jackbananas 16.07.2012 00:48:03 | |
---|
Oisko kenelläkään tietoa miten Francinen goodbye forever biisin kitarasoolo menee tai mistä voisin mahdollisesti moisen dokumentin löytää? Korvakuulolta harjoitteleminen on mulle jostain syystä aivan ylitsepääsemätöntä. |
Monalisagrin 17.07.2012 21:55:01 | |
---|
|
High 18.07.2012 14:39:04 (muokattu 18.07.2012 16:58:30) | |
---|
Michael Monroen All you need. EDIT: Ja siis kitaran soinnut kiinnostais :) Miten suhtaudutte poliitiikkaan?
- Joo mä tsiigaan mitä tapahtuu. Mun mielestä Suomen presidentil on kaunis tytär. A.McCoy |
burdon 18.07.2012 20:41:05 | |
---|
Mitenkäköhän The Fugs - Kill For Peace menee kitaral? (basso ja toi pianointro kiinnostaa kans) Biisi löytyy @ http://www.youtube.com/watch?v=p7VQVzMR4Rs Löysin Googlella vain ukulelesoinnut ( http://sonicuke.com/c_kill.php ) mut en kyl osaa niistä soitella, en saa kuulostamaan varsinkaa vikaa sointua. Aika noob ja täysin sävelkorvaton oon, pitäs olla selkeet kitarasoinnut ja/tai tablatuuri ku toi ei taida ihan suoraan mennä samaa tahtia soinnusta sointuun neljää sointua vaa jotai "kikkailuu"?. Arvostaisin suuresti jos joku vois jeesata, ei oo monest soinnust kyse, ku sais vaa selville ne ja miten ne soitetaan, sillai et tällanen kuuro palikkakin tajuaa :) I've lost my appetite for food but not sex, too bad I can't have any. |
Jazz93 19.07.2012 18:20:45 | |
---|
Terve! Saisinko soinnut Teräsbetonin Metallisydän kappaleeseen? |
jarab 21.07.2012 10:29:21 | |
---|
Pystyiskö joku tekemään ison palveluksen ja plokkaisi soinnut Steve Kekanan biisiin Raising my family http://www.youtube.com/watch?v=hKm2hfZRwL0 Olisin todella kiitollinen, biisihän on yksinkertainen joten ei luulisi kauaa menevän kenellekään kellä vähän korvaa on. Itselle ei vain onnistu mut tarttisin ehdottomasti tän biisin soinnut. |
Anonyymi muusikko 21.07.2012 19:34:59 (muokattu 21.07.2012 19:37:31) | |
---|
Joku kyseli tuossa Lapinlahden lintujen Köyhän taivasta. Annan vähän alkuvauhtia ja joku vois kirjoittaa mulle vastineeksi äärimmäisen tarkat soinnut kertsistä, kun en saa taittumaan. Jonkun epäilyksen heitän tuonne mutta korjatkaa pliis, tuleekohan kertsissä vielä erilainen kierto toisella kertaa http://www.youtube.com/watch?v=_EKnOaOLmf8 F Bb F Bb jne kuuntele rytmi En ole saanut käteeni Rolexia lämäriäni vaivaa anorexia A Dm A Dm jne en ole lentänyt Bahamasaarille Bb C olen tehnyt pesäni näille kulmille F Gm Am Bb Anna mulle kymppi röökiin ja kaksi kaljaan sä annat köyhälle köyhän taivaan |
ogre 24.07.2012 17:58:52 | |
---|
Saisiko Dingon Autiotaloon jotain virallista tietoa? Alkuperäisestä en saa oikein tolkkua kun olen 100% syntikkakuuro. Alkuperäinen versio kuulostaa E-mollilta, karaokeversio H-mollilta, ja jonkun internetsepustuksen mukaan A-mollilta. Jos joku omaa kirjan niin saisiko jeesiä? |
AlaE 24.07.2012 18:21:08 | |
---|
ogre: Saisiko Dingon Autiotaloon jotain virallista tietoa? Alkuperäisestä en saa oikein tolkkua kun olen 100% syntikkakuuro. Alkuperäinen versio kuulostaa E-mollilta, karaokeversio H-mollilta, ja jonkun internetsepustuksen mukaan A-mollilta. Jos joku omaa kirjan niin saisiko jeesiä? Eikös se riipu siitä, mistä sen haluaa laulaa ja soittaa? Salvo honore |
ogre 24.07.2012 18:51:57 | |
---|
AlaE: Eikös se riipu siitä, mistä sen haluaa laulaa ja soittaa? No ei nyt tällä hetkellä hirveän oleellista siinä mielessä että ei koko kappaletta kuule oikein, olkoot vaikka K-mollissa. Voihan sitä kyllä itse sitten transponoida, mutta tosissaan kun ei alkuperäisestä sävellyksestä kuule puoliakaan. Voihan sitä itse sitten mulkkia miten haluaa. Sen takia lähinnä tuota "virallista" kärkyn jos se jollakin on. |
AlaE 24.07.2012 19:58:08 | |
---|
ogre: No ei nyt tällä hetkellä hirveän oleellista siinä mielessä että ei koko kappaletta kuule oikein, olkoot vaikka K-mollissa. Voihan sitä kyllä itse sitten transponoida, mutta tosissaan kun ei alkuperäisestä sävellyksestä kuule puoliakaan. Voihan sitä itse sitten mulkkia miten haluaa. Sen takia lähinnä tuota "virallista" kärkyn jos se jollakin on. En tiedä virallisesta, mutta kokeile näitä: verse: 4 x dm F C dm dm (na na na) C (naa) chorus: (C) ja käsi F kädessä C kuljemme Bb taloon auti F oon ja se Bb minua niin ravis C taa ja tämä F hetki saa C minut pian Bb aivovauri F oon kun talon Bb aution C kanssasi F jaan C Salvo honore |
ogre 24.07.2012 20:06:04 | |
---|
Kertosäe ainakin jotenkin klikkaa mun päässäni oikein, kiitos! Vaikea kuultava tuo kappale jostain syystä mulle. Varmaan noi 80-luvun syntikkavetoiset jutut, ei vaan kuule mitään ...olis voinu vaikka tikkaa heittää :) |
jamppo 26.07.2012 16:40:34 | |
---|
ogre: Kertosäe ainakin jotenkin klikkaa mun päässäni oikein, kiitos! Vaikea kuultava tuo kappale jostain syystä mulle. Varmaan noi 80-luvun syntikkavetoiset jutut, ei vaan kuule mitään ...olis voinu vaikka tikkaa heittää :) http://www.tabinetti.com tuoltakin löytyy |
Jerry_Jones 26.07.2012 16:53:08 | |
---|
jarab: Pystyiskö joku tekemään ison palveluksen ja plokkaisi soinnut Steve Kekanan biisiin Raising my family Varmaan jotensakin tälleen: (Am)Raising my family Raising my family I (Dm)really got to be me(E7) (Am)Raising my family In my own direction In my own direction (Dm)Make the reconnection(E7) (Am)In my own direction (G Am) uuuuh, with my family, (G)uuh yeah (C E7) Yes, Im gonna (F)be OK (G) I guess,Im gonna (C)be alright With my (F)family here be(G)side me My (C)family is here to (G)guide me Yes, Im gonna (F)be OK (G) I guess, Im gonna (C)be alright (Am) With my (F)family here be(G)side me,day and (Am)night Kauas on pitkä matka |
Forcer 26.07.2012 18:43:04 | |
---|
|
tane_ 27.07.2012 00:25:42 | |
---|
löytyiskö sointuja Samuli Edelmanin - Peggy biisiin? |
lawie 28.07.2012 10:30:57 | |
---|
|
|
Obse 31.07.2012 07:26:44 | |
---|
|
Hound 31.07.2012 22:09:01 | |
---|
tane_: löytyiskö sointuja Samuli Edelmanin - Peggy biisiin? itsekkin kaipailisin sointuja tähän... |