Aihe: Devin Townsend, pt. II
1 2 3 4 594 95 96 97 98192 193 194 195 196
vvaltsu
05.08.2012 00:14:20
kxkk: Niin no, kyllähän toi mun "tyttis" myöntää että vaikkapa ih-ah! ja Ghost on todella hyviä, mutta (kas kummaa) Deconstruction tai Infinity ei oikeen toiminu hänelle automatkalla...

Niin.. ja saatoin myös näyttää niitä SYLin aikaisia kuvia Devinistä skulletteineen...

Mun muia taas vihaa Ih-Ah!:ta. Kertsin kohdalla viimeistään kilahtaa. :D
I remember singing To Be With You in a Karaoke Revolution game, on Playstation. And I won. - Eric Martin
Decadetroll
05.08.2012 00:38:20
Mun emäntä taas tykkää ku hullu polkupyörästä. Kaikki uppoaa Devyltä ja vaimokkeen kanssa oon käyny kattomassa devyä teatrialla (kuten esim. Opethiakin) ja hänpä se vaati alunperinki, että pitää tampereelle päästä näkemään talvella taas.
don't look so surprised, happy birthday...fucker! Blow that candle out, we're gonna kick you, kick you!
pehko
05.08.2012 09:04:17
oma tyttöystävä kyllä tykkää paljon. olin sen kansa kaapelilla, lavalla molemmat, tuskassa 2011 myös. Marraskuussakin tulossa mukaan. Se jopa halannu Deviniä. Saatana.
"Miehestä on aina kaksi käsitystä. Miehellä itsellänsä yksi, omansa. Muilla toinen. Vääriä kumpikin."
Decadetroll
05.08.2012 11:44:02
Uus biisi radioshowsta nauhotettuna... http://www.youtube.com/watch?featur … player_embedded&v=sQmlU-pf-MY#!

Jokseenkin bad devilmäisen veikeä biisi :) Rock!
don't look so surprised, happy birthday...fucker! Blow that candle out, we're gonna kick you, kick you!
vvaltsu
05.08.2012 12:00:29
Decadetroll: Uus biisi radioshowsta nauhotettuna... http://www.youtube.com/watch?featur … player_embedded&v=sQmlU-pf-MY#!

Jokseenkin bad devilmäisen veikeä biisi :) Rock!

Haluaisin kuunnella tämän, mutten silti halua. Koska menee yllätys pilalle. :D
I remember singing To Be With You in a Karaoke Revolution game, on Playstation. And I won. - Eric Martin
Decadetroll
05.08.2012 12:07:04
vvaltsu: Haluaisin kuunnella tämän, mutten silti halua. Koska menee yllätys pilalle. :D

Heh, mie en ees yritä olla kuuntelematta näitä juttuja.. Antaa tulla vaan biisejä, kyllä kelpaa. :)
Milkop
05.08.2012 14:44:27

Eipä vakuuttanut lainkaan. No, kaupan hyllyyn taitaa jäädä tämä levy muutenkin.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
AnonHero
05.08.2012 15:38:05
Ei vakuuta kyllä tämä biisi ainakaan.
All you had to do was follow the damn train, CJ.
vt1100
05.08.2012 16:52:08
Kyllähän tästä ne bad devil/vampira vibat lähtee, tosin voipi olla että muutaman kuuntelun jälkeen skip-nappulalle sormi lipsahtaa tämän biisin kohdalla. Mutta, eipä nyt vielä hätiköidä, katotaan miten toimii muun materiaalin seassa.
ramionparas
05.08.2012 17:21:26

noh aika bad devil vibat löytyy(kyseisestä biisistä en ole koskaan välittänyt)..mutta aika njääh biisi on kyl tämä, ehkä videon kanssa toimii paremmin.noh, yksi biisi, onneksi on viel 12 jäljellä, ja ne kuulee sitten kun levyn saa käsiin :) että ei nyt vielä pidä tuomita..varsinkin kun samplet lupailivat hyvää..
http://www.evilpiggy.tk http://www.mikseri.net/epm http://www.myspace.com/evilpiggymachine
pehko
05.08.2012 17:28:42 (muokattu 05.08.2012 17:34:07)
enpäs taida kuunnella koko biisiä. Jos tuo nyt on se Lucky animals, niin se ei napannu siinä sämplipätkässäkään. Saapi soljua siellä seasa sitten levyä kuunnellessa. =D Että sinänsä ei laske meikäläisen odotuksia, muut kuulosti vallan maukkaaltammm.
"Miehestä on aina kaksi käsitystä. Miehellä itsellänsä yksi, omansa. Muilla toinen. Vääriä kumpikin."
Gekidou
06.08.2012 10:00:31
Oonko ainoa joka tykkää tuosta biisistä?

Jos ois parempilaatuinen niin luukuttaisin volat kaakossa. Bad Devil oli aina yks mun lemppareista, ja tässä on vielä lisäksi järjettömän tarttuva kertsi. Luulen että keikalla joka iikka laulaa mukana kuitenkin! ;)
"If Russell Allen grabbed me by the throat and asked me whether the riff on Wicked was heavy or not, I'd be forced to admit that it is indeed very heavy."
arppah8
06.08.2012 10:06:58

Gekidou: Oonko ainoa joka tykkää tuosta biisistä?

No et, ihan hyvä viisuhan tuo. Tosiaan Bad devil-viboja löytyy ja ko. biisi on meikänkin lemppareita. Ei tää yhtä hyvä ollut mutta kyllähän tuo viihdytti.
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
Decadetroll
06.08.2012 10:17:47
Gekidou: Oonko ainoa joka tykkää tuosta biisistä?

Jos ois parempilaatuinen niin luukuttaisin volat kaakossa. Bad Devil oli aina yks mun lemppareista, ja tässä on vielä lisäksi järjettömän tarttuva kertsi. Luulen että keikalla joka iikka laulaa mukana kuitenkin! ;)

Et oo, kova biisihän tuo on. Kaikkia ei voi miellyttää ja nykyisin Devy tuntuu olevan sellainen, joka ei miellytä suurinta osaa vanhoista faneistaan, kun ei ole enää vihainen ja sekaisin, mutta mie sanon että aika aikaansa kutakin. Tykkään helvetisti sylistä, vanhasta devystä ja silti pidän todella paljon tästä uudestakin. On hienoa nähdä lavalla ukko, jonka ei tarvi teeskennellä mitään, vaan voi olla just niin ilonen ku haluaa ja tämä mielestäni heijastuu myös suorituskykyyn positiivisesti. Ukollahan on paremmassa kunnossa ääni kuin ikinä ennen ja sen hallintakin on aivan eri tasolla kuin aiemmin.

Innolla odotan kaikkia Devinin tulevia levyjä, niistä kun ei koskaan tiedä minkämoista musiikkia sieltä tulee. Mahtavaa. Haters gonna hate :)
Parasite
06.08.2012 10:46:11
Decadetroll: Et oo, kova biisihän tuo on. Kaikkia ei voi miellyttää ja nykyisin Devy tuntuu olevan sellainen, joka ei miellytä suurinta osaa vanhoista faneistaan, kun ei ole enää vihainen ja sekaisin, mutta mie sanon että aika aikaansa kutakin. Tykkään helvetisti sylistä, vanhasta devystä ja silti pidän todella paljon tästä uudestakin. On hienoa nähdä lavalla ukko, jonka ei tarvi teeskennellä mitään, vaan voi olla just niin ilonen ku haluaa ja tämä mielestäni heijastuu myös suorituskykyyn positiivisesti. Ukollahan on paremmassa kunnossa ääni kuin ikinä ennen ja sen hallintakin on aivan eri tasolla kuin aiemmin.

Innolla odotan kaikkia Devinin tulevia levyjä, niistä kun ei koskaan tiedä minkämoista musiikkia sieltä tulee. Mahtavaa. Haters gonna hate :)

Veit jalat suustani.
"If you play Nickelback song backwards you'll hear messages from the devil. Even worse, if you play it forwards, you'll hear Nickelback" -Dave Grohl
kxkk
06.08.2012 12:52:57
Jo, jotenkin tuntuu että täällä vieläkin ainakin parin keskustelijan voimin elätellään toiveita siitä että Devin vielä palaisi siihen vanhaan vihaisuuteensa... Ne muut SYL-fanit ovat jo ehkä jatkaneet eteenpäin, mikä tietty on ihan ok. Sitten on myös se porukka, joka fanittaa SYLiä ja fanittaa myöskin Devinin sooloprojekteja, sekä vanhoja että uusia. Minä kuulun heihin.
Devinissä minuun vetoaakin juuri se, että sieltä voi tulla ihan mitä vaan(Devlab, Ghost, Alien) ja silti se kuulostaa hyvältä. Tämä on laajentanut omaa musiikkimakuani aivan tajuttomasti, ja se tuntuu oikein höpöltä.
Ali
06.08.2012 14:17:19

En jaksanut kuunnella tuota Lucky Animalsia edes loppuun. Ghostin taisin kerran kuunnella, Deconia en ole kait kuunnellut vieläkään. Sinänsä harmi, että musiikintekijän mielentilan parantuminen ei korreloi ollenkaan musiikin laadun kanssa. Ehkä vain yksinkertaisesti viha, suru ja muut negaativiset tunteet tarjoavat paremman kasvualustan kauniille ja koskettavalle musiikille kuin positiiviset happy-happy-joy-joy-vibat.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
kxkk
06.08.2012 14:19:38 (muokattu 06.08.2012 14:21:32)
Milkop:lle: No joo, mutta olihan se vähän mututuntumalta heitetty väite mun puolelta :D ymmärtäähän sen kuitenkin tosiaan että jos on devinin kuuntelun jo aloittanut noista aiemmista levyistä ja niistä on jäänyt kova vertailupohja, niin nämä uudemmat voi sitten särähtää korvaan pahastikin.
AnonHero
06.08.2012 14:26:20
Tykkäsin Ki:stä tosi paljon mutta en kauheasti noista muista Project levyistä. Jotenkin vähän tylsiä, varsinkin Addicted jossa jokainen biisi on sitä samaa junttausta. Mutta hieno mies ja kuten joku sanoi aikaisemmin niin nykyään Devinin ääni on kyllä tosi hyvässä kunnossa. Mun mielestä Ki:tä lukuunottamatta on Devinin kitarointi mennyt levyillä vähän tylsäksi, ainakin kun vertaa johokin Deep Peaceen.
All you had to do was follow the damn train, CJ.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)