Andy Six 14.06.2012 11:14:53 | |
---|
BigPapa: Wigwamin Hard'n'Horny Tämä.....B-puolen Henry's on mielestäni parhaita suomessa koskaan tehtyjä juttuja..... ...All the Way from Memphis... |
BigPapa 29.06.2012 13:40:00 (muokattu 29.06.2012 13:40:57) | |
---|
No tämäpä se on soinut tällä viikolla joo: Nuggets: Original Artyfacts from the First Psychedelic Era 4CD Ja hyvin energistä meininkiä on se ja hyvee musiikkia. |
MikaHekkanen 30.06.2012 09:24:29 | |
---|
Free ja Bad Company ovat tänä aamuna soineet. Tarkoitus on opetella soittamaan noilta muutama veisu. Neath the bougie a nimble rigger slyly rolls the pea |
Andy Six 30.06.2012 10:12:14 | |
---|
Dr Feelgood: Be Seeing You,Private Practice,Let It Roll ja Case of the Shakes...Koska ovat hienoja levyjä ja Gypie Mayo tietää miten rock'n'rollia kuuluu soittaa.... "Pohjimmiltaan Telecaster on leipälapio, johon on ruuvattu kuusi rautalankaa.." ha55i |
Tuomoo 01.07.2012 21:46:28 | |
---|
Ison aikaa soittimella on pyörinyt Circus Maximuksen kuukausi sitten julkaistu albumi Nine. Tuon bändin bongasin muistaakseni tästä ketjusta vuosi sitten kevättalvella, ja tykästyin bändiin. Tuo uusi levy on mahtava lätty, monta kertaa olen jo kuunnellut sen läpi, ja aina vaan se iskee kovempaa ja kovempaa. Nyt tuntui siltä, että pitää "palata juurille". Laitoin Ozzy Osbournen albumin Bark At the Moonin soimaan. Kyseinen levy on mielestäni ehdottomasti Ozzyn paras albumi, ja raskaamman rokin yksi parhaista levytyksistä ikinä. |
yrmeämörkö 03.07.2012 17:23:45 | |
---|
Viimesenä tuossa näytti soivan Kotiteollisuuden Kuolleen kukan nimi. Miksikö, koska kuullostaa hyvältä. Kokeiltu myös soittaa mukana ja harjotella demppausta. Valtakunta biisi on siihen muuten hyvä. |
High 06.07.2012 00:50:24 | |
---|
Pitkästä aikaa Hanoi Rocksin Bangkok shocks, Saigon shakes... Miten suhtaudutte poliitiikkaan?
- Joo mä tsiigaan mitä tapahtuu. Mun mielestä Suomen presidentil on kaunis tytär. A.McCoy |
Jussiman 06.07.2012 00:54:04 | |
---|
High: Pitkästä aikaa Hanoi Rocksin Bangkok shocks, Saigon shakes... Siinä on muuten yksi suomalaisen rockin parhaimmista levyistä. Aivan hiton kovaa kamaa. |
High 06.07.2012 00:57:48 | |
---|
Jussiman: Siinä on muuten yksi suomalaisen rockin parhaimmista levyistä. Aivan hiton kovaa kamaa. Kyllä! Harvinaisen kova eka levy! Miten suhtaudutte poliitiikkaan?
- Joo mä tsiigaan mitä tapahtuu. Mun mielestä Suomen presidentil on kaunis tytär. A.McCoy |
MikaHekkanen 06.07.2012 18:19:00 | |
---|
The James Gang tutustuttavana bändiprojektia varten. Maistuu. Neath the bougie a nimble rigger slyly rolls the pea |
leavings 23.07.2012 01:25:16 (muokattu 23.07.2012 01:25:45) | |
---|
Tällä hetkellä pyörii: Amorphis -Skyforger: Harjoittelen Delayn käyttöä. Pink Floyd - The Wall: Comfortably Numbin lead-osuudet ovat jotain ihmeellistä. Deep Purple - Burn: Albumin nimikkobiisi on legendaarinen. Dire Straits - Brothers in Arms: Money for Nothing biisin riffi sai aikoinaan ottamaan kitaran käteen ja siitä asti olen diggaillut. Jeff Buckley - Grace: Jälleen nimikkobiisin ylistämistä, Grace on yksi parhaista kappaleista kautta aikojen. Slayer: Reign in Blood: Klassikko, suosikit vaihtuu mutta tämä pysyy. Ozric Tentacles - The Yumyum Tree: Psykedeliahörhöilyihin sortuneena erityisesti pidän tästä. Kingston Wall - Tri-Logy: Kingston Wallin paras albumi (henk. koht. mielipide). Tässä yhtyeessä oli suomen parhaita muusikoita, harmi että touhu loppui lyhyeen. Black Sabbath - Black Sabbath: Kaiken alku, loistava albumi. Johnny Cash - American III:Solitary Man: The Man, The Legend. Mainittakoon että laitoin tähän mitkä ensimmäisenä tuli mieleen, musiikkia tulee kuunneltua kuitenkin lähes jatkuvalla syötöllä, musiikkimaku pyörii kuitenkin pääasiassa rokkenrollin ja hevanderin ympärillä mutta välillä tulee kuunneltua kevyempääkin sillä jos kuuntelee vaan samaa viemärinkorinadödöä niin ei siinä normaalin ihmisen pää kestä. Tällä hetkellä uppoaa proge aika hyvin, olen alkanut diggailemaan Toolia ja vastaavia bändejä mutta en osaa vielä nimetä suosikkialbumeita. |
Slash: Slash Rainbow: The very best of Andy McCoy: Buildinng on tradition ja jos tämän hetkinen tilanne spotifyssa lasketaan mukaan, niin 50 albumia lisää :) Miten suhtaudutte poliitiikkaan?
mattim 25.07.2012 23:04:06 | |
---|
Levysoittimessa pyöritän vain vinyyleitäni tällä hetkellä. Siirrän niitä digimoodiin ;-) Tänään oli vuorossa Juicen sinkkuja ja Ismo Alangon soolotuotantoa. |
Tonski 26.07.2012 00:07:10 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=r3ntHpYocc0&feature=related Nightwishin koko tuotantoa sieltä täältä. Harva että tätä aiemmin on niin kädenheilautuksella ohittanu koko bändin ja kategorisoinut Nemot ja muut "vain radiohittibiiseiksi". Kun tän bändin musiikkiin pääsee sisälle alkaa ymmärtämään sen nerokkuutta. |
DrGreenegg 02.08.2012 23:10:26 (muokattu 02.08.2012 23:20:46) | |
---|
Kitaristin DVD-soittimessa juuri nyt: Gary Moore Montreux 1990. Karppa-vainaa raapaisi jumalallisuutta setin viimeisessä vedossa: http://www.youtube.com/watch?v=lWp-Mazmf88Elän vahvaa Les Paul-kautta tämän DVD:n takia... Tässä on sitä Lemon Droppia, mitä kitarakamapalstalla ruoditaan parasta aikaa! |
ejhfi 06.08.2012 10:28:06 | |
---|
Levysoittimessa ja nimen omaa vinyyli-sellaisessa Dick Dale. Ei tarvinne kertoa miksi ;) En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan |
BigPapa 09.08.2012 12:31:29 | |
---|
Nyt lähti soimaan Pink Floydin Wish You Were Here. Tuli neljän CD levyn Kirje Äxästä tänään. Tolonen:Hysterica, Tasavallan Presidentti: Milky Way Moses ja pari Pink Floydia: Dark Side Of The Moon ja Wish You Were Here. |
Karipiirto 09.08.2012 22:30:05 | |
---|
"If you're going to be crazy, you have to get paid for it or else you're going to be locked up."
Hunter S. Thompson |
Vetehinen 10.08.2012 11:09:38 | |
---|
At The Gates: Slaughter of the Soul The Crown: Deathrace King Medeia (kaikki) Cryptopsy (jotain) Vähän inspiraatiota oikean käden treeniin. Paras on hyvän pahin vihollinen. -Voltaire |
BigPapa 15.08.2012 14:39:41 (muokattu 15.08.2012 14:39:51) | |
---|
On kyllä huikeeta: http://www.youtube.com/watch?v=I0oIdKVWv5c Oon tässä nyt kuunnellut peräjälkeen Tolosen Tolonen!, Summergames, The Hook ja Pressan Lambert Landin, seuraavaksi lähtee Wigwamin Being ja sen jälkeen Lucky Golden Stripes and Starpose, on kyl, ei voi valittaa, aikoinaan jo kuunneltu LP levyiltä, mutta ne jonnee menneet. On se niin hyvee notta. |