Aihe: Simo veti De Va Kukku De
1
Kukko
08.11.2002 10:59:18

Olipas varsin terapeuttista seurata telviisiosta torstaina Korisevan ja Hallikaisen juontamaa ohjelmaa, missä Simo Silmu pakotettiin kylmiltään laulamaan Kukku De.

Mistä muuten tulee sanonta "vetää kuin Simo hilloo".

Jepo, eilen olin topin 50 v konsertissa ja olihan simokin sielä lintuineen. Mukava meininki, vaikkei se Simo kyllä noin teknisesti ottaen ole laulajana kovin vakavasti otettava. Mutta oikein mukavan oloinen hemmo ja kova meininki päällä. Hyvä poijaat.

Ja sanotaan topin "laulamisesta" mitä tahansa oli surujen kitara semmonen veto että kyllä 5;ssä rivissä kylmät väreet.

Kulkukoirat on bändinä mahtava. Fiilis oli hyvä, mikä on aikapaljon tollasessa konsertissa. Menen kattomaan Kulkukoiria mieluummin kuin agentteja, jotka tuntuu liian pliisuilta ja kliineiltä.
Varsinkin kitaristien edesottamukset vanhassa coverdale/blackmore jutussa sulatti täysin, hianoa.
Tulipa juttua ja olis voinu olla ihan oma topic. nooooooo
Pieni rumpalipoika
08.11.2002 11:00:14

Se ohjelma on muuten vähän vitun huono ; )
Ossi
08.11.2002 11:33:39

Se ohjelma on muuten vähän vitun huono ; )

Olet sitte alentunu kattomaan vai?
Pieni rumpalipoika
08.11.2002 11:36:04

Olet sitte alentunu kattomaan vai?

Vahingossa oon pari kertaa nähnyt. Yhdellä kertaa katsoin jopa 10 minuuttia kun oli Tommi Läntinen vieraana. Joskus muinoin en tiennyt pitäiskö sille itkeä vai nauraa. Nyt oon tullut siihen tulokseen, että hysteerinen nauru on kohillaan.

Se rumpali siinä (kuka lie) on kyllä ahistava jätkä. Vetää huttua ihan hirveellä mättötatsilla. Luuleekohan se olevansa joku vitun Nykänen.

Hoho.
Jonte
08.11.2002 11:52:19

Jepo, eilen olin topin 50 v konsertissa ja sanotaan topin "laulamisesta" mitä tahansa oli surujen kitara semmonen veto että kyllä 5;ssä rivissä kylmät väreet.

Topi on hyvä. Nyt on vaan viime vuosina Topilla ollut tyylinä venyttää laulun sanoja ja muutenkin fraseerata vähän liian vapaasti niitä lauluja. Vaan hyvä se on.
Kukko
08.11.2002 13:21:02

Topi on hyvä. Nyt on vaan viime vuosina Topilla ollut tyylinä venyttää laulun sanoja ja muutenkin fraseerata vähän liian vapaasti niitä lauluja. Vaan hyvä se on.

Aika kauheeta se "slööbaaminen" välillä. Vaatii pirun kurinalaista työskentelyä basso/rumppu-linjalla, kun solisti tulee toista tahtia jäljessä...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)