Aihe: Hei, ostin jälleen kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 5141 142 143 144 145497 498 499 500 501
Jucciz
03.08.2012 03:56:04
artal: Kaupat tuli sovittua ja nyt odotellaan postia jenkeistä. Kimberly Apollo vm. 1969.

Tällainen siis, ei sama yksilö kylläkään:

http://cdn1.gbase.com/usercontent/gear/3078986/p1_ujampcz3g_so.jpg

Onpa siinä erikoisen näköinen soitin. Mitä musaa tommosilla on soitettu yleensä?
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Jucciz
03.08.2012 04:24:17 (muokattu 03.08.2012 05:49:42)
Laitetaan nyt vielä yhteiskuva:
https://dl.dropbox.com/u/4302688/800-kioski.jpg

Kyseessä siis Marshall JCM800 2203 -nuppi vuodelta '82 ja Marshall JCM800-sarjan 1960A-kaappi vuodelta '83, sisällään Rola Celestion G12-80 -kaiuttimet. Kaappi saapui kotiin viikko sitten ja tänään kiikutin sen vihdoin treenikämpälle, jossa nuppikin majailee. Okei, onhan noiden välillä vuoden heitto, mutta menkööt... "close enough for rock'n'roll"... ;)

Tänään otin treenikämpällä ensimmäiset testisoundit tuolla kioskilla ja oikein kivahan sillä oli rokkia soittaa!
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
artal
03.08.2012 10:17:41
Jucciz: Onpa siinä erikoisen näköinen soitin. Mitä musaa tommosilla on soitettu yleensä?

Billy Corganilla on kahden mikin versio ollut joissain kappaleissa käytössä, siitä tuli innostus kun halvalla sain. Neljä yksikelaista mikkiä ja kaiketi tuo strato-suuntaan taipuu.
McNulty
03.08.2012 13:37:12
artal: Billy Corganilla on kahden mikin versio ollut joissain kappaleissa käytössä, siitä tuli innostus kun halvalla sain. Neljä yksikelaista mikkiä ja kaiketi tuo strato-suuntaan taipuu.

Teiscon vanhanliiton kamaa... onko kuinka orkkiksessa kunnossa?
Your HP is my kW
artal
03.08.2012 14:23:51
McNulty: Teiscon vanhanliiton kamaa... onko kuinka orkkiksessa kunnossa?

Pitäisi olla täysin orkkis vibrakampea myöten, mutta katsotaan nyt mitä paketista tulee, kun se Suomeen asti ehtii.
blacklp
04.08.2012 05:01:40
squier strato vaihtui fenderiin ja epiphone les paul custom vaihtui gibson les paul studioon,että sellasta kauppaa.
custom Les paul
Jackie
04.08.2012 12:48:46
Tuli ostettua Gibson Les Paul Standard 2012 Honeyburst. Kyllä nyt kelpaa soittaa rokkia. http://muusikoiden.net/dyn/users/102121.jpg
Smoked
04.08.2012 14:16:52
Warmothin rakentama strato seuraavilla spekseillä:

Kaula:
22 nauhaa
Mahonkia, lavassa linnunsilmävaahteraa
Otelauta eebeniä
Earvanan(?) lukkovirittimet

Body:
Leppää(?)
Quilted Maple kansi
3-tone sunburst
Wilkinsonin tremolo
Dimarzion humpparit kaikenmaailman puolitusmahdollisuuksilla (törkeen paljon eri saundeja irtos mut kunnolla ehtii vasta kotona tutkimaan)
Schallerin hihnalukot

Koko komeuden ostin levytukusta hintaan 290€. Tuntui omasta mielestä hyvän hintaiselta kun noita warmothin sivuja oon tutkinu, ootteko samaa mieltä/minkä hintaisena pidätte kun myyjä ei warmotheista juuri mitää tienny..? Ei sinäänsä mitää väliä mitä muut ajattelee koska itse olen erittäin tyytyväinen, mutta mitä ootte mieltä?
"Musiikkini on oikeasti parempaa, kuin miltä se kuulostaa!"
Swan
04.08.2012 14:21:57 (muokattu 04.08.2012 14:22:14)
Smoked: Koko komeuden ostin levytukusta hintaan 290€. Tuntui omasta mielestä hyvän hintaiselta kun noita warmothin sivuja oon tutkinu, ootteko samaa mieltä/minkä hintaisena pidätte kun myyjä ei warmotheista juuri mitää tienny..? Ei sinäänsä mitää väliä mitä muut ajattelee koska itse olen erittäin tyytyväinen, mutta mitä ootte mieltä?

Jos kitarassa ei ole mitään perustavanlaatuista vikaa, ei tuosta diili paremmaksi voisi muuttua. Warmothilta tilattuna tuohon hintaan tuskin saa vastaavaa kaulaa tai runkoa edes yksittäin, ja siihen vielä hardware ja mikit päälle. Voisin todeta olevani hieman katkera nyt.

E: Ja kuva näytille.
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!"
>-)))>
S.M.A.K.
B-tone-flat
04.08.2012 14:27:54
Vintagen LP Junior torilta. Aika rock peli tatsiltaan ja saundeiltaan.
Marshall Amp makes Amazing Noise and has a Black Tone
Entropia666
04.08.2012 15:05:39

Swan: Jos kitarassa ei ole mitään perustavanlaatuista vikaa, ei tuosta diili paremmaksi voisi muuttua. Warmothilta tilattuna tuohon hintaan tuskin saa vastaavaa kaulaa tai runkoa edes yksittäin, ja siihen vielä hardware ja mikit päälle. Voisin todeta olevani hieman katkera nyt.

E: Ja kuva näytille.

Joo, eikö toi oo lähes puoli-ilmanen? :D
Rokkifotoja: H A J E . F I
Smoked
04.08.2012 15:15:05
Jepp jepp, kiva kuulla että osuin oikeaan tän suhteen! :D

Kun en ollu varma siinä kaupassa mutta jotenkin muistelin warmothin hinnat semmosiksi että nyt kannattaa keppi mukaan ottaa vaikka mitään varsinaista tarvetta ei ollukaan. Että en varmaan olisi yllättyny juurikaan vaikka tossa hinnan edessä ois ykkönen edessä..

Mut juu kuvaa pystyn laittelee myöhemmin varmaan omiin kuviin kunhan kotiudun shoppailureissulta :)
Gabe
04.08.2012 22:47:56
Smoked: Warmothin rakentama strato seuraavilla spekseillä:

Kaula:
22 nauhaa
Otelauta eebeniä

Body:
Leppää(?)
Quilted Maple kansi
3-tone sunburst
Wilkinsonin tremolo
Dimarzion humpparit kaikenmaailman puolitusmahdollisuuksilla (törkeen paljon eri saundeja irtos mut kunnolla ehtii vasta kotona tutkimaan)
Schallerin hihnalukot

Koko komeuden ostin levytukusta hintaan 290€. Tuntui omasta mielestä hyvän hintaiselta kun noita warmothin sivuja oon tutkinu, ootteko samaa mieltä/minkä hintaisena pidätte kun myyjä ei warmotheista juuri mitää tienny..? Ei sinäänsä mitää väliä mitä muut ajattelee koska itse olen erittäin tyytyväinen, mutta mitä ootte mieltä?

Ei samperi O_o Olen warmothilta tilaillut kamaa ja kaikkien verojen ja kuljetuskustannusten kanssa tuommoiselle voi helposti hintaa 1500e.. täytyy sanoa että olen kateellinen sulle :D Katso nyt onko se ehjä.
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
artal
04.08.2012 22:56:16
Smoked: Warmothin rakentama strato seuraavilla spekseillä:

Kaula:
22 nauhaa
Otelauta eebeniä

Body:
Leppää(?)
Quilted Maple kansi
3-tone sunburst
Wilkinsonin tremolo
Schallerin hihnalukot

Melko hyvä saalis tosiaan 8-o

Onnittelut, jos kaikki on kunnossa - toki saa tolla hinnalla olla vähän rikkinäinenkin ja on silti hyvä kauppa. Helposti myy tuplahintaan ja luultavasti triplahintaankin torilla jos ei tykkää.
Smoked
04.08.2012 23:23:19
Siis tosiaan kitara on aivan uudenverosessa kunnossa, en löytänyt naarmuakaan.. :D

Ei ollut myyjä kovin asiantunteva kun kysyi pussiin laittaessakin että tunnenko warmothin tai earvanan valmistajana kun ei itse ollut kuullut. Ja hihnan ja pussin sain kaupanpäälle. Jotenkin halusin vaa siinä kohtaa kepin äkkiä liikkeestä ulos.. :p

Mut joo voin heittää myöhemmin kuvaa ja voin luvata että ei ilmesty halvalla torille.
Gabe
04.08.2012 23:48:06 (muokattu 04.08.2012 23:48:21)
Smoked: Siis tosiaan kitara on aivan uudenverosessa kunnossa, en löytänyt naarmuakaan.. :D

Ei ollut myyjä kovin asiantunteva kun kysyi pussiin laittaessakin että tunnenko warmothin tai earvanan valmistajana kun ei itse ollut kuullut. Ja hihnan ja pussin sain kaupanpäälle. Jotenkin halusin vaa siinä kohtaa kepin äkkiä liikkeestä ulos.. :p

Mut joo voin heittää myöhemmin kuvaa ja voin luvata että ei ilmesty halvalla torille.

Sait myyjältä käytännössä tonnin rahaa :D Tsekkaa nyt se body vielä onko kaulataskussa warmothin leima.
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
jii.haanpaa
05.08.2012 13:45:22
Tämän viikon saalis, pari phuzzia: Sunface NKT-275 ja Puhti AC127.

https://lh5.googleusercontent.com/- … AAP5w/W8mQL67hZI4/s800/IMG_7659.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/- … AAP6w/TJwFxU5U_tA/s800/IMG_7679.jpg

Näihin tulee näköjään himotus. Nimimerkillä Ostetaan Sunfacen pii-versio, BC108/BC183, Bonamassa/E.Johnson fuzz facet, jajajajaja...
Ziggy Bubba
05.08.2012 13:47:04

Gabe: Sait myyjältä käytännössä tonnin rahaa :D Tsekkaa nyt se body vielä onko kaulataskussa warmothin leima.

Ite muuten näin saman kepin Levytukussa, mutta enpä jaksanut siinä oikurikaverille vinkata, kun se ei ois tommosesta modernimmasta Raadosta varmaan niin lämmennyt... Hyvä diili joka tapauksessa.
Isoa pörinää ja muhkua melodiaa: Sonar Transistor
Kalm
05.08.2012 21:39:46
Kun ei suosiolla osunut kohdalle hyviä valkoisia 80-luvun alun lentoveitikoita, niin päätin vihdoin iilimadon lailla perssiissä roikkuneen ostotarpeen mustalla Pro-mallilla. Hieno airo kyllä tuokin. Vielä kun olis tullut kylkiäisinä nahkapöksyt ja schenkkerimallin irtoviikset, niin avot!

http://static.musiciansfriend.com/d … V016_Jpg_Large_H78105.001_ebony.jpg
http://www.flying-v.ch/players/schenks/rswh7x.jpg
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)