kkaarre 02.08.2012 13:42:47 (muokattu 02.08.2012 13:43:12) | |
---|
Yksi maailman parhaista rytmisessioista. Ikimuistoinen ilta ! Oli kyllä varmaan paras livenä näkemäni rumpu-basso -rytmiryhmä evö! Groovas todella komeasti.. Mun kakan joukossa oli jotain mustaa paskaa! |
Osmo 02.08.2012 14:47:25 (muokattu 02.08.2012 14:47:50) | |
---|
En tiä missä ihmiset on ollu ku valittavat menon puutteesta. Ainakin kentällä meikäläisen kohdalla oli hurmosmainen juhlinta päällä... Nou problemos! Edit. Enkä ollut edes edessä. Pixies. |
Matjardo 02.08.2012 15:49:54 | |
---|
Flean ja Smithin soitto ja tiukka groove on jotain uskomatonta. Ytimekäs rumpusoolo ilahdutti minua rumpalina kovasti ja muutenkin miehet olivat hyvässä iskussa, Kiedis veti hienosti ja kitaristikin hoiti tonttinsa upeasti. Sääkin kaiken lisäksi osui kohdalleen. Ainut mikä jäi kaivelemaan, niin eipä tullut Scar Tissueta. Mutta en valita, hyvä keikka kaikinpuolin. Two beers or not two beers? |
paranoir 02.08.2012 16:07:31 | |
---|
Soittivatko paljon viimeisimmältä levyltä? |
gandar 02.08.2012 16:11:03 (muokattu 02.08.2012 16:14:46) | |
---|
^ Tämän verran: http://www.setlist.fm/setlist/red-h … adion-tampere-finland-1bdce990.html Itse olen keikkaan tyytyväinen. Pari ystävääni olivat käyneet katsomassa Tallinnassa, joten oli suunnilleen tiedossa, mitä odottaa. Ne kappaleet, mitä odotinkin tulevan, tulivat ja se oli pääasia, joten koin saaneeni rahoilleni vastinetta. Ja myös vähän sivummassa kentällä oli ihan messevä meno koko keikan ajan. Se jäi kuitenkin häiritsemään, että olin taukojen aikana kuulevinani kaiuttimista nauhoitettuna yleisökohinaa, jopa paikalla olevien huutojen yli. Voi olla, että äänet kiersivät omituisesti lavan edestä sivummelle, mutten ollut eri puolella stadionia katsoneista porukassamme ainoa nauhoitukset mielestään kuullut. Ceci n'est pas une signature |
Cathi777: Olikohan Herra Kiedisella huono päivä, mutta ei todellakaan ollut samalla aaltopituudella muun bändin kanssa. Muut selkeästi nauttivat soittamisesta, mutta laulajaherraa ei tuntunut kiinnostavan ja luikki lopussakin heti pois, kun vcan mahdollista. No ei se tunnelmaa päässyt silti pilaamaan.. outoa, en ole nähnyt kiedistä noin iloisena ja energisenä BTW kiertueen jälkeen. Hymyili todella paljon ja vitsaili Chadin kanssa, nauroi myös pariin otteeseen ja tanssi kokoajan. Eturivistä nämä ainakin erotti erittäin selkeästi. Eihän se paljoa puhu mutta muuten ulkoinen anti mielheltä oli eilen mielestäni 10+.' Muutenkin bändistä uhkui (ainakin Fleasta) selleainen fiilis että tykkäsivät meiningistä stadionilla. Silmät kiiluen katseleli ympäri stadionia... myös Chad. Tosin voi olla ettei näitä eleitä huomannut pidemmälle mutta 99% varma olen että bändi nautti eilisestä erittäin paljon. |
McLeach 02.08.2012 16:35:50 | |
---|
paranoir: Soittivatko paljon viimeisimmältä levyltä? Tosiaan Everybodyn tilalla oli tarkoitus soittaa alunperin Ethiopia |
The Rikza 02.08.2012 18:28:35 | |
---|
McLeach: Tosiaan Everybodyn tilalla oli tarkoitus soittaa alunperin Ethiopia Onneksi eivät soittaneet. Sehän on ihan paska. "Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
Osmo 02.08.2012 19:18:15 | |
---|
Se jäi kuitenkin häiritsemään, että olin taukojen aikana kuulevinani kaiuttimista nauhoitettuna yleisökohinaa, jopa paikalla olevien huutojen yli. Voi olla, että äänet kiersivät omituisesti lavan edestä sivummelle, mutten ollut eri puolella stadionia katsoneista porukassamme ainoa nauhoitukset mielestään kuullut. No tätä mietin keikalla kanssa! Onpas omituista jos hurraukset täytyy tuoda omasta takaa... Pixies. |
The Rikza 02.08.2012 19:44:06 | |
---|
Osmo: No tätä mietin keikalla kanssa! Onpas omituista jos hurraukset täytyy tuoda omasta takaa... Jospa se on varatoimenpide jos yleisö ei ole kunnolla mukana. Kun keikka kerran nauhoitetaan ja pistetään jakoon netissä. "Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
Rauzku 02.08.2012 19:54:32 (muokattu 02.08.2012 19:55:03) | |
---|
Kusetti ihan saatanasti koko ajan. Rahalla pääsee ja hevoselta saa. |
Lri 02.08.2012 20:42:30 | |
---|
Rauzku: Kusetti ihan saatanasti koko ajan. Onneksi kaverilla oli vitalinea purkki mukana, ettei menny sotahelikopterilla leikkimiseen. Itselle keikan ultimaalinen kohokohta oli Wet Sand. Aattelin ennen keikkaa että mahikset ois yks tuhannesta, että tämä kipale soisi ja se sitten soi! Still can't believe this! "Saattaa olla, että menen Alkon kautta kotiin ja pari päivää mietin" -Matti Mononen loukkaantumisensa jälkeen. |
kk80 02.08.2012 23:25:33 | |
---|
Itselle keikan ultimaalinen kohokohta oli Wet Sand. Aattelin ennen keikkaa että mahikset ois yks tuhannesta, että tämä kipale soisi ja se sitten soi! Still can't believe this! Wau. Loisto biisi. Hienoa kun yhtyeen settilista elää ja variaatiota löytyy illasta toiseen. Snow sitten puolestaan loistikin poissaolollaan. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
McLeach 03.08.2012 00:29:15 | |
---|
kk80: Wau. Loisto biisi. Hienoa kun yhtyeen settilista elää ja variaatiota löytyy illasta toiseen. Snow sitten puolestaan loistikin poissaolollaan. omaksi pieneksi yllätyksekseni jäin kaipaamaan lisää IWY biisejä. Factory of faith, meet me at the corner, goodbye hooray, did i let you know kaikki varsin aktiivisesti settilistalla vierailevia biisejä mutta nyt ei mitään... |
Cathi777 03.08.2012 07:10:58 | |
---|
McLeach: outoa, en ole nähnyt kiedistä noin iloisena ja energisenä BTW kiertueen jälkeen. Hymyili todella paljon ja vitsaili Chadin kanssa, nauroi myös pariin otteeseen ja tanssi kokoajan. Eturivistä nämä ainakin erotti erittäin selkeästi. Eihän se paljoa puhu mutta muuten ulkoinen anti mielheltä oli eilen mielestäni 10+.' Muutenkin bändistä uhkui (ainakin Fleasta) selleainen fiilis että tykkäsivät meiningistä stadionilla. Silmät kiiluen katseleli ympäri stadionia... myös Chad. Tosin voi olla ettei näitä eleitä huomannut pidemmälle mutta 99% varma olen että bändi nautti eilisestä erittäin paljon. Joo, tätä asiaa joku tässä aikaisemmin selvittikin. Itse en ollut siis bändiä aikaisemmin nähnyt livenä niin siksi jäi tuollaiset vibat. Mut nyt tosiaan tiedän, että se on ihan tyypillistä herran käytöstä. Ja siitä kanssa samaa mieltä, että lauloi todella hienosti kyllä. Kun joskus tullut mielestäni paljonkin kritiikkiä siitä, että ei välttämättä laulu aina kulje. Nyt ei ollut sen suhteen kyllä mitään valittamista. Hieno keikka kuitenkin kaikin puolin ja kyllä minunkin mielestäni meininki oli hyvää. Istumakatsomotkin näyttivät pääasiassa seisovan koko ajan ja aika juhlat sielläkin näytti olevan ( kun siis kentältä sinne päin vilkuili ). Only pop music can break my heart... |
Johannes_t 03.08.2012 10:17:57 | |
---|
Cathi777: Ja siitä kanssa samaa mieltä, että lauloi todella hienosti kyllä. Kun joskus tullut mielestäni paljonkin kritiikkiä siitä, että ei välttämättä laulu aina kulje. Nyt ei ollut sen suhteen kyllä mitään valittamista.
Vaikka osa matskusta tulikin niin alavireisesti että päähän sattui? Vaan its only röknröll. |
Cathi777 03.08.2012 10:29:23 | |
---|
Johannes_t: Vaikka osa matskusta tulikin niin alavireisesti että päähän sattui? Vaan its only röknröll. En mä kyllä suuremmin tuollaista huomannut ainakaan siihen kohtaan, jossa itse keikkaa kuuntelin. Only pop music can break my heart... |
Johannes_t 03.08.2012 11:57:26 | |
---|
Cathi777: En mä kyllä suuremmin tuollaista huomannut ainakaan siihen kohtaan, jossa itse keikkaa kuuntelin. Californicationin säkeistöt oli se pahin setti. En tiedä sitten meneekö se herralla juuri rekisterin rajalla vai mistä on kysymys, mutta lähempänä Eb:ää kuin E:tä huideltiin. Eikä siinä mitään. Mutta pitipähän sanoa, kun jäi mieleen. |
ekikoo 03.08.2012 14:43:17 | |
---|
Öyy... |
Seba 04.08.2012 00:07:06 | |
---|
J Drummer: No huh huh! 9 vuoden odotus kyllä palkittiin :-) Nyt on toki tyhjä olo. Mahtava setti ja mieletön meininki oli. Kiedis lauloi yllättävän hyvin! Ehtaa Peppersiä, ei ikä äijillä menossa näy. Ehkä se keikan alkukolmannes oli ihan aavistuksen, "mitensennytsanoisi", tunnelmaltaa ponnettomampi. Kiedis oli taattu itsensa, ei juurikaan yleisöä "huomioI", ei puhu eikä pukahda. Jos ei aito RHCP fani ole, tuosta käytöksestä voisi jopa kuulija loukkaantua ;-) Jamisessiot olivat hyviä ja sekin sitä peppersiä itseään. Josh istui porukkaan täydellisesti (jos kukaan nyt John in jälkeen tuohon poppooseen kotiutua täysin voikaan). Yksi maailman parhaista rytmisessioista. Suuri miinus tulee SuomalaisYLEISÖLLE! Ei hemmetti. Bändi ei mielestäni saanut yleisöltä ansaitsemaansa kunnianosoitusta. Me Suomalaiset taidamme vaan olla niin juroja :-( Enemmän biletystä, hyppimistä, kättä yhteen yms. Saapa nähdä, josko vielä Suomeen tulevat tällaisen yleisön kannustamana. Hieman paremmin porukka intoutui, kun ilta hämärtyi, keikka eteni kaikkein hiteimpiin biiseihin ja valoshow syttyi. Ikimuistoinen ilta ! Juroja? Wtf? Siellähän oli hirveet bileet istumakatsomoita myöten kun väki jorasi ja pomppi? Ei kyllä fiiliksestä jäänyt kiinni. Loistava keikka ja jopa uuden levyn biisit toimi livenä hyvin jota ne ei mielestäni levyllä tee. no niin on |