JodeTheDrummer 31.07.2012 16:54:29 | |
---|
Jimmy "The Rev" Sullivan. R.I.P. |
On Every Street 01.08.2012 01:13:38 | |
---|
Mitch Mitchell It ain't what you do, it's how you do |
Laakstr 01.08.2012 11:30:23 | |
---|
Yhden niistä näen tänään Ratinalla |
ferodoz 01.08.2012 14:07:02 | |
---|
Laakstr: Yhden niistä näen tänään Ratinalla Puukko ja haava. Itken täälä verta ku mulla ei ollu tsäänssiä lähteä. www.suhdelukucoverband.fi |
hollmi-5 01.08.2012 20:37:51 | |
---|
Laakstr: Yhden niistä näen tänään Ratinalla No ei oikeesti... Siinä ei ole kyllä aineksia edes kakkosdivisioonaan... Mistä hitosta tää hypetys on tuullut? Pearlin esitteestäkö? Soundit, piuhat ja kajarit. |
ferodoz 01.08.2012 20:54:52 | |
---|
hollmi-5: No ei oikeesti... Siinä ei ole kyllä aineksia edes kakkosdivisioonaan... Mistä hitosta tää hypetys on tuullut? Pearlin esitteestäkö? Se menee mun mielestä samaan sarjaan kuin mitä Tommy Lee menee mulla. Ei kuulosta enään läheskään niin proolta mitä ennen, mutta selkeitä nuoruuden esikuvia, ja siitä jääneitä mielikuvia. Näin mulla, mites muilla? :) www.suhdelukucoverband.fi |
EJ84 01.08.2012 21:11:31 | |
---|
ferodoz: Se menee mun mielestä samaan sarjaan kuin mitä Tommy Lee menee mulla. Mulla kans, mutta meillä taitaa olla eri sarjat näille. :) En muista olenko aiemmin nimennyt tähän topiciin ketään. Vaihtoehtoja on todella monia, mutta pitkässä juoksussa positiivista vaikutusta välillisesti ja välittömästi länsimaiseen rumpalismiin suhteuttaen, luulen että vastaukseni on Buddy Rich. |
pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
Hoo_ 02.08.2012 02:15:17 (muokattu 02.08.2012 02:18:12) | |
---|
hollmi-5: No ei oikeesti... Siinä ei ole kyllä aineksia edes kakkosdivisioonaan... Mistä hitosta tää hypetys on tuullut? Pearlin esitteestäkö? Oikeesti? Ei missään nimessä kuulu mun suosikkirumpaleihin, mutta ei se nyt ihan toivoton oo. Mua häiritsee siinä oikeestaan vaan se, että soittaa aina niin lujaa. Mutta Tampereella sekään ei pilannu hyvää mieltä. :) Edit. Niin ja oma suosikki on kovan kamppailun jälkeen Elvin Jones. Kärjessä heti perässä Steve Gadd ja Ahmir Thompson. On se jännä... En ole täyttänyt vuosia kuukausiin. |
Vallu-Veke 02.08.2012 08:24:16 | |
---|
Hoo_: Oikeesti? Ei missään nimessä kuulu mun suosikkirumpaleihin, mutta ei se nyt ihan toivoton oo. Ei todellakaan ole mikään huono rumpali. Parhaasta päästä ehdottomasti. Aamulla just kuuntelin autossa ratskaa ja sieltä tulla tupsahti ilokseni. Kyllä se on groovaavampien porukoiden joukossa, mitä radioiden soittolistoilla pyörii :) |
Laakstr 02.08.2012 12:19:27 | |
---|
hollmi-5: No ei oikeesti... Siinä ei ole kyllä aineksia edes kakkosdivisioonaan... Mistä hitosta tää hypetys on tuullut? Pearlin esitteestäkö? Ei tätä esitteistä ole tarvinut kaivaa....Mulle CS vaan toimii... "Luihu" kommentti kyllä tuo kakkosdivari rumpalista, jonka Modern Drummer on tänä vuonna valinnut #2 elossa olevista kannuttajista :) Koko topic:n otsikkohan on absurdi, eihän vakavasti ottaen kaikkien aikojen rumpalia voi edes määrittää - absoluuttisesti. Ja jos yksi pitäisi valita en mäkään Chad Smith:ä numero ykköseksi rankkaisi. Onneksi ei tarvi. On totta että Chad Smith ei kyllä varmaankaan pääse monenkaan soittajan tasolle, joita perinteisesti arvostetaan hurjasti, mm Weckl, Purdie, Krupa jne. Ongelma näissä kavereissa on mulle se että heidän musiikkinsa harvoin mulle saa esiin tunteita, joita musiikin pitää välittää jotta se mua kiinnostaisi. Youtubesta ja DVD:ltä on mukava katsella (suurella kunnioituksella) esim ko herrojen vetoja mutta eivätpä juuri mun stereoista esiinny kun musiikkia kuuntelen. Smith usein. PS: Pikku pettymyksenä jäi eilen Smith:n soolo tulematta. Tukholmassa se oli konsertin paras anti. |
hollmi-5 02.08.2012 12:52:51 | |
---|
Vallu-Veke: Ei todellakaan ole mikään huono rumpali. Parhaasta päästä ehdottomasti. Aamulla just kuuntelin autossa ratskaa ja sieltä tulla tupsahti ilokseni. Kyllä se on groovaavampien porukoiden joukossa, mitä radioiden soittolistoilla pyörii :) Chadilla on vain yksi ilme soitossa: kovaa ja kohkaten. Kyllä se toki sellaiselle jannulle toimii, joka moisia ominaisuuksia arvostaa. Chadin soolot ovat noloja esityksiä. Siis minun mielestä. Yritin aikanani RHCP:ia kuunnella oikein hartaudella, mutta kun ei niin ei. Ja tämä vielä silloin, kun soittolistaa muokattiin Modern Drummerin artikkeleiden ja yleisöäänestyksien perusteella ;) Soundit, piuhat ja kajarit. |
greene 02.08.2012 12:58:47 | |
---|
hollmi-5: Chadilla on vain yksi ilme soitossa: kovaa ja kohkaten. Siis vähän niin kuin Phil Rudd? "Kitara on erittäin hyvässä kunnossa, jotain kosmista vikaa saattaa kyllä olla mutta se ei haittaa soittamista." |
Hoo_ 02.08.2012 14:16:42 | |
---|
hollmi-5: Chadilla on vain yksi ilme soitossa: kovaa ja kohkaten. Kyllä se toki sellaiselle jannulle toimii, joka moisia ominaisuuksia arvostaa. Chadin soolot ovat noloja esityksiä. Siis minun mielestä. Yritin aikanani RHCP:ia kuunnella oikein hartaudella, mutta kun ei niin ei. Ja tämä vielä silloin, kun soittolistaa muokattiin Modern Drummerin artikkeleiden ja yleisöäänestyksien perusteella ;) Eikai se soittovolume oo ainoo asia, mitä arvostat rumpalissa? Muakin ärsyttää se liian luja soitto, mutta ei se nyt tee siitä missään nimessä huonoo rumpalii. Chadilla on sitten muita ominaisuuksia, joita ite osaan arvostaa. RHCP iski livenä tosi hyvin, mutta ensimmäistäkään levyä en omista ja tuskin tulen omistamaankaan. On se jännä... En ole täyttänyt vuosia kuukausiin. |
Epämuusikko 02.08.2012 16:34:30 | |
---|
greene: Siis vähän niin kuin Phil Rudd? Ota 50 imaginaariplussaa. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Kailis 02.08.2012 17:16:22 | |
---|
No kyllä Smithillä tosiaan enemmän dynamiikkaa soitossa on kuin esim. Ruddilla. pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
hollmi-5 02.08.2012 17:53:45 | |
---|
greene: Siis vähän niin kuin Phil Rudd? Toi oli kyl hyvä ;) Ruddilla on kyllä kaikkein imevin komppi, joten sillä se harjaa Chadilla pöytää... Soundit, piuhat ja kajarit. |
hollmi-5 02.08.2012 17:54:20 | |
---|
Kailis: No kyllä Smithillä tosiaan enemmän dynamiikkaa soitossa on kuin esim. Ruddilla. Ei muuten ole. Kuunteleppa niitä 70-luvun AC/DC:n levyjä... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 02.08.2012 18:16:43 | |
---|
pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
statistiÖ 03.08.2012 01:01:56 | |
---|
hollmi-5: Chadilla on vain yksi ilme soitossa: kovaa ja kohkaten. En kovin ylös asettanut häntä, mutta mun mielestä oli ainakin kaukaa kuunneltuna hedelmäisen pirskahtelevan tumpsahteleva tapaus. Epäilin, että soittelee ihan omiaan, mutta kyllä ne basistin kanssa yhteen soitti pitkälti, että varmaan niin sanotusti oikein.. Chadin soolot ovat noloja esityksiä. Jäi ehkä jotenkin telineisiin. Alkoi hiljaa, jotain tumpsahtelua välissä ja loppui hiljaa. Kuin olisi epätoivoisesti yrittänyt täyttää tyhjää hiljaista tilaa. :) |