ozz3 20.04.2004 15:47:45 | |
---|
Kiss kiertää maailmaa tänä kesänä, mukanaan uusi show, lava sekä harvinaisemmin kuultuja biisejä setissä. Kiertue alkaa San Antoniosta 10.6. Lämppärinä toimii Poison. www.kissonline.com Ja sitten odottelemaan Euroopan kiertuepäivämääriä.. SoiLa sanoo:
ja minä en oo mikään teini!!
TuPe sanoo:
etpä
Dog sanoo:
oot sinä |
drvulter 20.04.2004 17:31:04 (muokattu 20.04.2004 17:31:18) | |
---|
Kiss on surkea bändi. Olin eka Moi Ville Kississä ja Popissa on yhtä monta kirjainta |
M1kk0 20.04.2004 17:35:14 (muokattu 20.04.2004 17:35:26) | |
---|
Kiss on surkea bändi. Olin toka Moi Ville |
volvo740 20.04.2004 18:49:14 | |
---|
Kiss on legenda. Ja tästä ei neuvotella. Lada ei toimi koskaan kunnolla muttei koskaan niin huonosti ettei sillä pääsisi. |
stickyfinger 20.04.2004 18:49:48 (muokattu 20.04.2004 18:50:16) | |
---|
Kyllä kaiken muun KISSin vuoksi itkemisen lisäksi kyyneliä vielä lisäsi kun kuulin että rundilla on lämppärinä POISON!! Ei helvetti. Kai Simmons tajuaa että jos bändi tulee Eurooppaan kiertämään niin Poisonia ei kannata mukana tuoda. Luultavasti ko.yhtyeen komeileminen KISSin lämppärin pallilla karkoittaa tällä mantereella yleisöä sen sijaan, että ihmiset siitä innostuisivat. Ja niin kuin olen sen jo useaan otteseen sanonut, niin sanon vielä kerran: En aio mennä KISSiä katsomaan vaikka Suomeen tulisivatkin. Kun ei Ässä ole kehissä niin minulta ei hynkkyä kyllä Genen taskuihin tipu. Shake your money maker! |
aivokuolio 20.04.2004 20:05:19 | |
---|
kissin näkeminen ilman acea ja peteriä olisi sama kuin matin ja tepon näkeminen ilman teppoa. |
Nyar 20.04.2004 20:25:44 | |
---|
kissin näkeminen ilman acea ja peteriä olisi sama kuin matin ja tepon näkeminen ilman teppoa. Olen osittain samaa mieltä, no pyytääköhän ne Bruce Kulickin takas soittamaan skebaa? On myönnettävä tosi asia, että tämä menee jo siihen että kissin äijät ovat jo liian vanhoja tuommoiseen---> Rahat mielessä sedät jaksaa heilua... "Heavy on katoavaa kansanperinettä" |
mongoloidi 20.04.2004 20:28:49 | |
---|
kissin näkeminen ilman acea ja peteriä olisi sama kuin matin ja tepon näkeminen ilman teppoa. ...ja Mattia......ja Seppoa......ja.... "Saksa on paska maa" - Seppo Räty |
teha 20.04.2004 21:29:34 | |
---|
kissin näkeminen ilman acea ja peteriä olisi sama kuin matin ja tepon näkeminen ilman teppoa. Periaatteessa olen samaa mieltä, mutta Kissin Las Vegasin konsertin (1999) nähtyäni totesin, että Peter Criss on varmasti maailman huonoin rumpali. Musiikillisesti Crissin poisjättäminen on vain hyvä asia. Mutta taisipa Gene itsekin elämänkerrassaan tunnustaa, että aiemmilla comeback-kiertueilla heillä oli mukana verhon takana ajoittain oikea rumpali. |
kiss 21.04.2004 09:15:12 | |
---|
juu,kylhän originaali on aina originaali mut........kissin kohdalla ne ois jo ekojen treenien jälkeen voinneet unohtaa peterin....ei se oikein osaa mitään....ikävä kyllä....mut ace on tökeryydestään huolimatta ihan rautaaa....ja eikä siinäkään mitään jos pojat on hommaanneet ammatti miehet asialle mut....miks niiden tarvii käyttää acen ja peterin maskeja...eiiiiii se ei toimi.... ja poisonin ottaminen lämppärix huh huh..... ja toiv..ne oikeesti soitta täl kiertueel niitä harvinaisempia biisejä koska kai fanejakin alkaa vituttaa se sama setti lista joka on ollut kehissä ainakin 20 vuotta.....heh..... on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois |
Flash 21.04.2004 09:20:18 | |
---|
Ja niin kuin olen sen jo useaan otteseen sanonut, niin sanon vielä kerran: En aio mennä KISSiä katsomaan vaikka Suomeen tulisivatkin. Kun ei Ässä ole kehissä niin minulta ei hynkkyä kyllä Genen taskuihin tipu. Joo, ei tuu mentyä samasta syystä (vaikka tietyllä perverssillä tavalla haluttaisikin nähdä tuo Singer/Thayer kokoonpano). Onneksi tuli nähtyä bändi -96 Tukholmassa. Se oli hieno keikka. Jo Psycho Circus kiertueen Hesan keikkakin oli raju pettymys tuon -96 keikan jälkeen. En edes uskalla kuvitella millaisia "farewell" kiertueen keikat olivat... Rock And Roll Can Never Die |
kiss 21.04.2004 12:29:37 | |
---|
vittu jos kiss tulee suomeen niin kyllä varmasti menen...olen niin kova fani vieläkin vaik jätkät nyt tekee vähä mitä sattuu... mulla on bootleggina tuo kissin 99 hartwall keikka ja pakko kyl todeta ikäväkseni että se kuullostaa hirveältä....ei pojat todellakaan ole missään iskussa siinä....... ace soittaa ainakin siinä ihan päin metsää....ja peter.....niin...tarviiko edes sanoa.....mutta.....ja laulu puoli on aika väkisin väännettyä...... videolla mulla on keikka tolta farewell tourilta joka on jo taas aika kova...vaikka siinäkin peter soittaa aika keveästi mutta kumminkin peterix aika hyvin ja siinä acekin pauhaa aika mallikelpoisesti eli kyllä uskon että kyl ne pojat orginaali kokoonpanollakin loppu aikoina välillä soitti hyviä keikkoja...en muista mistä toi keikka on mut se on se joka pyöri canalilla joskus pari vuotta sitten.... on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois |
Zakk 21.04.2004 15:19:15 | |
---|
Kyl se pitää mennä kattelee, jos euroopan kiertue tulee. |
stickyfinger 21.04.2004 16:12:44 | |
---|
Vaikka Criss vetääkin niin päin helvettiä kuin ihminen voi vaan vetää, ja objektiivisista musiikillisista syistä miehen poisjättäminen on pelkästään hyvä asia. Niin onhan musiikissakin kyse persoonista, ja onhan se Peter Criss se oikea "Catman", kannuttelisi sitten miten paskasti tahansa. Shake your money maker! |
volvo740 22.04.2004 09:43:27 | |
---|
Olen osittain samaa mieltä, no pyytääköhän ne Bruce Kulickin takas soittamaan skebaa? On myönnettävä tosi asia, että tämä menee jo siihen että kissin äijät ovat jo liian vanhoja tuommoiseen---> Rahat mielessä sedät jaksaa heilua... Onko hard rockin soittamiseen jokin ikäraja? Lada ei toimi koskaan kunnolla muttei koskaan niin huonosti ettei sillä pääsisi. |
Ei ole ikärajaa...heh... Johan esim... rollarit olisi kielletty pändi jos olis ikä rajaa....heh... on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois |
justiina 22.04.2004 15:48:43 | |
---|
kiss on surkee. moi Ville! |
Hermanni 23.04.2004 01:25:27 | |
---|
kissin näkeminen ilman acea ja peteriä olisi sama kuin matin ja tepon näkeminen ilman teppoa. Mä näin Matin ja Tepon ilman Teppoa.... Olen siis nähnyt myös KISSin ilman Acea ja Peteriä? |
volvo740 23.04.2004 15:01:30 | |
---|
Pauli Taneli Suudelma-yhtyeineen on kova. Ugh. Lada ei toimi koskaan kunnolla muttei koskaan niin huonosti ettei sillä pääsisi. |
pierumooses 01.05.2004 22:56:25 | |
---|
KISS ON PASKA!! terve ville! |