Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mesa Express Plus 5:25+ ja 5:50+
1
Vladi
29.07.2012 18:17:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainakin itselleni hieman yllättävä päivitys, tuommoisia pikkuversioita Mark V:stä melkeinpä.
 
http://www.youtube.com/watch?v=hvuwGd2PpLE&feature=g-u-u
Karvamammutti
29.07.2012 22:51:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

5:50+ vaikuttais kivalta vempeleeltä. Sitä edellisen version 5:25:tta oon muutaman kerran testannu ja ihan hyvä peli se olikin. tuossa uudispainoksessa näyttäis olevan lisäksi vielä kaikkea nannaa. Pitääpä tarkistaa lotto.
 
Twinkle: "hyvät jätkät istuu mammutin vasemmalla ja oikealla puolella ja tuomitsevat sieltä eläviä ja kuolleita."
Shredator
30.07.2012 07:49:02
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Graafinen EQ muistuttaa vanhemmista Caliber -vahvareista...Eikös näiden ollut tarkoituskin toimia Caliber ja F-sarjojen jatkajina?
 
Nomen est omen.
Mebrick
31.07.2012 09:13:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uijui, enpä ole mesasta innostunut aikaisemmin mut tää vaikuttaa jo tosi decentiltä.
 
Vladi
31.07.2012 09:28:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shredator: Graafinen EQ muistuttaa vanhemmista Caliber -vahvareista...Eikös näiden ollut tarkoituskin toimia Caliber ja F-sarjojen jatkajina?
 
Calibereista en tiedä, mutta käsittääkseni Express-sarja on ainakin F-sarjalaisten suora jatkaja. Senverran samaan vibaa niissä tuntuis olevan.
Karhukoira74
31.07.2012 20:07:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tommonen 5:50 menis varmaan kivasti Recton kaverina kakkosvahvarina...ainakin valmistaja lupailee lähelle soundimaailmaa siellä hevipäässä jos tarvii.
 
-So many assholes, so few bullets-
Metalliac
01.08.2012 16:21:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Karhukoira74: Tommonen 5:50 menis varmaan kivasti Recton kaverina kakkosvahvarina...ainakin valmistaja lupailee lähelle soundimaailmaa siellä hevipäässä jos tarvii.
 
Musta taas tuntuu että toi vahvistin onnistuu demojen perusteella cleanissa, kevytrosossa ja rokkisaundissa, mutta metalliosastolla jää hiukan vaisun kuuloseksi. Pakkohan tuo on kuitenkin ite testata, kun noista pätkistä harvoin saa käsityksen laitteiden oikeista mahdollisuuksista.
 
Lunnu
23.07.2015 17:13:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wanha ketju, mutta onkohan kukaan ehtinyt kerätä kokemuksia tuosta 5:50 plus combosta?
Juutuubinäyteeiden perusteella vaikuttaisi erittäin monipuoliselta vermeeltä.
 
Nostalgy is not what it used to be
Apricot
23.07.2015 20:01:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaverilla on studiossaan 5:50 plussa combo. Olen äänitellyt sillä jonkin verran, ja mainiolta peliltä se vaikuttaa. Vertailukohtani on Mark V, jonka olen itse omistanut, ja siihen verrattuna 5:50 ei häviä äänenlaadussa ollenkaan, toimintoja vain on pienempi määrä; oikeastaan tykkäsin 5:50:stä jopa enemmän. Voisin ostaa itsellenikin, mutta mulla on Bluetone.
 
FastEddie
24.07.2015 12:14:01 (muokattu 24.07.2015 12:14:38)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Röytö...
 
"Rehab is for quitters"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «