Terry Pantheras 03.08.2012 13:03:46 | |
---|
Stradlin: Se ei kyllä kerro keskustelun tasosta yhtään mitään. No ehkä se kertoo tavalla tai toisella asiaa kommentoineen henkilön älykkyyden tasosta, eli minun... Ilmeisesti MM on joku pyhä lehmä, mutta mielestäni on hyvä ja TERVETTÄ, että kun joku haistaa paskan ja palaneen käryä niin hän siitä avautuu ja tuo asian julki ja sitä kautta muiden raadeltavaksi, kuten nyt on pitkälti käynyt. Eipä mulla muuta oikeastaan... Jatkan kitaran viilaamista soittokuntoon, sitten voisin kirjoittaa lisää riffejä uutta bändiä varten ja hyvin jää aikaa kirjoittaa tännekin. Höpsis! |
Boyakasha: Jotkut vetää ihmettely-kortin, toiset fanipoika-kortin, kolmannet nollakerho-kortin... ei siinä mitään sen kummallisempaa. Aika heikko argumentti. Minä ihmettelen enemmän sitä, jos/kun artistin yhteydessä huudetaan yhdessä kuorossa sitä, miten suuri ja mahtava hän on. Kuka on huutanut ja missä? En ole ainakaan tässä ketjussa liiemmin havainnut moista... "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Boyakasha 03.08.2012 13:08:28 | |
---|
Terry Pantheras: Ilmeisesti MM on joku pyhä lehmä, mutta mielestäni on hyvä ja TERVETTÄ, että kun joku haistaa paskan ja palaneen käryä niin hän siitä avautuu ja tuo asian julki ja sitä kautta muiden raadeltavaksi, kuten nyt on pitkälti käynyt. Kiitos. Tämä jäbä on hiffannut pointin. Ehkä jotkut muutkin aikanaan. |
Musta Arkipyhä 03.08.2012 13:10:28 | |
---|
sirdickyj: Niin ja se perusasia toiselta kantilta on se että edelleen argumenttina käytettän m.m. "ilman tilusankareita on kivempaa". Aika harvoin tuota vedetään esille. Tässä nyt ei ollut mistään yleisen tason jutuista vaan siitä ,että sama nimimerkki vuodesta toiseen tuo tismalleen saman asian esille samasta artistista puhuttaessa.Eihän se kiellettyä toki ole ,mutta ihmettelemään se minut ainakin saa. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Stradlin 03.08.2012 13:12:42 (muokattu 03.08.2012 13:15:26) | |
---|
Boyakasha: Olisiko epämielenkiintoinen keskustelu sitten tasokkaampaa, sitäkö tarkoitat? Ei välttämättä. Tarkoitan sitä, että usein mnetissä mielenkiintoisimpia keskusteluita ovat ne, joissa foorumin kaistapäisimmät jäsenet kertovat raivostuttavan typeriä näkemyksiään, esittäen ne vieläpä usein ikään kuin faktoina. Tämä on ihan selkeä osa esimerkiksi mnetin salaliittohuoneen viehätystä. Itse pidän tämän ketjun sisältöä suurimmaksi osaksi täysin naurettavana ja myös hieman surullisena, en missään nimessä tasokkaana, mutta silti palaan aina uudestaan lukemaan tätä. Ilmeisesti tämä siis on mielenkiintoinen ketju minunkin mielestäni. Keskustelu voi myös olla samaan aikaan tasokasta ja mielenkiintoista, mutta siihen ehkä vaaditaan myös sitten tasokkaampia kirjoittajia ja ajattelijoita kuin vaikkapa nyt sinä tai sirdickyj. Terry Pantheras: Ilmeisesti MM on joku pyhä lehmä Mulle on nyt edelleen vähän epäselvää, että kenelle MM on sellainen pyhä lehmä? Kenen silmiä täällä yritetään avata? "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Boyakasha 03.08.2012 13:26:24 | |
---|
PsychedelicWarlord: Aika heikko argumentti. Argumentti se on heikkokin argumentti. PsychedelicWarlord: Kuka on huutanut ja missä? En ole ainakaan tässä ketjussa liiemmin havainnut moista... Yleinen havainto, esim. Ilta-Sanomien "Suomen mukavin julkkis"-äänestys tai Wall Street Journalin "maailman arvostetuin rokkari"-kirjoittelut. Muitakin esimerkkejä voi kaivella vaikka millä mitoin. Ehkä yksi kovimmista huutelijoista on kuitenkin Mike Monroe, kuten tämä hauska haastattelu osoittaa: http://yle.fi/uutiset/michael_monro … kymppisena_elamansa_vedossa/6183064 Michael Monroe: "Hän ei pidä myöskään mahdottomana ajatuksena, että nousu maailman huipulle tapahtuisi juuri nyt. - I'm one of the best kept secrets in rock'n'roll. Yks parhaiten pidettyjä salaisuuksia rock'n'rollissa. Mun mielestä se on aika hyvin sanottu. Ja nimenomaan se, että en ole koskaan räjähtänyt maailmanlaajuisesti tosi isoksi, niin se tarkoittaa sitä, että silloin sulla on vielä mahdollisuus tulla, et hei mikä tää uus juttu on." Sorry Mike, ei tule tapahtumaan, ei sinun sävelkynälläsi. Jos sävelkynä olisi ollut terävämpi, olisi läpimurto jo tapahtunut sillä panostuksella, mikä miehen uraan on vuosikymmenten aikana investoitu. Mike Monroen juttu kun ei ole nimenomaan mikään "uus juttu" vaan vanhan ja hyväksi havaitun sapluunan kopiointi keskinkertaisesti. |
Boyakasha 03.08.2012 13:34:47 | |
---|
Stradlin: Tämä on ihan selkeä osa esimerkiksi mnetin salaliittohuoneen viehätystä. Ai täällä on sellainenkin? Miksi? Mikä on niin salaista, ettei siitä voisi julkisesti kirjoittaa? |
Stradlin 03.08.2012 13:36:27 | |
---|
Boyakasha: Ai täällä on sellainenkin? Miksi? Mikä on niin salaista, ettei siitä voisi julkisesti kirjoittaa? Kaikenlaiset Illuminatin maailmanvalloitusjuonet. Et sitten kuullut tätä minulta. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Musta Arkipyhä 03.08.2012 13:51:06 (muokattu 03.08.2012 13:54:54) | |
---|
Boyakasha:Yleinen havainto, esim. Ilta-Sanomien "Suomen mukavin julkkis"-äänestys tai Wall Street Journalin "maailman arvostetuin rokkari"-kirjoittelut. Muitakin esimerkkejä voi kaivella vaikka millä mitoin. Ehkä yksi kovimmista huutelijoista on kuitenkin Mike Monroe, kuten tämä hauska haastattelu osoittaa: http://yle.fi/uutiset/michael_monro … kymppisena_elamansa_vedossa/6183064 No jos nyt haluaa välttämättä kaivella vain niitä kehuja.Täytynee kuitenkin muistaa ,että aikoinaan tuli Hanoille ja Monroelle siinä sivussa niskaan sitä itteäänkin aika paljon joten jos nyt pidemmällä aikavälillä jaksaa asioita tiirailla niin..Ja jos WJS kirjoittaa Monroen olevan "maailman arvostetuin rokkari" tms. niin sillä lienee siihen perusteensa.Kertonee miehen arvostuksesta kansainvälisesti? Minusta ei ole ollenkaan paha asia jos artisti tuntee olevansa "elämänsä" vedossa" tai pitää omista tekemisistään.Ei se ole multa mitenkään pois vaikken itse pitäisikään. Mikään noista jutuista ei kyllä aiheuta minulle tarvetta tulla kirjoittamaan m.netiin sivukaupalla tekstiä jossa yritän parhaani mukaan todistella kirjoitusten olevan jotenkin "väärässä".Mutta kukin tyylillään I guess. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Musta Arkipyhä 03.08.2012 13:52:01 | |
---|
Boyakasha: Sorry Mike, ei tule tapahtumaan, ei sinun sävelkynälläsi. Jos sävelkynä olisi ollut terävämpi, olisi läpimurto jo tapahtunut sillä panostuksella, mikä miehen uraan on vuosikymmenten aikana investoitu. Mike Monroen juttu kun ei ole nimenomaan mikään "uus juttu" vaan vanhan ja hyväksi havaitun sapluunan kopiointi keskinkertaisesti. Lukeneeko Mike tätä foorumia? :-D "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Musta Arkipyhä 03.08.2012 13:52:49 (muokattu 03.08.2012 13:54:10) | |
---|
Tuplat. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
StJerky 03.08.2012 14:05:41 | |
---|
Stradlin: usein mnetissä mielenkiintoisimpia keskusteluita ovat ne, joissa foorumin kaistapäisimmät jäsenet kertovat raivostuttavan typeriä näkemyksiään, esittäen ne vieläpä usein ikään kuin faktoina. Nimenomaan näin. |
Boyakasha 03.08.2012 14:30:55 | |
---|
PsychedelicWarlord: Lukeneeko Mike tätä foorumia? :-D "Kaikki on mahdollista, mikään ei ole mahdotonta." - Andy McCoy |
Boyakasha 03.08.2012 14:46:02 | |
---|
PsychedelicWarlord: Mikään noista jutuista ei kyllä aiheuta minulle tarvetta tulla kirjoittamaan m.netiin sivukaupalla tekstiä jossa yritän parhaani mukaan todistella kirjoitusten olevan jotenkin "väärässä".Mutta kukin tyylillään I guess. Kuten sanottu, tämä on ajanvietettä ja viihdettä minulle. Ehkä sinullakin on jokin harrastus josta pidät, vaikka se muiden silmissä vaikuttaisikin typerältä. Ja toki Makkonen + Andy ja kumppanit saivat aikoinaan paskaa niskaan habituksena vuoksi, josta heidät palkitaan 30 vuotta myöhemmin tinkimättöminä oman tien kulkijoina. Joku toinen voisi kutsua sitä keskenkasvuisuudeksi tai kypsymättömyydeksi. |
sirdickyj 03.08.2012 14:50:54 | |
---|
Nythän on niin että Monroelta on tullut kirja jossa se kertoo elämästään. Sitä kirjaa oli mukava lukea. Kuitenkin siitä kirjasta jäi ainakin mulle tietynlainen jälkimaku joka oli jo valmiiks kerinny muodostua lukemattomien lukemieni haastatteluiden perusteella. Mun mielestä jotain Remun ja Vince Neilin sekotusta toi höpinä. Oma osuus asioista sivuutettiin aik isolti. Voi olla että omassa päässäni sekoittuu lukuisat haastattelut ja kirjan teksti. Yhtäkaikki samasta suusta ovat lähtöisin. Miksiköhän Anssi Kelan kirja ei herätä samanlaisia fiiliksiä tai Jimi Seron sinänsä hiukan puuduttava päihdekuvaus? Ja miksi niistä fiiliksistä ei vois sit julkisesti puhua? Omasta nuoruuden diggailun kohteesta tässä puhutaan. Ja edelleen seuraan äijän tekemisiä. Tästä ketjustakin paljastuu se surullinen tosiasia että jotkut ovat peräänkuuluttaneet sitä että pitäisi päättää diggaako vai inhoaako. Että jos sanoo että diggaa niin sen pitäis olla jotenkin totaalista. Mitään soraääntä ei saisi kuulua. Edelleen, jos Monroe olisi kuten vaikka J. Karjalainen, joka ei paukuttele julkisuudessa mitään, hän saattaisi olla sympaattisempi hahmo. Ja musiikkinsa suhtautuisi lämpimämmin. Nythän mäin ei ole, ja artistin julkisuuskuva pääsee myrkyttämään ikävällä tavalla kaikkea suhtautumista ukon hommiin. It's the singer, not the song. |
Musta Arkipyhä 03.08.2012 15:37:42 | |
---|
Boyakasha: Kuten sanottu, tämä on ajanvietettä ja viihdettä minulle. No mikäs siinä sitten. Ja toki Makkonen + Andy ja kumppanit saivat aikoinaan paskaa niskaan habituksena vuoksi, josta heidät palkitaan 30 vuotta myöhemmin tinkimättöminä oman tien kulkijoina. Joku toinen voisi kutsua sitä keskenkasvuisuudeksi tai kypsymättömyydeksi. Kaikki rockhan on keskenkasvuista. Ei ole kovinkaan kauan siitä kun Suomessa oli sosiaalinen paine siihen ,että yli kaksikymppisenä mennään lavatansseihin ja unohdetaan rokki- tai jatsihommat :-) "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Mikko_AAA 03.08.2012 16:56:13 (muokattu 03.08.2012 17:22:26) | |
---|
Mikähän pointti tämmösellä vuorisaarnaamisella monroen huonoudesta on? :D Yritättekö käännyttää fanit näkemään teidän mielipiteiden mukaisen "totuuden". Hyväksykää nyt että jotkut tykkää vaikka te jauhaisitte tuota mantraa maailman tappiin asti :D Ja ei kyse EI EI EI saatana ole siittä ettei saa arvostella. TEILLÄ on täysi oikeus julistaa tuota sanomaa ja olla tuota mieltä. Ja yhtä täysi oikeus on olla toista mieltä. Selkeesti ette voi hyväksyä että joku tykkää? Hmm... ja samaan aikaan julistatte että ei saa arvostella tai olla tätä mieltä kultapoikamonroesta? öööh.... TEillähän se suurin dilemma tuntuu olevan jos joku on teidän kanssa eri mieltä. Ja eniten ihmetyttää tuo mikä ihmetyttää monia muitaki että mitä tyydytystä te KYPSÄT aikamiehet saatte :D Eikö se riitä että ilmoittaa en tykkkäää koska koska jne jne. Vaan jatketaan sivutolkulla saarnaamista. Ps. Just jees haukkua jotain keskenkasvuiseksi kun katsoo teidän viimeisen 10 sivun saarnaa ja katkeran suloista tilitystä. Trololz :D |
sirdickyj 03.08.2012 18:42:32 | |
---|
Mikko_AAA: Mikähän pointti tämmösellä vuorisaarnaamisella monroen huonoudesta on? :D Yritättekö käännyttää fanit näkemään teidän mielipiteiden mukaisen "totuuden". Hyväksykää nyt että jotkut tykkää vaikka te jauhaisitte tuota mantraa maailman tappiin asti :D Ja ei kyse EI EI EI saatana ole siittä ettei saa arvostella. TEILLÄ on täysi oikeus julistaa tuota sanomaa ja olla tuota mieltä. Ja yhtä täysi oikeus on olla toista mieltä. Selkeesti ette voi hyväksyä että joku tykkää? Hmm... ja samaan aikaan julistatte että ei saa arvostella tai olla tätä mieltä kultapoikamonroesta? öööh.... TEillähän se suurin dilemma tuntuu olevan jos joku on teidän kanssa eri mieltä. Ja eniten ihmetyttää tuo mikä ihmetyttää monia muitaki että mitä tyydytystä te KYPSÄT aikamiehet saatte :D Eikö se riitä että ilmoittaa en tykkkäää koska koska jne jne. Vaan jatketaan sivutolkulla saarnaamista. Ps. Just jees haukkua jotain keskenkasvuiseksi kun katsoo teidän viimeisen 10 sivun saarnaa ja katkeran suloista tilitystä. Trololz :D Onks sun mielestä jotain keskustelua ilmoittaa et "en tykkää"? It's the singer, not the song. |
Musta Arkipyhä 03.08.2012 19:04:45 (muokattu 03.08.2012 19:08:03) | |
---|
sirdickyj: Onks sun mielestä jotain keskustelua ilmoittaa et "en tykkää"? Onkos sulla vaikeuksia ymmärtää lukemaas? Eihän tuossa noin sanottu.Vaan:"Eikö se riitä että ilmoittaa en tykkkäää koska koska jne jne. Vaan jatketaan sivutolkulla saarnaamista" Kyllä mielipiteensä saa sanoa ja perustella.Sitä ei ole kukaan täällä kieltänyt.Sen sijaan sivutolkulla jatkuva paljolti jo vuosia sitten kaluttuun juttuun perustuva "saarnaaminen" herättää ihmetystä. Sitäkään ei tosin kukaan ole kieltämässä. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
sirdickyj 03.08.2012 19:06:47 | |
---|
PsychedelicWarlord: Onkos sulla vaikeuksia ymmärtää lukemaas? Eihän tuossa noin sanottu.Vaan:"Eikö se riitä että ilmoittaa en tykkkäää koska koska jne jne. Vaan jatketaan sivutolkulla saarnaamista" Sanottiinhan. Mähän en oo hetkeäkään edes sanonu että tykkäänkö vai enkö tykkää. Ketä se kiinnostaa? Mua ei ainakaan kiinnosta yhtään et tykkääkö joku ja miks. Tai onko tykkäämnättä ja miks. It's the singer, not the song. |