Aihe: Keskustelua divaritason roots-skabasta
1 2 3 4 538 39 40 41 4298 99 100 101 102
Karvamammutti
25.07.2012 21:20:58
Ai pärkkule! Unohtu ihan iänestämäti. Sen siitä suapi ku viikonlopun ryyppejjää ja sikailee. Koitellaan ens kerralla paremmalla tuurilla!
Twinkle: "hyvät jätkät istuu mammutin vasemmalla ja oikealla puolella ja tuomitsevat sieltä eläviä ja kuolleita."
mopar
25.07.2012 21:21:01

kitaristi 95:

Miten ilmoittaudutaan? Ensimmäistä kertaa tulossa.

Eli imutat itelles sen taustan, soitat siihen päälle oman soolon, pistät sen version jossa on se sun soolo johonkin nettiin (esim. maihinnousu.net), ja pistät siitä soolostasi linkin sinne missä sulla oli toi kysymys. Kattele mallia noista vanhemmista skaboista. Tsemppiä ja mukaan vaan.:D
Illu
27.07.2012 20:21:58
Oliko paha tausta, kun ei osallistujia meinaa ilmestyä? Aika perushuttu D:stähän toi on?
Tuomo_
27.07.2012 20:46:07
Oliko paha tausta, kun ei osallistujia meinaa ilmestyä? Aika perushuttu D:stähän toi on?

Ja vielä bluesia...
Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues, sillä "joka aamu armo uus."
Illu
27.07.2012 20:46:48
Bluestumppi: Ja vielä bluesia...

No sekin vielä.... :D
tjj2000
27.07.2012 21:30:59
Illu: Oliko paha tausta, kun ei osallistujia meinaa ilmestyä? Aika perushuttu D:stähän toi on?

Jos sunnuntaina ehtisi tehdä jotain saaristolaisbluesia; huominen menee välillä Tervakoski - Föglö.
Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000
Vesa423
27.07.2012 23:53:56
Illu: Oliko paha tausta, kun ei osallistujia meinaa ilmestyä? Aika perushuttu D:stähän toi on?

ei oo taustasta kiinni ainakaan mulla. Soittimien, äänitysvermeiden ja kunnollisten nettiyhteyksienkin ulottumattomissa vielä joitakin päiviä. Voi olla lomakaudella samaa liikkeellä, joten jos osallistujamäärä jää liian pieneksi, kannattaa ehkä jatkaa aikaa muutamalla päivällä.
korvaoo
28.07.2012 15:34:31
katotaan miten pärjään roots kisassa että viittinkö tehä :P vitsi vitsi, ei oikeen inspaa soitto tällä hetkellä :(
kaikki paitsi on turhaa.
Illu
29.07.2012 20:05:13
En pääse avaamaan äänestysketjua tänä iltana, jos joku on halukas sen tekemään, niin olkaa hyvä, jos ei, niin lisäaikaa skabaan huomiseen klo 18 asti.
stratomaster
29.07.2012 21:04:16

Latuska mestaruussarjaan mars!
Tuomo_
29.07.2012 21:25:32
Latuska mestaruussarjaan mars!

Joo, mitä tänne meitä huonoja häiritsemään. Pysytään vain omissa karsinoissamme.
Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues, sillä "joka aamu armo uus."
stratomaster
29.07.2012 22:38:00

Bluestumppi: Joo, mitä tänne meitä huonoja häiritsemään. Pysytään vain omissa karsinoissamme.

Täälläkin otetaan näköjään herneitä nenään, vaikka joku muistaakseni kehui, miten hieno meininki divariskaboissa on. Tuo oli kehu Latuskalle ja kannustus ottamaan osaa varsinaiseen roots-skabaan. En mä kieltänyt häntä osallistumasta divariin enkä ole ollut myöskään kenenkään osallistumista vastaan roots-skabassa. Olin itse asiassa alunperin tuota divariajatusta vastaan juuri tuollaisen karsinoinnin takia. Sinähän tota olit ajamassa ja vedit ekan skabankin.
Tuomo_
29.07.2012 23:06:57
Täälläkin otetaan näköjään herneitä nenään, vaikka joku muistaakseni kehui, miten hieno meininki divariskaboissa on. Tuo oli kehu Latuskalle ja kannustus ottamaan osaa varsinaiseen roots-skabaan. En mä kieltänyt häntä osallistumasta divariin enkä ole ollut myöskään kenenkään osallistumista vastaan roots-skabassa. Olin itse asiassa alunperin tuota divariajatusta vastaan juuri tuollaisen karsinoinnin takia. Sinähän tota olit ajamassa ja vedit ekan skabankin.

Juu, hyvä täällä on vedellä, vaikka en muista, että olisin ollut ekan skaban vetäjä.
stratomaster
30.07.2012 06:28:10 (muokattu 30.07.2012 08:50:04)

Bluestumppi: Juu, hyvä täällä on vedellä, vaikka en muista, että olisin ollut ekan skaban vetäjä.

Näin muistelisin. (Edit: Tossa linkki: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ts.php?c=10&t=195054&co=540 )
Mutta joo, tärkeintä on, että soitto soi. Mun puolesta tietysti kaikki muutkin on tervetulleita roots-skabaan, vaikka en mikään virallinen instanssi tässä asiassa olekaan.
BigPapa
30.07.2012 19:15:10

stratomaster: Näin muistelisin. (Edit: Tossa linkki: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ts.php?c=10&t=195054&co=540 )
Mutta joo, tärkeintä on, että soitto soi. Mun puolesta tietysti kaikki muutkin on tervetulleita roots-skabaan, vaikka en mikään virallinen instanssi tässä asiassa olekaan.

Ei kai siellä mitään oikeestaan virallista instanssia olekaan. Tälläinen vanha huru-ukko vain laitto sen käyntiin ja ottanee pulttia joskus liiankin vähästä. Pitänee suostua vaan olemaan siellä niissä pohjamudissa (bottom. muddy) sehän se vasta bluesia onkin.
Illu
30.07.2012 19:21:54
BigPapa: Ei kai siellä mitään oikeestaan virallista instanssia olekaan. Tälläinen vanha huru-ukko vain laitto sen käyntiin ja ottanee pulttia joskus liiankin vähästä. Pitänee suostua vaan olemaan siellä niissä pohjamudissa (bottom. muddy) sehän se vasta bluesia onkin.

Sinä ny ole mitään rootsskaban pohjamutia nähnykkään...

Terv. Nollakerhon Kunniapuh. joht.
Illu
30.07.2012 19:38:42
stratomaster: Näin muistelisin. (Edit: Tossa linkki: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ts.php?c=10&t=195054&co=540 )

Ei pysty osallistumaan, kumpikaan likeistäni ei sovi taustaan. Eikä edelliseenkään sopinut. Ehkä seuraavaan sitten.
Tuomo_
30.07.2012 20:33:51
Näin muistelisin. (Edit: Tossa linkki: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ts.php?c=10&t=195054&co=540 )
Mutta joo, tärkeintä on, että soitto soi. Mun puolesta tietysti kaikki muutkin on tervetulleita roots-skabaan, vaikka en mikään virallinen instanssi tässä asiassa olekaan

Otan takaisin toteamukseni. Näinhän se oli, vedin ekan divariskaban.
stratomaster
30.07.2012 20:38:52

Bluestumppi: Otan takaisin toteamukseni. Näinhän se oli, vedin ekan divariskaban.

Jep, ja hyvinhäni teillä tämä skaba on toiminut. Aika moni jaksaa vielä tuonne meidänkin kekkereihin, mikä on ihan hieno juttu.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)