Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Minka arvon voi laskea jalustalle ja pehmeälle pussille ?
1
JPQ
03.08.2012 15:54:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minka arvon voi laskea jalustalle ja pehmeälle pussille ? siis käytettynä.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Janus
03.08.2012 20:17:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Riippuu aivan ständin + pussin mallista ja kunnosta.
 
Murgo
04.08.2012 08:01:37 (muokattu 04.08.2012 08:04:15)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Janus: Riippuu aivan ständin + pussin mallista ja kunnosta.
 
Sekä tarvikkeiden ja soittimen hintojen suhteesta ja ostajan tarpeesta. Loppujen lopuksi kuitenkin aina sopimuskysymys. Oletan siis että puhutaan käytetyn soittimen myyntitilanteesta.
 
Aika moni kyllä antaa oheiskamaa ihan kaupan päälle soittimen myynnin yhteydessä jos eivät ole alunperinkään kovin kalliita eikä myyjällä ole itsellään enää käyttöä. Itse ainakin olen saanut/antanut parinkin käytetyn soittimen mukana halppispusseja tai X-ständejä periaatteella "vie tuokin, en minä sitä enää tarvi kun soitinkin kerran lähtee".
 
Pari ständiä taitaa nytkin olla komerossa odottamassa "parempia aikoja". :)
 
Tietty sitten arvokkaampien tarvikkeiden kohdalla ehkä jo voi hiukan lisähintaa pyytääkin, tällaisissa käyttökamoissa varmaan se usein mainittu 70% uuden hinnasta voisi olla sopiva lähtökohta mikäli ovat ehjiä.
 
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
ganesha
06.08.2012 19:23:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jykevät ständit ja kovat ns. flightcase-kotelot nyt jonkin arvoisia ovat. rimpulaständeistä ja soitinpusseista en itse maksaisi penniäkään ylimääräistä itse soittimen hinnan päälle.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «