Aihe: Neuvoja pienten laulukamojen hankintaan
1
welton
26.07.2012 19:19:39
TEERE!

Meikä soittelee pianoa paljon ja oon innostunu laulelemaankin siinä samassa. Haluaisin semmosen pienen vahvistimen ja mikin siihen ja standin että voi samalla soittaa. Onko neuvoja? Jotku vaatimattomat vain tarvin mutta en osaa ostaa ITEE.

Kiitos vinkeistä!
sepisti
28.07.2012 12:08:36
Hyvää neuvoa tuli tuossa rintapekiltä. Itse olisin sitä mieltä, että kotioloissa tavallisen pianon kanssa ei tarvita mitään äänentoistoa laululle. Minusta hyvä lähtökohta olisi se, että vaikka laulettaisiin sähköisesti vahvistetun bändin kanssa mikkiin, niin tulisi laulaa sellaisella voimakkuudella jolla kotona pärjätään pianolle.
welton
01.08.2012 11:49:13
sepisti: Hyvää neuvoa tuli tuossa rintapekiltä. Itse olisin sitä mieltä, että kotioloissa tavallisen pianon kanssa ei tarvita mitään äänentoistoa laululle. Minusta hyvä lähtökohta olisi se, että vaikka laulettaisiin sähköisesti vahvistetun bändin kanssa mikkiin, niin tulisi laulaa sellaisella voimakkuudella jolla kotona pärjätään pianolle.

Kiitos rintapeki neuvoista. Sain nyt semmosen kuvan hommasta. sepisti oon pitkälti samaa mieltä että laulu tulisi hoitua pianon volyymilla ja niinhän se on tähän asti sujunutkin.

Aion vakavasti kuitenkin harkita laulukamojan hankkimista. Ehkä se on myös semmonen henkinen juttu kun aloittelee vasta, että haluaa kokeilla miltä se oma ääni kaiuttimesta kuuluu ja tutustuu mikkilauluunki.

nii, ja saa hakata koskettimia täpöllä.
seitikki
10.08.2012 13:16:09
Mun mielestä on tosi hyvä jos harjoittelee mikrofonin kanssa kotona. Itse kärsin mikrofoni-kammosta monta vuotta kun en ollut koskaan sellaiseen laulanut enkä kuullut ääntäni kaiuttimista. On hyvä tutustua ääneensä monipuolisesti jotta tietää miten sitä osaa käyttää. Hyvähyvä.
Hippi on hipille hippi!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)