Aihe: Michael Monroe
1 2 3 4 553 54 55 56 57100 101 102 103 104
reos
03.08.2012 08:51:48
Mikko_AAA: Tätä keskustelua lukiessa lupaan itselleni että jos jossain vaiheessa tätä musiikkihommaa harrastaessa jostain henkilöstä/bändistä josta en pidä nousee punainen vaate ja aiheuttaa hermojen kiristelyä tässä mittakaavassa ja tilityksessä niin myyn soittimet pois. Silloin on aika tehä jotain muuta. Eihä tää niin vakavaa saa olla :)

Tää on ihan just hyvä pointti :) oon kanssa miettinyt kuinka jengi jaksaa ottaa itteensä ja analysoida ja dumata näin huolella. Tekisivät vaan sitä omaa juttuaan.
"Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet "Nyt iloitsen siitä, että kokeilujen jälkeen on löytynyt siedettävä kipulääkearsenaali." Päivi Räsänen
Boyakasha
03.08.2012 10:52:31
Aika perusteltuja mielipiteitä täällä on esitetty Monroen kaksinaamaisuudesta ja säveltaidoista. Onhan se kamalaa, jos omasta idolista paljastuu myös epämiellyttäviä piirteitä. Paljon kivempaahan olisi, jos keskityttäisiin vain olemaan positiivisia ja hyvällä meiningillä. ROCK LIKE FUCK, fuckyeah, oolrait, hey c'mon, ROCK LIKE FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!

Käytettyjen autojen sijasta Michael Monroe myy vain kivasti kiiltävää rock'n rollia, jonka puutteet ja viat on paikattu purukumilla. "Hei älä valita, että sait paskan auton, pääasiahan on, et on hyvä meininkiiiii!!" :D
Musta Arkipyhä
03.08.2012 11:01:27
Boyakasha: Aika perusteltuja mielipiteitä täällä on esitetty Monroen kaksinaamaisuudesta ja säveltaidoista. Onhan se kamalaa, jos omasta idolista paljastuu myös epämiellyttäviä piirteitä. Paljon kivempaahan olisi, jos keskityttäisiin vain olemaan positiivisia ja hyvällä meiningillä. ROCK LIKE FUCK, fuckyeah, oolrait, hey c'mon, ROCK LIKE FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!

Käytettyjen autojen sijasta Michael Monroe myy vain kivasti kiiltävää rock'n rollia, jonka puutteet ja viat on paikattu purukumilla. "Hei älä valita, että sait paskan auton, pääasiahan on, et on hyvä meininkiiiii!!" :D

Taas täytyy ihmetellä ,että kenelle sä vastaat tässä? Ainakaan minusta kumpikaan edeltävistä kommenteista ei "idolisoinut" Mike Monroeta millään tavalla eikä liittynyt nimenomaisesti häneen edes. Itse ymmärsin ,että niissä ihmeteltiin mikä saa ihmisen kirjoittamaan sivukaupalla pääasiassa samansisältöistä "dissaamista/dumaamista" jostain artistista? Mikä ihme siihen motivoi? Itsellänikin on monia artisteja joista en juurikaan pidä ,mutta että menisin johonkin tällaisen artistin ketjuun edes postaamaan mitään on aika epätodennäköistä.

Kritiikissä ei ole mitään pahaa sitä saa toki esittää ,mutta samojen perusteiden kelaaminen sivukaupalla on melkoisen tylsää luettavaa.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
winstoni
03.08.2012 11:07:52
Mun mielestä Monroen edellinen levy Sensory Overdrive oli hemmetin hyvä rocklevy, jossa oli energiaa, hyviä koukkuja, tarttuvia kertsejä ja monipuolisuutta. Suurimman osan biiseistähän teki (sanokoon muut mitä tahansa) Wildheartsin Ginger ja sen kyllä kuuli. No, eipä siinä mitään, mutta odotan tulevaa levyä vähän huolestuneena, seuraava lainaus Gingerin formspring-sivulta:

"The Michael Monroe band will be writing all the songs for their new album. I have absolutely no involvement whatsoever."

Michaelin ja kumppaneiden olisi parasta löytää hyviä yhteistyökumppaneita biisintekoon, mun mielestä kukaan niistä ei ole kummoinenkaan säveltäjä. Hyviä rokkareita kyllä.

Ja vähän katkera soundi tossa Gingerin lausunnossa on mun mielestä?
"Pilvi ja kokkeli kyllä maistuis, mutta muusikoksi en helvetissä rupea." - LamaAjanElvis
RawknRawl
03.08.2012 11:47:02
winstoni: Mun mielestä Monroen edellinen levy Sensory Overdrive oli hemmetin hyvä rocklevy, jossa oli energiaa, hyviä koukkuja, tarttuvia kertsejä ja monipuolisuutta. Suurimman osan biiseistähän teki (sanokoon muut mitä tahansa) Wildheartsin Ginger ja sen kyllä kuuli. No, eipä siinä mitään, mutta odotan tulevaa levyä vähän huolestuneena, seuraava lainaus Gingerin formspring-sivulta:

"The Michael Monroe band will be writing all the songs for their new album. I have absolutely no involvement whatsoever."

Michaelin ja kumppaneiden olisi parasta löytää hyviä yhteistyökumppaneita biisintekoon, mun mielestä kukaan niistä ei ole kummoinenkaan säveltäjä. Hyviä rokkareita kyllä.

Ei ole Gingerillä minkäänlaista katkeruutta, päin vastoin. Tieto on mieheltä itseltään.
Kuka tahansa voi hypätä järveen.
sirdickyj
03.08.2012 11:48:17
winstoni: Mun mielestä Monroen edellinen levy Sensory Overdrive oli hemmetin hyvä rocklevy, jossa oli energiaa, hyviä koukkuja, tarttuvia kertsejä ja monipuolisuutta. Suurimman osan biiseistähän teki (sanokoon muut mitä tahansa) Wildheartsin Ginger ja sen kyllä kuuli. No, eipä siinä mitään, mutta odotan tulevaa levyä vähän huolestuneena, seuraava lainaus Gingerin formspring-sivulta:

Sillon ku toi Ginger lähti bändistä niin annettiin ymmärtää, myös itse Mochael taisi antaa ymmärtää, että yhteistyö musantekemisen merkeissä jatkuu. Nyt sit näin.

Mun veikkaus on että mitään seuraavaa levyä ei tule vaan kohta löytyy joku syyllinen asioihin.

Monroen nimellä varmaan tulee musaa mutta veikkaan aikaisempien stoorien valossa että ei tältä nykyiseltä "bändiltä". Jossa on Yaffaa lukuunottamatta kaikki jäsenet jo vaihtuneet. Sattumaako?
It's the singer, not the song.
Boyakasha
03.08.2012 11:55:30
PsychedelicWarlord: Taas täytyy ihmetellä ,että kenelle sä vastaat tässä?

Vastaan ihan yleisesti tässä - aivan kuten moni muu tässä ketjussa. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?

PsychedelicWarlord: Itse ymmärsin ,että niissä ihmeteltiin mikä saa ihmisen kirjoittamaan sivukaupalla pääasiassa samansisältöistä "dissaamista/dumaamista" jostain artistista? Mikä ihme siihen motivoi? Itsellänikin on monia artisteja joista en juurikaan pidä ,mutta että menisin johonkin tällaisen artistin ketjuun edes postaamaan mitään on aika epätodennäköistä.

Sehän on yksilöllistä, mistä kukin tykkää. Tykkääväthän jotkut Michael Monroestakin, toiset taas ei. Sinähän voit postata mihin ketjuihin mitä tahansa, eihän se minulle kuulu. Mikä sinua minun mielipiteissä/postauksissa oikein häiritsee? Se, että olet kanssani eri mieltä? Mielipiteet ovat kuin perseenreikiä, jokaisella on yksi.

PsychedelicWarlord: Kritiikissä ei ole mitään pahaa sitä saa toki esittää ,mutta samojen perusteiden kelaaminen sivukaupalla on melkoisen tylsää luettavaa.

Mun mielestä tässä on jatkuvasti tuotu uusia pointteja esiin. Mutta ihan miten vaan, me ei selvästikään ymmärretä toisiamme tässä asiassa. Ja sekin on mulle ihan fine.
aivokuolio
03.08.2012 12:04:23
Boyakasha: Sehän on yksilöllistä, mistä kukin tykkää. Tykkääväthän jotkut Michael Monroestakin, toiset taas ei. Sinähän voit postata mihin ketjuihin mitä tahansa, eihän se minulle kuulu. Mikä sinua minun mielipiteissä/postauksissa oikein häiritsee? Se, että olet kanssani eri mieltä? Mielipiteet ovat kuin perseenreikiä, jokaisella on yksi.

Foorumikirjoittelu on sinänsä harmitonta hommaa mutta kyllähän tässä sun ja tuon toisen sankarin kirjoituksista paistaa läpi jo semmonen loanheitto ja vihanpito että pistää ihmettelemään. Onko Maikkeli vetänyt turpaan, pannut muijaasi vai mitä? Ottiko joku MM:n leiristä yhteyttä sen jälkeen kun koitit kasvatella jotakin skandaalia siitä Voicen tuomaroinnista? Mielipiteitä on hyvä tosiaan olla mutta jätkillä tuntuu olevan tavoitteena jatkuva Monroen lokaaminen. Miten ihmeessä yks jätkä voi saada teidät noin pillastuneeksi?
Boyakasha
03.08.2012 12:09:17
aivokuolio: Foorumikirjoittelu on sinänsä harmitonta hommaa mutta kyllähän tässä sun ja tuon toisen sankarin kirjoituksista paistaa läpi jo semmonen loanheitto ja vihanpito että pistää ihmettelemään. Onko Maikkeli vetänyt turpaan, pannut muijaasi vai mitä? Ottiko joku MM:n leiristä yhteyttä sen jälkeen kun koitit kasvatella jotakin skandaalia siitä Voicen tuomaroinnista? Mielipiteitä on hyvä tosiaan olla mutta jätkillä tuntuu olevan tavoitteena jatkuva Monroen lokaaminen. Miten ihmeessä yks jätkä voi saada teidät noin pillastuneeksi?

Mikä on ollut loanheittoa, jos osoitetaan epäsuhta miehen (mainos)puheiden ja tekojen välillä? Vai onko Michael Monroekin nykyään sellainen ns. "pyhä lehmä", joka on kaiken negatiivisen arvostelun yläpuolella. Sitä minä ihmettelen.

Michael Monroe ei ole vetänyt turpaan, ei ole tietääkseni pannut muijaani eikä ole kommentoinut VOF-skandaalia minulle mitenkään. Mulle tähän ketjuun kirjoittaminen on puhdasta ajanvietettä.
sirdickyj
03.08.2012 12:12:34
aivokuolio: Foorumikirjoittelu on sinänsä harmitonta hommaa mutta kyllähän tässä sun ja tuon toisen sankarin kirjoituksista paistaa läpi jo semmonen loanheitto ja vihanpito että pistää ihmettelemään. Onko Maikkeli vetänyt turpaan, pannut muijaasi vai mitä? Ottiko joku MM:n leiristä yhteyttä sen jälkeen kun koitit kasvatella jotakin skandaalia siitä Voicen tuomaroinnista? Mielipiteitä on hyvä tosiaan olla mutta jätkillä tuntuu olevan tavoitteena jatkuva Monroen lokaaminen. Miten ihmeessä yks jätkä voi saada teidät noin pillastuneeksi?

Osoita joku loanveitto ja vihanpito tästä ketjusta.
aivokuolio
03.08.2012 12:19:47
Saivarteluahan tässä vielä kaivattiin. Jäbä voi ite nakella "faktoja" ties mistä nollakerholaisista ja muista mutta ikinä sun ei niitä tarvi perustella. Ja ei, vitun urpo, sun mielipide ei ole mikään fakta. Jos sun mielipiteet ois faktoja niin oisit valtakunnan yläpuolella istuva jumala ja isoherra. Et kuitenkaan ole. Kumpi on väärässä, sinä vai maailma?

Kyllä tässä on niin monet jupinat käyty läpi jo ties mistä feikistä, kuplasta (joista muuten aika harvat kestää 30 vuotta?), valehtelijasta ja sävellystaidottomasta piripäästä että tuskin tarttee yksittäisiä viestejä lähtä kaivelemaan. Tuskin teillä tulee muissa ketjuissa otettua kantaa näin aktiivisesti? Kandeis joskus tutkailla sitä otelautaakin yhtä innokkaasti ja aktiivisesti, saattas löytyä jotakin maagista joka nostais mahdollisesti sen perseen ylös siitä penkistä.
Musta Arkipyhä
03.08.2012 12:23:05
Boyakasha: Vastaan ihan yleisesti tässä - aivan kuten moni muu tässä ketjussa. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?

Jos joku pikkaisen ihmettelee tätä saman asian toistoa joka postauksessa niin tunnut vetävän esiin "fanipoika"-kortin.

Mikä sinua minun mielipiteissä/postauksissa oikein häiritsee?

Ei mua mikään häiritse.Motiivia tämänlaajuiseen purkaukseen ihmettelen.

Mun mielestä tässä on jatkuvasti tuotu uusia pointteja esiin.

Missä muka?
Musta Arkipyhä
03.08.2012 12:27:07 (muokattu 03.08.2012 12:27:58)
sirdickyj: Osoita joku loanveitto ja vihanpito tästä ketjusta.

Montakohan kertaa tuokin Jerusalem Slim-asia on tässä ketjussa käsitelty? Tai jossain muussa Hanoin ketjussa? Ja tuon Johnny Thunders -jutun taitaa jokainen tajuta olla ottamatta kirjaimellisesti paitsi sinä?

Olikohan se vielä mainitsematta miten "ilkeitä" Andy ja Mike oli Costellolle kun se lähti Hanoista? En jaksa enää edes kahlata läpi selvittääkseni.En tiedä onko tuo nyt vihanpitoa ,mutta jotain ihme kaunaa luulisi olevan kun joka kerta nämä samat asiat tullaan kertomaan uudelleen ja uudelleen.

Mitä loanheittoon tulee niin toisten irviminen "nollakerholaisiksi" tms. on kyllä juurikin sitä.Ainakin minusta.
sirdickyj
03.08.2012 12:30:06
PsychedelicWarlord: Montakohan kertaa tuokin Jerusalem Slim-asia on tässä ketjussa käsitelty? Tai jossain muussa Hanoin ketjussa? Ja tuon Johnny Thunders -jutun taitaa jokainen tajuta olla ottamatta kirjaimellisesti paitsi sinä?

Olikohan se vielä mainitsematta miten "ilkeitä" Andy ja Mike oli Costellolle kun se lähti Hanoista? En jaksa enää edes kahlata läpi selvittääkseni.En tiedä onko tuo nyt vihanpitoa ,mutta jotain ihme kaunaa luulisi olevan kun joka kerta nämä samat asiat tullaan kertomaan uudelleen ja uudelleen.

Mitä loanheittoon tulee niin toisten irviminen "nollakerholaisiksi" tms. on kyllä juurikin sitä.Ainakin minusta.

No ketäs tässä on irvitty nollakerholaiseksi? Entä mikä sitä on edeltänyt?
Musta Arkipyhä
03.08.2012 12:50:47
sirdickyj: No ketäs tässä on irvitty nollakerholaiseksi? Entä mikä sitä on edeltänyt?

Laitetaas nyt esimerkiksi sun eka postaus tähän ketjuun vuodelta 2010 ja sitä edeltävä kommentti johon vastasit:

-Mickill-: Juu täällä ootellaan mielenkiinnolla ketä bändistä löytyy. Jos Jimmy Clark on kannuissa niin siinähä ois sit 3/4 Demolition 23 jäbää kehissä..eli snadit merkit tiukasta katurock-kiekosta on ilmassa! No ei nyt innostuta vielä liikaa..

eihän siinä o ku 2/4

Sam Yaffa ei tehnyt k.o. bändissä yhtään mitään, paitsi keekoili levynkannesssa

Steve Stevens soittaa k.o. lätyllä, kuten kaikilla muillakin lavyillään, bassot ite.

K.o. levy on parasta, missä Monroe on ollut mukana. Kevyesti. Vitun kova levy, josta Wagener kertoili kuinka Maonroe on haikein hahmo ikinä, mies joka ei tiedä mitä haluaa mutta valittaa kaikesta.

Tulokset puhuu puolestaan; koskaan ei ole herran laulu kuulostanut yhtä hyvältä kuin tuolloin. Ja yhtä hyvää kitaristia ei toiste tulla ukon rinnalla näkemään.

Tuosta siis on 2 vuotta.Perusasia on tismalleen sama josta on nyt taas jauhettu ainakin 2 sivua.
Boyakasha
03.08.2012 12:51:46
PsychedelicWarlord: Jos joku pikkaisen ihmettelee tätä saman asian toistoa joka postauksessa niin tunnut vetävän esiin "fanipoika"-kortin.

Jotkut vetää ihmettely-kortin, toiset fanipoika-kortin, kolmannet nollakerho-kortin... ei siinä mitään sen kummallisempaa.

PsychedelicWarlord: Ei mua mikään häiritse.Motiivia tämänlaajuiseen purkaukseen ihmettelen.

Minä ihmettelen enemmän sitä, jos/kun artistin yhteydessä huudetaan yhdessä kuorossa sitä, miten suuri ja mahtava hän on. Kuten tämä ketju on osoittanut, löytyy Monroen kiiltokuvakuoren alta kovin epämääräistä mönjää ja epämiellyttävää lietettä.

PsychedelicWarlord: Missä muka?

Joka sivulla. Tuskin tähän ketjuun ilmestyisi jatkuvasti uusia kommentteja, jos se polkisi paikallaan. Kommentoihan joku tässä hiljattain, että tämä on M.Netin mielenkiintoisin keskusteluketju tällä hetkellä. Minä ihmettelen motivaatiota keskustelun tappamiseen. Oletko Monroen palkkalistoilla?
Stradlin
03.08.2012 12:54:41
Boyakasha: Kommentoihan joku tässä hiljattain, että tämä on M.Netin mielenkiintoisin keskusteluketju tällä hetkellä.

Se ei kyllä kerro keskustelun tasosta yhtään mitään.
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
Boyakasha
03.08.2012 12:57:22
Stradlin: Se ei kyllä kerro keskustelun tasosta yhtään mitään.

Olisiko epämielenkiintoinen keskustelu sitten tasokkaampaa, sitäkö tarkoitat?
sirdickyj
03.08.2012 13:02:57
PsychedelicWarlord: Laitetaas nyt esimerkiksi sun eka postaus tähän ketjuun vuodelta 2010 ja sitä edeltävä kommentti johon vastasit:

Tuosta siis on 2 vuotta.Perusasia on tismalleen sama josta on nyt taas jauhettu ainakin 2 sivua.

Niin ja se perusasia toiselta kantilta on se että edelleen argumenttina käytettän m.m. "ilman tilusankareita on kivempaa".

Eikä perusasia ole sama. Onhan tossa puhuttu m.m..siitä kuinka levy-yhtiön fyrkat kelpaa jne.mutta ei se että hommat tehtäis heidän vaatimallaan tavalla.

"Itsensä myymistä" ja muuta naurettavaa on noussut esiin. Perustellusti olen noihinkin vastannut.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)