikkinäisen niin oot saanu jotain mistä ei oo sovittu. Rahat takaisin.
 
Vainottu
09.08.2012 00:12:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuon hintaisen laitteen kanssa melkeen kannattaa yrittää purkaa kaupat. Toivottavasti luonnistuu helposti (lue: myyjä on fiksu). Hieman hankalaa on jos myyjä on sitä mieltä että ei ole hänen ongelmansa.
 
Mut jos tulee ongelmia, kannattaa ainakin ilmoittaa huuto.netin ylläpitoon kyseisestä myyjästä.
 
Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause.
Gabe
09.08.2012 00:42:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thregh: aaha, ostin se huuto.netistä. En tiedä jos voin tai jos se on fiksu lähettää se takaisin.
 
Voisin lähetä se korjettavaksi ja sitten vaadita että myyjä maksaa?
 
Hän on lähettänyt mulle yks relayi, hän yrittää tehdä jotain... Mut hän sanoi että se toimii hyvin ja kaikki, mut se ei oli totta. Mut olen ostanut se jo, voinko vaadita jotain vielä?
 
Mä kysyin ennen mä ostin, ja hän sanoi että kaikki on ok... :/

 
Myyjällä on ilmoitusvelvollisuus laitteen kunnosta. Jos hän ei ole kertonut siitä totuuden mukaisesti ja olet maksanut rikkinäisestä tuotteesta ehjän tuotteen hinnan niin kannattaa yrittää purkaa kauppa. Hankalahan tuota on jälkikäteen selvitellä jos myyjä kivenkovaa väittää että laite on ollut häneltä lähtiessä kunnossa. Käytetyn tavaran kaupassa on aina se oma riskinsä valitettavasti, mutta onnea matkaan!
 
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille
Thregh
12.08.2012 22:30:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, on riski kun ostaa halpaa käytettyä tavaraa :D
 
Mut myyjä sanoi että hän maksaa takaisin 50€ ja se kelpaa mulle. Voin vielä käyttää vahvistin vaikka sillä on pieni vika.
 
Jos saan se korjattu olen tyytyväinen.
 
Ja purkaa koko kauppa on hankalaa ja en haluaa ostaa toista vahvistinta.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «