espESPesp 29.07.2012 14:13:21 | |
---|
olen ostamassa kyseisen laitteen. onko päätön hintapyyntö 200e? -Kellään omia kokemuksia laitteesta? -lyhyt aloitus, mutta toivottavasti juttua tulee. "my pain is content and sharp and i do not hope better world for anyone, infact i want my pain to be flict in to others." |
Gabe 29.07.2012 15:02:20 | |
---|
espESPesp: olen ostamassa kyseisen laitteen. onko päätön hintapyyntö 200e? -Kellään omia kokemuksia laitteesta? -lyhyt aloitus, mutta toivottavasti juttua tulee. Meinasit varmaan Hughes & Kettner tubeman plus? ;) Riippuu tietty laitteen iästä ja kunnosta. Hyvässä kunnossa olevasta parisataa on ihan kohtuullinen hintapyyntö. Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille. |
tiedätkö yhtään sopiiko metalli hirmulle? :D "my pain is content and sharp and i do not hope better world for anyone, infact i want my pain to be flict in to others." |
Gabe 29.07.2012 17:23:21 | |
---|
espESPesp: tiedätkö yhtään sopiiko metalli hirmulle? :D Metalli musiikki genren määrittäjänä on niin hirveän laaja ja moninainen, ja kyseistä häkkyrää en ole itse oikeassa elämässä kokeillut. Clippien perusteella uskallan heittää arvauksena että eiköhän :) Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille. |
espESPesp 29.07.2012 18:49:38 | |
---|
mistä löysit klippejä joissa pitää isompaa ja muhdimpaa säröä? etiskelin tovin mutta en löytänyt kuin jotain hassua tele-strato vintage hössötystä? "my pain is content and sharp and i do not hope better world for anyone, infact i want my pain to be flict in to others." |
Barrakuda 29.07.2012 21:26:46 | |
---|
Pistäppä youtuben hakuun vehkeen nimi + metal perään. Ei voi olla vaikeaa |
espESPesp 30.07.2012 08:16:57 | |
---|
tajusikohan ketään? anteeksi. en maininnut että nyt puhutaan siis räkkietusesta. "my pain is content and sharp and i do not hope better world for anyone, infact i want my pain to be flict in to others." |
espESPesp 30.07.2012 08:19:42 | |
---|
"my pain is content and sharp and i do not hope better world for anyone, infact i want my pain to be flict in to others." |