janezki_ 19.07.2012 12:40:18 | |
---|
Tuomoo: Kertaakaan en ole vieläkään tuota Dark Passion Playta läpi asti kokonaan kuunnellut, mutta eilen sitten päätin rohkaistua ja kuunnella Spotifystä sen läpi. Biisit ovat aivan loistavia monin paikoin, mutta edelleen tuossa Olzonissa jokin häiritsee minua. En tiedä mikä. Ehkä siihen joskus tottuu, Imaginaerumilla nainen kuulostaa mun korviin jo monin paikoin paljon paremmalta. Tuossa DPP:llä Anetten ääni ei tosiaan ole läheskään niin hyvä kuin Imaginaerumilla. Äänessä kuuluu vähän sellainen väkinäisyys, johtunee kuitenkin siitä kuten hän itse haastatteluissa on sanonut että hänellä oli kokoajan pieni pelko persiissä nauhoitusten aikana (eli jos laulaa pieleen niin tulee potkut). Imaginaerumilla taas kuuluu vapautunut Anette joka uskaltaa jopa revitellä. Itse olen tottunut siihen DPP:hen vain kuuntelemalla lisää ja lisää. Mie oon vaan basisti... |
Kyllähän tuo while your lips are still red vahvistaa sen käsityksen ,että Nightwish olisi parempi bändi ilman Anettea. Onhan tuon naikkosen ääneen jo jotenkin tottunut mutta Marco vaan vetää niin helvetin hienosti. Uskomattomia muusikoita Tuomas sekä Marco! |
Kampela77 26.07.2012 12:05:30 | |
---|
Anette on parempi kuin Tarja. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Jeszse 26.07.2012 14:42:42 | |
---|
janezki_: Imaginaerumilla taas kuuluu vapautunut Anette joka uskaltaa jopa revitellä. Itse olen tottunut siihen DPP:hen vain kuuntelemalla lisää ja lisää. Mun mielestä Imaginaerumilla kuuluu vaan selvempi autotune. |
Quru 26.07.2012 15:21:32 | |
---|
Anette on paremman näköinen kuin Tarja. Eiks se oo tärkeintä naislaulajassa? Kakka roiskusi. |
yellow 26.07.2012 17:47:08 (muokattu 26.07.2012 17:47:56) | |
---|
^Emmä tiedä, semmosia kuikeloita ne molemmat on. Aika keskitasoa jos vertaa esim. Doro Peschiin. |
Outza66 27.07.2012 20:12:11 | |
---|
janezki_: Tuossa DPP:llä Anetten ääni ei tosiaan ole läheskään niin hyvä kuin Imaginaerumilla. Äänessä kuuluu vähän sellainen väkinäisyys, johtunee kuitenkin siitä kuten hän itse haastatteluissa on sanonut että hänellä oli kokoajan pieni pelko persiissä nauhoitusten aikana (eli jos laulaa pieleen niin tulee potkut). Imaginaerumilla taas kuuluu vapautunut Anette joka uskaltaa jopa revitellä. Itse olen tottunut siihen DPP:hen vain kuuntelemalla lisää ja lisää. Imaginaeriumilla ne laulut on likempänä sen omaa sävellajia. DPP oli valmiiksi äänitetty kun se tuli laulamaan "päälle" niin pakko oli vetää siitä missä korkeudessa se oli. Mä silti tykkään DPP:stä enemmän. Siinä on raakaa voimaa, vauhtia, energiaa ja näyttämisen halua, biiseihin on panostettu ja sovitukset hienot. Imagenaerium on vaan kait mulle sitten liian hieno, se on sellaista liirumlaarumia. - I am hard but I*m friendly (Alannis Morisette, A Hand In My Pocket)'
- I am not always strong and sometimes I*m even wrong (Shania Twain, The Woman In Me) |
Regalis Apertura 01.08.2012 13:14:56 | |
---|
Juu kyllä DPP maistuu meikäläiselle paremmin kuin tämä sillisalaatti/pömpöösi-mix Imaginaerum. Se vaan on paremmin harkittu kokonaisuus. |
Krice 01.08.2012 18:27:45 | |
---|
DPP on selvästi Nightwishin paras levy, poislukien tietty kauhea katon läpi iskevä kompressointi. |
R2 12.08.2012 01:25:03 | |
---|
Regalis Apertura: Juu kyllä DPP maistuu meikäläiselle... DPP Double Pussy Penetration. When two men both have their dicks in one woman's pussy at the same time. Jessica never felt as full as when she tried DPP with her boyfriend and his friend. |
Regalis Apertura 12.08.2012 11:04:02 | |
---|
Hoho. Voihan sen noinkin tulkita;). |
janezki_ 24.08.2012 15:46:03 | |
---|
Mie oon vaan basisti... |
Vekkuli1981 24.08.2012 16:04:09 | |
---|
Imaginaerum ensiesitetään Hartwall Areenalla 10. marraskuuta. Ennen elokuvan maailmanensi-iltaa esiintyy itse Nightwish, viimeistä kertaa Suomen maaperällä tänä vuonna. Kyyniseksi on tullut tultua, kun tuostakin uutisesta vaan ekana pistää merkille tuon uskomattoman hienon markkinamies-lupauksen, että kyseessä on vuoden viimeinen Nightwishin keikka Suomessa. Eli tossahan tulee vähintään peräti puolitoista kuukautta, että eivät soita Suomessa :P Käytännössä ovat siis tuon jälkeen menossa marras/joulukuussa kiertämään Meksikossa/Etelä-Amerikassa, josta sitten jatkavat ausseihin. Eipä siinä, hieno ilta varmaan. Tarvii koettaa bongailla onko taas jotain treenimielessä tehtävää salakeikkaa tulossa. www.myspace.com/caughtinthebetween
www.disentertainment.com |
The Rikza 24.08.2012 19:01:41 | |
---|
janezki_: NIGHTWISHIN Imaginaerum-elokuvan maailmanensi-ilta ja suurkonsertti Hartwall Areenalla 10. marraskuuta! http://www.imperiumi.net/index.php?act=news&id=18283 Huokuttelis ehkä vähän lähteä paikan päälle. Nyt on liput tuonne :) Olisikohan tuo suurkonsertti Imagenaerum putkeen ja hitit encorena perään? "Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
Regalis Apertura 26.08.2012 11:23:33 | |
---|
Voin olla väärässäkin mutta olen saanut käsityksen että albumin biisit kuultaisi leffassa (tosin ei tietoa tuleeko kokonaisina vai pätkinä). Joten vähän epäilen että Imaginarium soitettaisi ensin kokonaan livenä... |
The Rikza 26.08.2012 11:59:15 | |
---|
Regalis Apertura: Voin olla väärässäkin mutta olen saanut käsityksen että albumin biisit kuultaisi leffassa (tosin ei tietoa tuleeko kokonaisina vai pätkinä). Joten vähän epäilen että Imaginarium soitettaisi ensin kokonaan livenä... Käsittääkseni Imaginaerumin biisit ovat tärkeä osa elokuvaa, mutta sitä varten on sävelletty erillinen soundtrack, jonka kappaleet sisältävät elemettejä Imaginaerumin biiseistä. "Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
Kimmo72 30.09.2012 11:59:14 (muokattu 30.09.2012 12:08:07) | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
nahkalipsi 30.09.2012 13:50:32 | |
---|
Jooh ei shaatana mitä touhuu. Eiköhän olisi solistin vaihdos taas edessä. Roses are red, violets are blue. All my base are belong to you |
Saappineste 30.09.2012 13:51:09 (muokattu 30.09.2012 13:51:39) | |
---|
|
Juicy 30.09.2012 13:57:07 (muokattu 30.09.2012 13:57:26) | |
---|
Riippuu varmaan myös keikkapaikastakin, varmasti on korkeampi kynnys perua keikka jenkkilän kiertueella kuin täällä peräpohjolan susirajalla. |