Aihe: Vahvistinta kerrostalokäyttöön
1 2
Laulava Kylätohtori
03.08.2012 13:46:57
Jos tämä meni mainostamiseksi, niin laitetaan sitten omakin:

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=660563

Bugera V22 Texas Heatilla tai originaalikaiuttimella...

Hienot puhtaat ja toimii myös hiljaisemmilla äänenpaineilla...
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
antnis
03.08.2012 14:01:51
KooAa: Mites Fender Champ 600. Melko edullinen ainakin.

http://www.thomann.de/fi/fender_champion_600.htm

Meikä on aina ymmärtänyt tuon kerrostaloaspektin sillleen, että mitään ei saa kuulua naapuriin. Tässä mielessä Champion 600 on ihan ehdoton, koska siinä on tosi kivat cleanit ja muuten ei edes tee mieli soittaa. Omassa on ohuempi etukangas ja 8 tuuman ämyri, jotka tekevät vehkeestä vielä mukavamman. Klippasin myös pari vastusta pois piirilevyltä, jolloin pitäisi säröpuoli olla parempi, mutta ei ole paikkaa soittaa tuolla niin kovaa, että saisi toistaiseksi tsekattua tuota. On nimittäin (suhteellisen) kovaääninen vehje tuokin nupit kaakossa. Tuskin nuo Voxitkaan ym mitään hissukoita ole, jos haluaa vähän ääntä avata.
wd-40
05.08.2012 14:17:53
Suosittelen kokeilemaan Blackstar HT-1.Itellä combona toimii ilman mitään nappulahelvettiä,ääntä lähtee varmasti tarpeeksi.
Aki
06.08.2012 02:36:13

Mun mielestä honottavat pikkukaiuttimet ei kuulosta kitaralla hyvältä millään volalla. Ikuna ei ole oma kotisoittelu tapahtunut yhtä hyvillä soundeilla kuin nykyään ilmaisplugareilla.

Jos on pakko olla vahvistin, parhaat kerrostalosoundit niistä on mulle tulleet vastaan 10" elementillä varustetusta Valvetronixista.
"Jos ei kunnolla kuule mitä tekee/on tullu tehtyä, niin käy kuin valtion firmassa. Tietämätön laittaa osaamattoman tekemään tarpeetonta, ni siinä on koko turha työ vaarassa mennä ihan hukkaan." - rintapek 10.1.2012
Vetehinen
06.08.2012 08:57:13
Minulla on 4x12" kaappi kotikäytössä, ja varsinkin mistä tahansa efektilenkillä varustetusta nupista saa riittävän hiljaista ääntä ulos, jos ei muuten niin laittamalla EQ:n sinne efektilenkkiin ja volaa siitä alas.
Paras on hyvän pahin vihollinen. -Voltaire
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)