BigPapa 28.07.2012 22:23:36 (muokattu 30.07.2012 17:18:58) | |
---|
poppamies: No onko tää ny niin hirveen masentavaa kritiikkiä? Jos minua tarkoitat. "BP: Hyvin vedetty mut soundi ehkä liian päällekäyvä minun mielestä." Kaiken kaikkiaan sun meininki on sitä erityisen masentavaa. Vad gör du det är särskilt nedslående. |
Tigerstedt 28.07.2012 22:46:11 | |
---|
BigPapa: Kaiken kaikkiaan sun meininki on sitä erityisen masentavaa. No nythän se sitten selkis että divariinkaan mulla ei oo asiaa - siellä on parempaa soittajaa nurkat täys, cream of the crop. Kiitos. Vad gör du det är särskilt nedslående. Nåja, naturligtvis blev det då klart att den lägre serien kan jag inte gå - det finns bättre musiker fulla av hörn där, cream od the crop. Tack. Ohitat vaan olankohautuksella kommentit, jotka vituttaa. Niin helppoa se on. Tämä on kuitenkin vaan internetissä tapahtuva leikkimielinen tiluttelukilpailu. Ihan turha noista kommenteista nokkiinsa on ottaa, joku tykkää joku ei. Oot kumminkin hyvä soittaja, niin mitä väliä jos kaikki ei diggaa? |
mopar 28.07.2012 22:49:31 | |
---|
BigPapa: Kaiken kaikkiaan sun meininki on sitä erityisen masentavaa. No nythän se sitten selkis että divariinkaan mulla ei oo asiaa - siellä on parempaa soittajaa nurkat täys, cream of the crop. Kiitos. Vad gör du det är särskilt nedslående. Nåja, naturligtvis blev det då klart att den lägre serien kan jag inte gå - det finns bättre musiker fulla av hörn där, cream od the crop. Tack. Jaa kuka niin sano ettei divariin mitään asiaa?? Tervetuola vaan jos siltä tuntuu. Tosin oon sitä mieltä että se on väärä paikka sulle. Sun soittotaidot on kyllä reilusti yli divaritason, kuten itekin varmasti tiedät. Mutta enivei jos ei kuitenkaan sotkettais tota divariskabaa tähän, vaikka osittain samat nimet osallistuukin. Nää on kuitenkin eri pelit, ja hyvä niin. |
BigPapa 28.07.2012 22:58:25 (muokattu 28.07.2012 23:11:33) | |
---|
Tigerstedt: Ohitat vaan olankohautuksella kommentit, jotka vituttaa. Niin helppoa se on. Tämä on kuitenkin vaan internetissä tapahtuva leikkimielinen tiluttelukilpailu. Ihan turha noista kommenteista nokkiinsa on ottaa, joku tykkää joku ei. Oot kumminkin hyvä soittaja, niin mitä väliä jos kaikki ei diggaa? Niin täähän on leikkimielinen kilpailu jossa haetaan roots-skaban voittajaa. Kyllähän se voitto tuntuu aina mukavalta, tuskin sitä kukaan kieltää. Vai? No ehkä joku osallistuukin siksi, että ei pärjäisi, en tiedä. Ja onhan tää joskus muutaman kerran tullutkin voitettua. Nyt on vallalla vain sellainen trendi, että muutaman henkilön toimesta lyödään kapuloita rattaisiin. Menee mielenkiinto vähemmästäkin, kun sama jatkuu ja jatkuu. Enkä edes tarkoita, että pitäisi voittaa ollenkaan, kunhan joku järki olisi tässä touhussa. Sitten on se toinen vaihtoehto, että en enää osaa soittaa. Ihan selkeitä hyviä vetoja on dumpattu alimpaan jäteläjään. Niin, joku sanoo varmaan että mun itseni mielestä hyviä. Kai se sitten on niin tai sitten ei. |
BigPapa 28.07.2012 23:09:48 | |
---|
mopar: Tosin oon sitä mieltä että se on väärä paikka sulle. Sun soittotaidot on kyllä reilusti yli divaritason, kuten itekin varmasti tiedät. Ei se ollut varmaa - tässäkään skabassa - että sitä tiedän. Siihen on syynsä. |
mopar 28.07.2012 23:17:27 | |
---|
BigPapa: Ei se ollut varmaa - tässäkään skabassa - että sitä tiedän. Siihen on syynsä. Tiedät kyllä, turhaan itteäs vähättelet. |
BigPapa 28.07.2012 23:21:27 (muokattu 28.07.2012 23:26:31) | |
---|
mopar: Tiedät kyllä, turhaan itteäs vähättelet. Munst se vähättely tuli ja on tullut muulta/muilta taholta. |
BigPapa: Munst se vähättely tuli ja on tullut muulta/muilta taholta. No on tää nyt vitun lapsellista! Jos ei saa pisteitä niin alkaa mököttään? G strings are for strippers |
BigPapa 29.07.2012 00:13:00 (muokattu 29.07.2012 00:21:33) | |
---|
poppamies: No on tää nyt vitun lapsellista! Jos ei saa pisteitä niin alkaa mököttään? Otit pisteet puheeksi, puhutaan sitten. Annat sä yleensä pisteet hyville vai huonoille vedoille? Mikäli hyville, niin silloinhan mun veto oli huono. Pitäiskö mun revetä riemusta, jos mun veto on huono. Mä en tiedä oiken, että mikä tässä on takana, mutta ei tää kyllä mitää mukavaa ole ja ihan oikeesti voin sanoa, että en ymmärrä sun tapaa kuulla millaista soitto on, enkä myöskään ymmärrä sitä, että mitä pidät hyvänä ja mitä vähemmän hyvänä. Mitään logiikkaa siihen ei sisälly, tai en ainakaan huomaa, että juurikaan ymmärtäisit mitä olet milloinkin kuuntelemassa. Tälläisiä havaintoja on kertynyt kosolti tässä näiden skabojen aikana, kun olet ollut sekoittamassa pakkaa. |
teranryh 29.07.2012 08:51:25 | |
---|
Jotenkin luulen ymmärtäväni BigPapan pointteja. Hän on vallan loistava kitaristi. Ja uskon että hänelle nämä skabat ovat suuri asia elämässä, oma rakas harrastus. Mitä olen vuosien varrella seurannut, jonkin sortin sorsimisen kohteeksi BipPapa on joutunut. Ehkä kyse on siitäkin, että varsinaisen soittotaidon lisäksi temperamentti ja kommentointi ovat "suututtaneet" jotkut? Arvostelulle asettuminen ei ole helppoa millään saralla. Täysin selvää on kuitenkin se, että BP on yksi monipuolisimpia ja kokeneimpia kitaristeja, joita skaboissa on mukana. On myös skaban luoja ja sinnikäs soittaja vuosikausien ajan. Kunnioitusta siitä ja taitavasta kitaroinnista. |
krk 29.07.2012 19:15:41 | |
---|
Jaaha, täällä on taas puitu asioita. Poppamiehen kommentointi/pisteytyspolitiikkaa voisi väittää jopa ns. lapselliseksi, ellei pöydässä olisi tätä näytettä miehen omasta bluesestetiikasta: https://dl.dropbox.com/u/5279424/Va … ja%20Poppis%20-%20rootsskaba233.mp3 Näytehän on niin täydellisesti linjassa ao. kommenttien ja pisteytyksien kanssa, että ei niistä kannata kenenkään suuttua. Kyseessä ei siis ole missään tapauksessa provosointi tai muu lapsellisuus - annettujen ja hankittujen kykyjensä ja ymmärryksensä rajoissahan hän joutuu kommentointiaan harjoittamaan, niin kuin me kaikki muutkin. Hänen toimintansa ansaitsee tulla unohdetuksi ja vaietuksi, mutta armeliaasti ja syyt ymmärtäen. "This guy makes me sick. He waits until I'm 90..."
- Les Paul Tommy Emmanuelista |
sickboy 29.07.2012 19:37:06 | |
---|
krk:Hänen toimintansa ansaitsee tulla unohdetuksi ja vaietuksi, mutta armeliaasti ja syyt ymmärtäen. Ehkä vähän lapsellista kommentointia tämäkin. Kukin kuulee asiat omalla tavalla ja niistä on ihan turha kitistä. Ei kai näissä mittelöissä ole sääntönä, että pitää olla helvetin hyvä soittaja, jotta voi kommentoida....tai tartte ylipäätään osata soittaa mitään??? Eikö idea ollut, että aidosti roots-musiikista kiinnostuneet voi osallistua ja äänestää? Se, että BP ei saa mielestään ansaitsemiaan pisteitä Poppikselta voi johtua ihan siitä, että Poppis ei pidä BP:n tavasta soittaa niin paljon, kuin joidenkin muiden. Ei kai tässä mitään sen kummempaa, ihan asiallisia kommenttejakin mies on laittanut. Kukin kuulee ja tuntee omalla tavallaan. Jättäähän moni muukin Papalle pisteitä antamatta, ei muut joudu tällaisen höykytyksen kohteeksi, kuin Poppis. Todella turhaa mun mielestä. Harmi et täällä asialliseltakin vaikuttaneet nimimerkit alentuu mukaan näihin lapsellisuuksiin. |
sickboy 29.07.2012 19:38:29 | |
---|
Ja tosiaan sori venytän ääntenlaskua vähän....oisko 22:00 ok? Itekki ehin kuuntelee skabat vasta joskus 20:30-21:30-välillä. |
BigPapa 29.07.2012 19:43:34 (muokattu 29.07.2012 19:58:54) | |
---|
sickboy: Jättäähän moni muukin Papalle pisteitä antamatta Joo näin tekee muutama muukin. Mut on se kiva, että nää tälläset kuitataan tai pyritään kuittaamaan lapsellisuudella, kun se on oikeesti v..ttumaista tulla tietyiltä tahoilta kohdelluksi niinkuin nyt on. Tänk juu. Edit, kyllähän minäkin osaan antaa pisteitä ihan miten sattuu ja tuntuu ja se lienee ainoa mitä näissä skaboissa jatkossa voin tehdä tämän meiningin vallitessa. Epäonnistunut soittaja alkaa kriitikoksi, eiks je, ja sellainen failurehan tätä nykyä näissä oloissa olen. Edit edit: Zeeboo: BP: Harmi. Suotta jäi hyvä veto skabasta. Ei se ollut hyvä, se tuli kyllä selväksi, esim Korvaoon veto vei sata-nolla. Edit edit edit sickboy: Eikö idea ollut, että aidosti roots-musiikista kiinnostuneet voi osallistua ja äänestää? Kyllä tämä oli se idea, eikä se, että tätä skabaa käytetään lyömäaseena joidenkin kaunojen tai muiden, en edes tiedä minkä vuoksi. |
Zeeboo 29.07.2012 19:59:56 (muokattu 29.07.2012 20:02:43) | |
---|
Tono, tsekkaatko jakamasi pisteet... White men can't Monk |
Jucciz 29.07.2012 20:03:55 | |
---|
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Jucciz 29.07.2012 20:04:39 | |
---|
sickboy: Jättäähän moni muukin Papalle pisteitä antamatta, ei muut joudu tällaisen höykytyksen kohteeksi, kuin Poppis. Eri mieltä. Todella turhaa mun mielestä. Samaa mieltä. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
BigPapa 29.07.2012 20:07:00 (muokattu 29.07.2012 20:07:21) | |
---|
|
tono 29.07.2012 20:07:32 | |
---|
Zeeboo: Tono, tsekkaatko jakamasi pisteet... Oho oho, nyt tuli korjattua pisteet miten oli tarkoitettu. :) Joo ja vähän mukavuusalueen ulkopuolella, ois varmaan saanu vähän sujuvampaa settiäkin väännettyä mutta viime hetkellä kerkesin osallistua mökiltä... Käsi kädessä timen vieressä... |
Zeeboo 29.07.2012 20:20:30 | |
---|
tono:...mutta viime hetkellä kerkesin osallistua... Näin vähän arvelinkin ;) Hyvä on suunta, enivei. White men can't Monk |