Rhapa 24.07.2012 15:09:56 | |
---|
|
Röntgen-Jeesus 26.07.2012 18:09:12 | |
---|
"franzen on homo-pelle" - masterhat 2012 |
yellow 26.07.2012 18:21:23 | |
---|
Veikkaan et DM:n hengessä mennään. Kun olis vaan enemmän hyviä biisejä. Eikä tarvis aina väksiin venyttää ylipitkiksi. |
Arkka 26.07.2012 18:25:36 | |
---|
yellow: Veikkaan et DM:n hengessä mennään. Kun olis vaan enemmän hyviä biisejä. Eikä tarvis aina väksiin venyttää ylipitkiksi. Taisivat jo lupailla simppelimpää menoa. Sais tulla nyt sitä motörheadia sinne vähäsen taas.. |
Vähän vaikee uskoo et Metallica enää yllättäis todenteolla... Death Magnetic oli ihan ok, mua ne särörummut ei häirinnyt liikaa. Olihan osa biiseistä venytetty liian pitkiks, mut verrattuna St. Angeriin se oli mestariteos. Tän kummosia odotuksia en osaa laittaa, se nähdään ehkäpä ens vuonna miten käy :) Enemmän odotan Slayerin tulevaa vaikka sinnekin on aikaa... |
carnation 26.07.2012 19:56:09 (muokattu 26.07.2012 19:56:28) | |
---|
Tumoooo: Vähän vaikee uskoo et Metallica enää yllättäis todenteolla... Death Magnetic oli ihan ok, mua ne särörummut ei häirinnyt liikaa. Olihan osa biiseistä venytetty liian pitkiks, mut verrattuna St. Angeriin se oli mestariteos. Tän kummosia odotuksia en osaa laittaa, se nähdään ehkäpä ens vuonna miten käy :) Enemmän odotan Slayerin tulevaa vaikka sinnekin on aikaa... Slayer se vasta sellainen bändi onkin, joka ei taatusti yllätä enää ketään millään lailla. Lulu sentään yllätti, positiivisesti. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
allupatukka 26.07.2012 20:12:13 | |
---|
carnation: Slayer se vasta sellainen bändi onkin, joka ei taatusti yllätä enää ketään millään lailla. Lulu sentään huvitti , positiivisesti. Korjasin ilmeisestä aivopierusta johtuneen kirjoitushärön. Tai no, itse olen huvikseni miettinyt, että ehkä Metallica teki Lulusta tahallaan sysipaskan myyntiflopin. Tuota levyä halusivat ostaa vain taideihmiset ja hipsterit, joiden ainoa todellinen harrastus on kokea itsensä paremmaksi kuin valtavirta olemalla eri mieltä. Yhtäkkiä Metallicaa ei voi enää syyttää pelkästä kaupallistumisesta, sillä bändi voitti itseään fiksumpien ihmisten arvostuksen ripulipaskalla, jonka kaikki rivikuuntelijoista kriitikkoihin haukkuivat lyttyyn. Mikäpä olisi tehokkaampi täsmäisku hipstereihin tai muihin itseään kulturelleina pitäviin itsesuggestion mestareihin. I'm just saying... Älkäähän ottako liian vakavasti, tiedän, että jotkin ihmiset aidosti pitävät Lulua hyvänä. Toisilla on vain paska maku. :) http://1.bp.blogspot.com/-iuvD_p9nO … AAAAAAGvg/DiLk7L2hL7s/s640/795555.g "Se sktisopatukka kun ei näe omaa patukkaansa pitemmälle eli jää alle senttiin." KooAa |
Sergei Fallinen 26.07.2012 20:14:45 | |
---|
Lulu oli sata kertaa parempi kuin St Anger ja/tai Death Magnetic, mutta sata kertaa paskempi kuin se neljänneksi huonoin maailmassa ikinä tehty levy, mikä ikinä onkaan. |
OrangeD 26.07.2012 21:47:04 | |
---|
En edelleenkään käsitä, miten se wahkirkkuli sano, että Lulu tulee olemaan yksi hienoimpia juttuja, mitä olemme tehneet. |
toxic 26.07.2012 23:40:06 | |
---|
OrangeD: En edelleenkään käsitä, miten se wahkirkkuli sano, että Lulu tulee olemaan yksi hienoimpia juttuja, mitä olemme tehneet. Ootko Lars? |
OrangeD 28.07.2012 01:40:24 | |
---|
En. Ootko Kirk tai kenties kirk-fanipoju? |
bedlam 28.07.2012 08:13:10 | |
---|
Tumoooo: Vähän vaikee uskoo et Metallica enää yllättäis todenteolla... St Anger oli ihan ok, mua ne kattilarummut ei häirinnyt liikaa. Olihan osa biiseistä venytetty liian pitkiks, mut verrattuna Death Magneticiin se oli mestariteos. http://www.petrilampela.net |
Ziggy Bubba 28.07.2012 11:09:46 (muokattu 28.07.2012 11:10:20) | |
---|
allupatukka: huvitti Korjasin ilmeisestä aivopierusta johtuneen kirjoitushärön. Tai no, itse olen huvikseni miettinyt, että ehkä Metallica teki Lulusta tahallaan sysipaskan myyntiflopin. Tuota levyä halusivat ostaa vain taideihmiset ja hipsterit, joiden ainoa todellinen harrastus on kokea itsensä paremmaksi kuin valtavirta olemalla eri mieltä. Kuinka tyhmänä täällä oikein taideihmisiä ja hipstereitä pidetään? Eiköhän ne Lulun ostajat olleet ihan vaan näitä täälläkin nähtyjä Metallica-faneja. E: Bedlam osui asian ytimeen tossa ylhäällä. |
Rhapa 28.07.2012 12:44:49 | |
---|
Ziggy Bubba: Kuinka tyhmänä täällä oikein taideihmisiä ja hipstereitä pidetään? Eiköhän ne Lulun ostajat olleet ihan vaan näitä täälläkin nähtyjä Metallica-faneja. E: Bedlam osui asian ytimeen tossa ylhäällä. Jaa-a, tuskinpa kovinkaan moni metallicafani lulua erehtyi ostamaan. |
saku92 28.07.2012 13:41:37 | |
---|
Ziggy Bubba: Kuinka tyhmänä täällä oikein taideihmisiä ja hipstereitä pidetään? Eiköhän ne Lulun ostajat olleet ihan vaan näitä täälläkin nähtyjä Metallica-faneja. E: Bedlam osui asian ytimeen tossa ylhäällä. Oon kova Lou Reed fani ja ostin levyn heti kun se ilmestyi. Hyvä levy! Sakke |
Röntgen-Jeesus 28.07.2012 15:03:54 | |
---|
saku92: Oon kova Lou Reed fani ja ostin levyn heti kun se ilmestyi. Hyvä levy! Pidän molemmista, Metallicasta & Lou Reedistä. Pidän myös Lulusta. En pidä uudesta Batmanista enkä PMMP:stä. "franzen on homo-pelle" - masterhat 2012 |
sanctus 28.07.2012 15:31:06 | |
---|
Kyllä Lulu on itsestänikin ehdottomasti mielenkiintoisinta kamaa, mitä Metallica on sitten ...and justice for all-levyn tehnyt. Toki myönnän, että em. levyn jälkeiset Metallica-tuotokset ovat useimmiten jääneet kesken, joten en voi täysin varmasti sanoa, onko Metallica - Death Magnetic -levyillä jännittävää herkkua tarjolla. Ja täytyisi ehkä muutenkin suhtautua bändiin suopeammin. Olivathan Ride, Master ja Justice kuitenkin eräitä lapsuuteni lempparilevyistäni. Näin yhtyettä sivusta seuranneena ja kerran 2000-luvulla livenä nähneenä on todettava, että kyseessä on hieno bändi, joka ehkä joutuu jossain määrin kärsimään siitä, että kantaa harteillaan taloudelliseen tulostekoon tähtäävää taakkaa yhtenä viimeisimmistä stadioluokan bändeistä. Yhtyeessä on sopivasti soitollista ontumista ja virheitä, jotka ainakin livenä tekevät bändistä satunnaisesti kiusallista kuunneltavaa, mutta usein erinomaisen viihdyttävän. |
Tuomoo 29.07.2012 00:41:37 | |
---|
bedlam: St Anger kattila Death Magneticiin Hemmetti, mä ihmettelin että milloinkas mää oon kirjoittanu tuollaisen viestin, johon bedlam vastasi, mutta täällähän on joku, jonka nimimerkki muistuttaa pahasti omaani. Ei mulla muuta, jatkakaa. |
Väinämö 29.07.2012 20:02:17 | |
---|
|
Mntr 29.07.2012 22:53:26 (muokattu 30.07.2012 20:02:20) | |
---|
Väinämö: http://www.youtube.com/watch?v=Ecu5I8g-a0g Eilisellä keikalla Enter Sandman on päättynyt lähes samalla tavalla kuin Cunning Stuntsilla. Lisätään vielä että mukana oli mausteilta kaikilta albumeilta ja kiertueilta. Esim. Damaged Justice Tour ( hajoava Doris ) ja oma suosikkini lavalle laskettu "Metal UP Your Ass" Pönttö. Mitä tuohon stunttiin tulee niin hyvin trollattu kun ES Jonnet ei enää muista Cunning Stuntsia. EDIT: Tässäpä muuten kollaasia http://www.youtube.com/watch?v=UCFNy0DxJY0 |