Aihe: Lynyrd Skynyrd
1 2 3 4 58 9 10 11 12
oulukyllosa
08.11.2009 22:28:31

Lonesome: One More...liven hommasin juuri.

Play.comista löytyy myös Authorized Bootleg: Live Cardiff Capitol 1975 ja PlayTraden kautta jopa edullisesti. Ootteko tätä kuulleet? Kandeeko hommata?

Juu tuo on varmaan se mistä oon paria biisiä kuullut.Tuo on sitä aikaa ku vetivät kahdella kitaralla ku Ed oli lähteny ja Steve ei ollu vielä tullut ja minusta se ei oikein livenä toiminu siinä määrin kuin kolmella kitaralla.Sellainen synkkä soundi ja fiilis oli tuon ajan Skynyrdille ominaista.
The Allman Brothers Bandiä oululaisittain coveroituna www.myspace.com/allmancousins
Hösse
09.11.2009 12:37:56
Mulla on toi levy. Soundit on kyllä hyvät ollakseen bootleg! Ja kulkevin versio "Call me the Breeze" -biisistä on tällä livellä...
Kiinankeisari
09.11.2009 13:16:20
oulukyllosa: Juu tuo on varmaan se mistä oon paria biisiä kuullut.Tuo on sitä aikaa ku vetivät kahdella kitaralla ku Ed oli lähteny ja Steve ei ollu vielä tullut ja minusta se ei oikein livenä toiminu siinä määrin kuin kolmella kitaralla.Sellainen synkkä soundi ja fiilis oli tuon ajan Skynyrdille ominaista.

samalta ajalta on myös se YLE:n joskus aikoinaan näyttämä Old Grey Whistle Test-live, joka on siis BBC:n studioyleisön edessä soitettu. mulla on se jossain VHS:llä ja kyllä siinä muistaakseni soitto kulkee aika hienosti. melko pitkä setti jopa pojilla (n. 40 min?). ei taida tätäkään olla vielä DVD-levityksessä?
My pedal concept is a pedal that will only produce out of tune pentatonic blues bends. The input will be stamped "Strat here" and the other side will say "Connect to Tubescreamer".
Hösse
09.11.2009 16:21:25
Kiinankeisari: samalta ajalta on myös se YLE:n joskus aikoinaan näyttämä Old Grey Whistle Test-live, joka on siis BBC:n studioyleisön edessä soitettu. mulla on se jossain VHS:llä ja kyllä siinä muistaakseni soitto kulkee aika hienosti. melko pitkä setti jopa pojilla (n. 40 min?). ei taida tätäkään olla vielä DVD-levityksessä?

Kyllä tää on julkaistu. "Gimme back my bullets de luxe" versiossa on mukana bonuksena.
Lonesome
10.11.2009 13:06:15
Kiinankeisari: samalta ajalta on myös se YLE:n joskus aikoinaan näyttämä Old Grey Whistle Test-live, joka on siis BBC:n studioyleisön edessä soitettu. mulla on se jossain VHS:llä ja kyllä siinä muistaakseni soitto kulkee aika hienosti. melko pitkä setti jopa pojilla (n. 40 min?). ei taida tätäkään olla vielä DVD-levityksessä?

Tuosta Cardiffin Cd:stä oon lukenut jotain kommenttia, että keikasta on laadukasta matskua enemmänkin, mutta ne jostain syystä puuttuu. Gimme Back My Bulletsin bonuksina jokunen biisi ainakin on. Ja nyt tosiaan Deluxe-painoksella tuo BBC:n Rock Masters sarjan keikka, jossa (ainakin tv:ssä) Freebirdin lopussa on harmittava katkos. Vaan onhan Allen Collinsin veto silti mahtavaa Firebirdillä...
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett
Runar
19.11.2009 11:26:41
oulukyllosa
04.08.2012 10:42:21

Mikko_-Procyon-: Uutta levyä pukkaa:

http://www.lynyrdskynyrd.com/board_ … um-to-be-released-on-august-21-2012

Kauhulla odotan. Toivon todella että levyn soundimaailmassa mentäs vanhan liiton suuntaan. Viimeisin oli aika karmea. Kysyisivät konsultaatio apua tuotantoon etelän veljiltä, vaikka Warren Haynesiltä.
Tilaa CCR:ää oululaisiin bileisiisi: www.kopotrulez.com
Jii-Gee
05.08.2012 14:13:27

Hösse: Mulla on toi levy. Soundit on kyllä hyvät ollakseen bootleg! Ja kulkevin versio "Call me the Breeze" -biisistä on tällä livellä...

Totako me siis kuunneltiin yällä gänäspäissään ku keikalta tultiin.. !??
Äijärokkia; WHOLE LOTTA 70's
Hösse
05.08.2012 17:01:18
Jii-Gee: Totako me siis kuunneltiin yällä gänäspäissään ku keikalta tultiin.. !??

Jep jep. Toimiko?
Mikko_-Procyon-
10.09.2012 19:59:02

Huoh. Aika laimealta vedolta kuulosta, kun spotifystä sitä pikaisesti surffailin läpi. Pitää vielä joskus kuunnella uudestaan, mutta eipä tuosta isoja elämyksiä käteen tällä kertaa jäänyt. Toivottavasti toinen kierros avaa jotain uusia elämyksiä.
Silver dollar forger
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 58 9 10 11 12
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)