Laiskiainen 05.08.2012 00:35:00 | |
---|
TuomasDC: Osaisko joku suositella hyvää säröpedaalia orange ad30 puhtaan päälle,ajattelin että toisesta kanavasta otan irti kaikki vintage tonet ja toisesta ehkä tiukempaa säröä,eli suositelkaas jotain mielellään 2kanavaista od spedua tai ainakin sellasta missä olisi myös boosti? Mä ajattelisin asian niin että yksi kanava säädetty pikkurosolle ja toinen enemmän ruvelle ja päälle esim eq-pedaali, pickup boosteri tai esim. OCD. maun ja tilanteen mukaan. Trebleboosteri voisi olla hyvä molemmille kanaville ja sitten kitaran volapotikasta puhtaampaa tai äkäisempää. - The late bird catches a nap - |
TuomasDC 05.08.2012 00:47:38 | |
---|
No selitetääns,orange ad30 on todella loistava soundinen vahvistin ja pidän siitä kovasti,mutta lähinnä ajattelin ekaa kanavaa käyttää 70s tone tyylisille rosoille,ja toisella kanavalla saada ehkä hitusen erilaisia soundi-maailmoja käyttämällä delayta ja reverbiä ja muita efektejä,särön hommaan siksi ,että noita pedaaleja voisi käyttää tossa kun efx-looppia ei ole |
Jucciz 05.08.2012 04:20:23 | |
---|
TuomasDC: Oliks sulla jucciz vielä se ad30? pystytkö äänittään jotain clippiä ton plexitonen kanssa Mikäköhän kohta sulla meni ohi silloin viimeksi kun pikaviestiteltiin ja kerroin heti kärkeen, ettei mulla enää vuosiin ole ollut Orangea? :) Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
KooAa 05.08.2012 04:28:59 | |
---|
TuomasDC: Onko kellään kokemusta visual soundin route 66:Sta orangen kanssa tai muuten vaan? Melko kiree, ei mun makuun ainakaan. It ain't what you do, it's how do you do? Ketoon, peipi, ketoon. Nothing Toulouse. |
MI Audio Blues Pro oli mun korvaan hyvä mut enhän mä muista voi sanoa. Orangen AD30 HTC:n kanssa sitä käytin, harvakseltaan mutta kuitenkin. Sillä sai aikaan hieman eri särön kuin Orangen oma ja sooloboostina hyvä säröyttämään. Mut kuten muutkin sanoo, sun makua en tiedä. It ain't what you do, it's how do you do? Ketoon, peipi, ketoon. Nothing Toulouse. |
Tympee Huttunen 05.08.2012 09:28:44 | |
---|
HT Dual on omaan makuuni paras säröpedaali. Laitteesta saa kaivettua sekä rosoista rokkisoundia, et hi-gain säröä. Miinuksena löysähköt potikat ja niiden sijainti. Pedaali on varsin korkea ja keikoillakin olen joskus vahingossa potkaissut säädöt ja volumet päin honkia, kun on tarkoitus jotain muuta pedaalia kenkiä. Myös piuhat yms. ovat alttiita jäämään jumiin ja säätämään noita potikoita. Pitää rakennella jokin pelti suojaksi tai teipata laitimmaiset:) |
TuomasDC 05.08.2012 13:40:34 | |
---|
Okei täytyy katella,ja ainiin niinhän se oli ettei sulla ollukkaan orangea,muistin jotain että jäänyt vähemmälle käytölle tai jtn :D |
TuomasDC 05.08.2012 14:02:51 | |
---|
Kannattaako equa muuten pitää vahvarin edessä vai kuuluuko ehdottomasti looppiin? |
VILLE. 05.08.2012 15:20:54 | |
---|
Joo täält toinen ääni ht-dualille! Mulla on ollu jo yli pari vuotta aktiivikäytössä, ja en voi muuta ku suositella sitä! Tosi monipuolinen peli, joka ei oo soundillisesti pettänyt (eikä kyllä muutenkaa) minkään styrkkarin kanssa. Kantsii ehdottomast testata! |
Vetehinen 05.08.2012 15:26:26 | |
---|
TuomasDC: Kannattaako equa muuten pitää vahvarin edessä vai kuuluuko ehdottomasti looppiin? Näitä on aika kätevä kysyä täällä eikö totta? Noissa sijainneissa EQ toimii eritavoin. Sanoisin että EQ kannattaa pitää efektilenkissä mutta jos sitä ei oo niin paremman puutteessa sillä tekee jotain myös vahvistimen edessä. Paras on hyvän pahin vihollinen. -Voltaire |
TuomasDC 05.08.2012 15:32:51 | |
---|
Okei käytän tätä ketjua nyt vielä hyväksi mun amatööri kysymyksiin (: elikkä olisko kompressori/sustain järkevä hankita,haluisin sooloihin lisätä sustainia ja "ilmavuutta" en tiiä osasinko selittää mutta joo.. |
sepisti 05.08.2012 16:02:34 | |
---|
TuomasDC: Okei käytän tätä ketjua nyt vielä hyväksi mun amatööri kysymyksiin (: elikkä olisko kompressori/sustain järkevä hankita,haluisin sooloihin lisätä sustainia ja "ilmavuutta" en tiiä osasinko selittää mutta joo.. Sä mitään pedaaleita tarvitse... Kävin juutubesta kuuntelemassa tota sun bändiä ja tuohon settiin soundit löytyy sormista ja siitä ad30:sta, jos on löytyäkseen. |
TuomasDC 05.08.2012 17:16:43 | |
---|
Noi biisit on vanhoja :D jäsenii vaihtunu ja musatyylikin lähes kokonaan,ei oo enään punk linjasta |
Laiskiainen 05.08.2012 20:17:33 | |
---|
TuomasDC: Okei käytän tätä ketjua nyt vielä hyväksi mun amatööri kysymyksiin (: elikkä olisko kompressori/sustain järkevä hankita,haluisin sooloihin lisätä sustainia ja "ilmavuutta" en tiiä osasinko selittää mutta joo.. Mikä tahansa yksinuppinen boosteri joka ei pilaa tuota Orangen tonea. Oman Rockerin kanssa ei toimi tubescreamerit taikka distot ollenkaan. Pickup Booster toimii hyvin, Analogmanin Beano boost myös, mutta värittää soundia. Siitä tykkää tai ei. Mulla oli hyvä kompura boostilla mutta se oli mielestäni tuohon hommaan turha. - The late bird catches a nap - |
TuomasDC 05.08.2012 20:32:03 | |
---|
Osaatko sanoa miten ei toimi? Olen nimittäin harkinnut maxonin od808 |
Jucciz 05.08.2012 20:33:59 | |
---|
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Laiskiainen 05.08.2012 20:36:37 | |
---|
TuomasDC: Osaatko sanoa miten ei toimi? Olen nimittäin harkinnut maxonin od808 Menee tukkoon, piereskelee ja ulvoo. - The late bird catches a nap - |
Jucciz 05.08.2012 20:39:41 | |
---|
Laiskiainen: Menee tukkoon, piereskelee ja ulvoo. Puhutteko meikäläisestä? Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
TuomasDC 05.08.2012 20:41:22 | |
---|
:D ,toimiskohan ad:n kanssa |
Laiskiainen 05.08.2012 20:41:46 | |
---|
Jucciz: Puhutteko meikäläisestä? Ei kun itsestä, sama fiilis aina kun on käynyt Nepalilaisessa lounaalla. Ulvonta tulee sitten aamulla. - The late bird catches a nap - |