Aihe: Turvonneet hintapyynnöt laitteista, vol 6
1 2 3 4 538 39 40 41 42497 498 499 500 501
rankkureinhard
28.07.2012 11:16:01
Fantasmic: Nepä ei ole sitten enää takun piirissä vaan ostajan kokemattomuutta/tyhmyyttä/osaamattomuutta..

Hhehe, tosin ei tuo taida mennä kaupaksi. Vaikka olisi miten kova taku ja sertifigaatti siellä laukussa...
lavaamo
28.07.2012 14:48:27
rankkureinhard: Hehhe, joo,olen samaa mieltä ReBeatin kanssa, ei ole "takuhuolia". Myyjä on nakutellut tällaisen viestin: ei se ole takuusta kiinnni Gibson USA vastaa eikä yhdessäkään Gibson kitarassa ole ollut takuhuolia. Laatu sertifioitu. Mukana laukussa.

Mietin vain, että jos ostaisin tuon "Lucillen" tuolta heebolta, ja siihen tulisikin vikaa. Miten se "taku" sitten menisi, Suomessahan takuusta vastaa myyjä. Jos joku tuote menee rikki, sehän kiikutetaan myyjälle (yleensä liikkeeseen) ja myyjä hoitaa sen sitten siitä eteen päin. Olisiko tällä myyjällä sitten oma toiminimi, yritys, vai miten se takuu menisi, koska hänen mukaansa Gibson vastaa takuusta? Ällistelen vain minä, Gibsonilleko se soitin pitäisi lähettää?
Epämääräistä lupailua tuollainen, olkoot laukussa mikä tahansa "sertigaatti", tai mieluummin takuu siellä laukussa, kuten myyjä on saanut naputelluksi.
Tuo "Lucille" on ollut iät ajat myynnissä Torilla, Huutonetissä, taitaa olla ainakin parisen vuotta ollut. Joten se siitä uudesta.
Tämä on hyvä esimerkki kyllä turvonneesta hintapyynnöstä, itse luokittelisin tuon soittimen käytetyksi joka tapauksessa.

Eikös tää nyt oo taas veksi?
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
loner
28.07.2012 19:29:16
lavaamo: Eikös tää nyt oo taas veksi?

The one and only :)
Kielet kiristetty ja kaula tiukattu ja kauniisti soi blues.. niinkuin se ennen lisäsi ilmoituksiinsa.
mattim
28.07.2012 20:38:28

lavaamo: Eikös tää nyt oo taas veksi?

Te ootte vainoharhaisia, ei se veksi taas voi olla täällä. Hieman on kyllä epäilyttävä tämä ilmo.
rankkureinhard
28.07.2012 20:39:12
loner: The one and only :)
Kielet kiristetty ja kaula tiukattu ja kauniisti soi blues.. niinkuin se ennen lisäsi ilmoituksiinsa.

Kyllä tuo Veksiltä haiskahtaa, aika kovastikin. Toinen mitä se ennen käytti aika pitkäänkin, oli "muuton yhteydessä sängyn alta löydetty käyttämätön laatukitara". Ja toinen myyntilauseke oli jonkin aikaa: Myyn pois tämän, siirryn akustisen / sähkökitaran soittajaksi, riippuen myytävästä artikkelista. Hupaisaa, läpinäkyvää onneksi.
jhamarila
28.07.2012 20:47:56
mattim: Te ootte vainoharhaisia, ei se veksi taas voi olla täällä. Hieman on kyllä epäilyttävä tämä ilmo.

100% varmuudella Veksi The Great.
http://www.rush.com/ http://www.davidgilmour.com/
K.Hill
29.07.2012 09:57:52
No onneksi noin 99,99% meistä ostaa ja myy rehellisin keinoin ja 0,01 % on niitä, jotka ehkä hiukan maalailevat ja kokeilevat kepillä jäätä ilmoituksissaan(tai jopa huijaavat) ja toisaalta niitä jotka kyttäävät näitä. Omasta mielestäni kuulun tuohon 99,99 %:iin.
naavanka_
29.07.2012 21:45:30
Menee ehkä vähän OT:ksi mutta mitenkäs nämä jäsenent RENE10 ja Eskobra, molemmat vantaalta, parissa ilmossa samantyylinen lattia, kokoajan maksimimäärä myynti-ilmoituksia ja nosteleevat harva se päivä samoja.
Lie sama jantteri kyseessä vaikka numero on eri?
Noll_a
30.07.2012 00:10:21
Kokemuksia m.net torista ketjussa oli Rene10/Eskobra:sta juttua. Ostin tyypiltä kepin, oli priimakunnossa, rahat laitoin etukäteen ja puhelimessa juttelin kun keppi lähti matkahuoltoon. Asiallista kaupankäyntiä vaikka taitaakin vähän noita torin sääntöjä rikkoa.
Hihulihei, kamarunkkaus rahani vei
Twinkle
30.07.2012 00:57:04
Eikös tämä ole vähän arvokas?
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=659202&fb=1

Fender American Standard HSS hintaan 1200 euroa, thomannilta saa uutta hintaan 1090 mutta toki se on vaahteralankulla.
juntti_lapista
30.07.2012 20:56:45
Mitäs tuosta tuumaatte, eikös tommoset ole uutena jossain 240 e. paikkeilla.

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=659140

Vaikka kuinka olisi muuta roinaa mukana, itse en kehtaisi myydä omaa GIO:ani kuin korkeintan satkulla..
Aina ehtii juoda kahvit..
Terry Pantheras
30.07.2012 22:59:31
naavanka_: Menee ehkä vähän OT:ksi mutta mitenkäs nämä jäsenent RENE10 ja Eskobra, molemmat vantaalta, parissa ilmossa samantyylinen lattia, kokoajan maksimimäärä myynti-ilmoituksia ja nosteleevat harva se päivä samoja.
Lie sama jantteri kyseessä vaikka numero on eri?

Eskobralta ostin reilu viikko sitten vintage Guildin. Mua ei kiinnosta mahdolliset nimimerkkikikkailut myynnin maksimoimiseksi, kunhan kaupat hoituvat hienosti, kuten nyt.
Höpsis!
p130
31.07.2012 10:33:05

Terry Pantheras: Eskobralta ostin reilu viikko sitten vintage Guildin. Mua ei kiinnosta mahdolliset nimimerkkikikkailut myynnin maksimoimiseksi, kunhan kaupat hoituvat hienosti, kuten nyt.

Varaudu siihen, että kohta sinulle kerrotaan pikaviestillä/sähköpostilla millainen kusettajakusipää olet (+pahoinpitelyuhkaukset). Eskolle pisteet siitä, että jaksaa "rehellisesti" puskea samalla nimimerkillä vuodesta toiseen.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
loner
31.07.2012 22:37:21 (muokattu 31.07.2012 22:40:45)
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=659737

No jopas..ja minä hölmö möin saman värkin joku aika sitten 30€..olisimpa tiennyt että siitä voi vihellellen kusettaa kaksi hunttia.
Oli muuten ihan paska värkki, niin ajanhenkinen.
loner
31.07.2012 22:39:34
p130: Varaudu siihen, että kohta sinulle kerrotaan pikaviestillä/sähköpostilla millainen kusettajakusipää olet (+pahoinpitelyuhkaukset). Eskolle pisteet siitä, että jaksaa "rehellisesti" puskea samalla nimimerkillä vuodesta toiseen.

Samat luututkin näkyy pyörivän vuodesta toiseen. Ei sentään ole tullut inflaation paineessa hinnankorotus paineita.
Terry Pantheras
31.07.2012 22:53:02
p130: Varaudu siihen, että kohta sinulle kerrotaan pikaviestillä/sähköpostilla millainen kusettajakusipää olet (+pahoinpitelyuhkaukset). Eskolle pisteet siitä, että jaksaa "rehellisesti" puskea samalla nimimerkillä vuodesta toiseen.

Täh? :D Rauhallinen vanhempi mies miulle kitaran kauppasi kun käteisellä maksoin ja hain, sattuipa olemaan vielä muutama yhteinen tuttu soitinrakentajarintamalta...
Höpsis!
p130
01.08.2012 11:24:32

Terry Pantheras: Täh? :D Rauhallinen vanhempi mies miulle kitaran kauppasi kun käteisellä maksoin ja hain, sattuipa olemaan vielä muutama yhteinen tuttu soitinrakentajarintamalta...

Jostakin se sai joskus vuosia sitten päähänsä, että olin kussut sitä silmään. Tavannut en ole koskaan, puhelimessa puhunut ja sähköposteja vaihdettu.

Hommahan oli niin päin, että herra osti multa "edullisen" kitaran, jonka oli jo minua edeltävä omistaja "pilannut". Siitä oli kuvat ja tarkat selvitykset myynti-ilmoituksessa, mutta homma oli jotenkin tullut yllätyksenä, jonka seurauksena haukut ja uhkailua.

Tämän minulta ostetun laitteen kaula ilmaantui myöhemmin myyntiin jossakin palacasterissa jota kaupattiin kalliimman pään jenkkistratona. Joku mnettiläinen kyseli Eskolta siitä tarkemmin, mutta mitään ei myöntänyt. Tiukasti väitti vain että myynnisssä oleva laite on satavarmasti originaali arvostrato vaikka yksityiskohdat eivät täsmänneet ja kaula oli todistettavasti eri soittimesta.
Terry Pantheras
01.08.2012 14:39:10
p130: Jostakin se sai joskus vuosia sitten päähänsä, että olin kussut sitä silmään. Tavannut en ole koskaan, puhelimessa puhunut ja sähköposteja vaihdettu.

Hommahan oli niin päin, että herra osti multa "edullisen" kitaran, jonka oli jo minua edeltävä omistaja "pilannut". Siitä oli kuvat ja tarkat selvitykset myynti-ilmoituksessa, mutta homma oli jotenkin tullut yllätyksenä, jonka seurauksena haukut ja uhkailua.

Tämän minulta ostetun laitteen kaula ilmaantui myöhemmin myyntiin jossakin palacasterissa jota kaupattiin kalliimman pään jenkkistratona. Joku mnettiläinen kyseli Eskolta siitä tarkemmin, mutta mitään ei myöntänyt. Tiukasti väitti vain että myynnisssä oleva laite on satavarmasti originaali arvostrato vaikka yksityiskohdat eivät täsmänneet ja kaula oli todistettavasti eri soittimesta.

Jaa... No onneksi ostamassani Guildissa on liimakaula (:P) - tosin remppaa joutuu tekemään, mutta sen huomasin jo kun testasin.
Höpsis!
p130
01.08.2012 14:46:03

Terry Pantheras: Jaa... No onneksi ostamassani Guildissa on liimakaula (:P) - tosin remppaa joutuu tekemään, mutta sen huomasin jo kun testasin.

Omakuvan Acorn? Tartten ehdottomasti sellaisen. Tai sitten vanhemman Polaran.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)