Klezberg 03.08.2012 16:37:38 | |
---|
Tuli vielä mieleen, että jos hankit tuommoisen äänikortin, josta saa phantomia, niin sittenhän sen kanssa toimii nuo isokalvoiset konkkamikitkin. Tuo pienikalvoinen M3 nousi multa esille vain siksi että se toimii paristollakin. huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta |
Purpelo 04.08.2012 16:01:09 | |
---|
Klezberg: Tuli vielä mieleen, että jos hankit tuommoisen äänikortin, josta saa phantomia, niin sittenhän sen kanssa toimii nuo isokalvoiset konkkamikitkin. Tuo pienikalvoinen M3 nousi multa esille vain siksi että se toimii paristollakin. Joo mut on nyt aivopesty tuohon konkkamikkiin, joten tod.näk sen kanssa menen. Mä katselin tällästä halppiskorttia http://www.thomann.de/fi/miditech_a … id=40c1b6f322df21926ec1851ab6f40e5a . Tuo nyt olisi ihan siedettävän hintainen ja sopii budjettiin yhdessä mikin kanssa. Mutta siis jos nyt tuon tilaisin ja siihen phantom mikin niin homman pitäisi toimia tietokoneen avulla? |
Klezberg 04.08.2012 16:13:39 | |
---|
Purpelo: Joo mut on nyt aivopesty tuohon konkkamikkiin, joten tod.näk sen kanssa menen. Isokalvoista varmaan tarkoitat, kun konkkamikkihän tuo M3:kin on. Mä katselin tällästä halppiskorttia http://www.thomann.de/fi/miditech_a … id=40c1b6f322df21926ec1851ab6f40e5a . Tuo nyt olisi ihan siedettävän hintainen ja sopii budjettiin yhdessä mikin kanssa. Mutta siis jos nyt tuon tilaisin ja siihen phantom mikin niin homman pitäisi toimia tietokoneen avulla? Pitäisi kyllä toimia. Itse en ostaisi tuommoista halpisvärkkiä, siinä tuskin on integroitua äänikorttia paremmat mikkietuset. Mutta phantom on että kyllä sillä pitäisi pystyä äänittämään. huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta |
"Jos ei kunnolla kuule mitä tekee/on tullu tehtyä, niin käy kuin valtion firmassa. Tietämätön laittaa osaamattoman tekemään tarpeetonta, ni siinä on koko turha työ vaarassa mennä ihan hukkaan."
- rintapek 10.1.2012 |
Purpelo 06.08.2012 20:01:47 | |
---|
|