Aihe: Logic Pro vs. Cubase?
1 2
CarlosJones
02.08.2012 13:06:18
http://www.native-instruments.com/# … ducer/komplete-8-players/?page=2433

Tuolla saat vähän laajennusta soundi arsenaaliin.
okspadt
06.08.2012 10:06:01 (muokattu 06.08.2012 10:08:24)
Hmmm... Minä kyllä luulen, että Cubase voisi olla selkeämpi. Itse olen tosin macci-käyttäjä, mutta en kyllä Logic Prohon sotkeentuisi. Liian sekava ohjelma. Cubasea opettelin yläasteella ja se voisi olla harrastajalle ihan jees. Tai jos muita vaihtoehtoja haluaa, niin olen macissa käyttänyt tuota Ableton Liveä, mutta en kyllä suosittele sitäkään. Se on mielestäni yhtä sekava kuin Logic, mutta se on melkein ainut ohjelma macissa, jota osaan käyttää jokseenkin.

Mutta toisaalta suositeltavaa voisi olla myös silleen, että ottaa tavaksi ja opetteluksi käyttää musiikin kieltä säveltäessä tietokoneella, eli nuotinnusohjelman hankkiminen. Finale, Sibelius tai joku tämmöinen. Itselläni on tuo Sibelius ja yritän tavoittaa sellaista, että tekisin sävellykset jatkossa sillä. Mutta juu... tapansa kullakin. Tarvitsen nuotinlukutaitoa jopa siinäkin, kun soitan viulua, niin niin... Mutta juu, jos pitää valita tosiaan Logic Pron ja Cubasen väliltä, niin Cubasea suosittelen. Logic Pro on vähän kuin ammattilaisille nimensä mukaan ja aika sekava mielestäni, että en kyllä sitä halua edes opetella. Cubase on jokseenkin tuttu ja se on aika helppo opetella.
Meadow
06.08.2012 13:28:19 (muokattu 06.08.2012 15:06:46)
Olen kaukana ammattilaisesta, mutta Logic on kyllä kaikkea muuta kuin sekava. Manuaaliin kannattaa tietenkin tutustua, mikä voi olla haastavaa.
M.i.k.key
06.08.2012 15:48:35
JPQ: Sanoisin Logic minusta yhtä selkeä nykyään kuin Cubase kaikkea muuta kuin sekava sanoisin. ps. Logic oli joskus paljonkin sekavampi. No lukemieni juttujen toiminta eroista perusteella.

Liian sekava vastaus...
möllisty
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)