Aihe: Keitä kuuluisia muusikoita ootte tavannu?
1 2 3 4 541 42 43 44 4567 68 69 70 71
Niklodeus
15.07.2012 15:45:42 (muokattu 15.07.2012 15:47:20)

Gojiran poikia olen kätellyt heittänyt parit kehut ja saanut nimmarit.

E: Tom Araya kerran katto mua kun surffailin niiden keikalla, en ymmärrä miksei oo ottanu yhteyttä sen jälkeen olis kiva lähtee kaljalle.
Prophet
15.07.2012 16:39:35
kitaraHeppu3000:No remun oon kyl nähny ku ite oon porvoolainen...
Ja Eva Walström kävi kans meiän koulus mut se ei kyl oo muusikko...

Remua nähnee Porvoossa ja keikkapaikkakunnilla kirppiksillä.
miihkali666
15.07.2012 17:35:01
Flow: Äsken aki sirkesalon...A-ki Sir-ke-sa-lo

Kuulin että Aki on ollut huonossa hapessa ?
HaloOfFlies
29.07.2012 02:06:26 (muokattu 29.07.2012 02:07:17)

Northern Governorsin tyypit keikan jälkeen. Kirjoittivat ensin nimmarit lippuun, ja sitten kun ostin niiden vinyylin (joita myivät siellä alueella), kysyivät että haluanko siihenkin nimikirjoitukset. No mikäs siinä. Nyt minulla on sitten Northern Governorsin debyyttilevy vinyylinä nimmareiden kera. Tuomo Prättälän kanssa puhuin siitä, kun mies oli edellisen kerran Raahessa ja totesi että silloin oli aika urheaa porukkaa kun jaksoivat tanssia, vaikka satoi vettä.
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
Maxwell von Karma
29.07.2012 02:22:26
Kysyin Mikko Alatalolta, mitä mieltä hän on Jethro Tullista, ja tämä vastas: "Hieno mies!"

;_;
No ei noin Sergei, nyt mä soitan teille.
poppamies
29.07.2012 13:21:37

Maxwell von Karma: Kysyin Mikko Alatalolta, mitä mieltä hän on Jethro Tullista, ja tämä vastas: "Hieno mies!"

;_;

Taisi kansanedustaja Alatalo olla sinua sivistyneempi...
G strings are for strippers
Loijaa
29.07.2012 13:42:28

poppamies: Taisi kansanedustaja Alatalo olla sinua sivistyneempi...

Kyllähän kunnon keskustalainen nyt Jethro Tullin tietää..
we want the world and we want it now
Maxwell von Karma
29.07.2012 17:12:23
Tää kunnon keskustalainen ei vaan priorisoinut mun tarpeitani tarpeeks hyvin.
No ei noin Sergei, nyt mä soitan teille.
Karipiirto
03.08.2012 22:08:46

Maxwell von Karma: Kysyin Mikko Alatalolta, mitä mieltä hän on Jethro Tullista, ja tämä vastas: "Hieno mies!"

;_;

Nyt kyllä vähäsen naurahdin. :D
"If you're going to be crazy, you have to get paid for it or else you're going to be locked up." Hunter S. Thompson
Kiukkuli
03.08.2012 22:34:00
En nyt tiedä kuinka kuuluisia, mutta olen virkani puolesta majoittanut M.A. Nummisen, Suvi Teräsniskan ja Mikael Konttisen sekä myynyt olutta Tommi Läntiselle.
Jonte
04.08.2012 00:50:54
Hurriganesin Järvisineen, MUD- yhtyeen, Seppo Hovin, Häkä Virtasen, Juha Lanun, Juicen, Vesa Enteen, Juha Vainion, Jukka Tolosen, Kake Randelinin, Eija Ahvon, Susanna Haaviston, Satu Pentikäisen, kuninkaalliset Matti Korkialan, Johanna Piipposen sekä Erkki Räsäsen noin äkkiä muisteltuna. Osan kanssa tuli soiteltuakin vähän. Ja kuka hurja enää muistaa, mitä noin kauan sitten on juteltu...

-jonte

MV: kertokaapa. Kertokaa myös missä näitte ja mistä keskustelitte. Tossa mun:

Jari Huttunen(niskalaaki)-Ruisrock 2002 oli menossa ja kaverin kanssa mentiin jutskaamaan. Nimmarit sälli anto ja päästiin samaan kuvaan.

Trio Niskalaukaus-Nimmarisessiot oli turun Anttilassa? ja nimmareitten kera ostin kyseisen bändin kirjan. Nipalta kysäsin että miks tukka lähti. Se oli kyllästynyt reuhkaan kuulemma.

Jouni Hynynen(Kotiteollisuus)-Ruisrockissa 2003 ennen ku äijä läks bussiin. Satu peikoista biisistä kysäsin et miks eivät vetäneet ja eivät kuulemma osaa. Hynynen sitten ehdotti että jos me mentäis laulamaan se seuraavalle keikalle. Ei sit kumminkaan menty.

Onhan sit niit ketkä on ohimennet nähny. Mikael Monroen näin kans turussa. Sotki fillarilla ku viimeistä päivää ja meinas nupittaa:)
Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas".
VeKrio
12.08.2012 12:58:39

Mä olen nähnyt Kake Randelinin ilman paitaa.
"Tuon väristä meillä on." -Kailis
rintapek
12.08.2012 14:53:01

Mä olen nähny, jutellu ja jopa soittanu monen jokseenkin kuuluisan muusikon kans.
Namedroppailua en harrasta ja ihmettelen vaan sitä, et miks täs ketjussa ei vielä ole lukkoa.
One kind of music only - the good kind
Epämuusikko
12.08.2012 19:35:21
Osallistun.

Kättelin tänään Tegelmanin Pekkaa. Tai siis, hän kätteli minua. Ilman mitään syytä.

Voitinko jotain?
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
lindo
12.08.2012 23:22:49
VeKrio: Mä olen nähnyt Kake Randelinin ilman paitaa.

Mä olen nähnyt Hevisauruksen rumpalin alasti :D
Rok rok
Jallumiäs
13.08.2012 00:13:46
Ismo Alanko (sukulainen).

Lenni-Kalle Taipale, kävi lainaamassa jotain mikrofonia meidän koulun musiikinluokasta kun olin ala-asteella.

Eicca Toppinen ja muu Cherry & the Vipers- pändi tuli tavattua kun soitettiin samoissa juhlissa kerran.
Kukkis 77
13.08.2012 01:06:14

Epämuusikko: Osallistun.

Kättelin tänään Tegelmanin Pekkaa. Tai siis, hän kätteli minua. Ilman mitään syytä.

Voitinko jotain?

Riippuu kuka se on?
"Jumalattoman iso lokki paskantaa" -Klamydia
Zenrooster
13.08.2012 09:01:53
rintapek: Mä olen nähny, jutellu ja jopa soittanu monen jokseenkin kuuluisan muusikon kans.
Namedroppailua en harrasta ja ihmettelen vaan sitä, et miks täs ketjussa ei vielä ole lukkoa.

Mutta tulit kuitenkin "droppaamaan" meille tiedon, että olet tavannut vaikka ketä. Toi on vähän niinku mä sanoisin avoimesti täällä että mulla on paljon salaisuuksia, mutten aio kertoa teille!
Would you tell me about the fucking golfshoes?!?
House Band
13.08.2012 10:16:58
VeKrio: Mä olen nähnyt Kake Randelinin ilman paitaa.

Tää on kova.Rispektii.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)