Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: PK-seudulta halpa kitarapussi tai -laukku archtop kitaralle?
1
tele09
18.07.2012 21:27:45 (muokattu 18.07.2012 21:38:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi,
 
tarvitsisin kitarapussin tai -laukun archtop kitaralle vain muutamaa roudausta varten. Mistä saisi halvalla moisen PK-seudulta?
 
Entä sopiiko western kitaran laukku archtop kitaralle?
 
kyse on tällaisesta kitarasta:
http://www.elderly.com/items/45U-990.htm
 
tele09
19.07.2012 20:18:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikö kukaan tiedä mistä löytyisi?
 
gator
20.07.2012 06:30:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huttusella on ollut jotain erittäin halpoja kitarapusseja. Mun oma dreadnought-mallinen akkari sujahti siihen ainakin. Hintaa muistaakseni alle parikymppii, eikä se säkki ollu toppauksia tjms. nähnytkään.
 
Mikä on halpa?
 
tele09
20.07.2012 13:26:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

gator: Huttusella on ollut jotain erittäin halpoja kitarapusseja. Mun oma dreadnought-mallinen akkari sujahti siihen ainakin. Hintaa muistaakseni alle parikymppii, eikä se säkki ollu toppauksia tjms. nähnytkään.
 
Mikä on halpa?

 
Just tommonen parikymppiä on rajana, pitänee käydä kyselemässä
 
tele09
21.07.2012 23:44:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taitaa paras vaihtoehto olla jumbo akustisen kitarapussi, tietääkö kukaan mistä näitä saa?
 
hallu
22.07.2012 06:14:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tele09: Taitaa paras vaihtoehto olla jumbo akustisen kitarapussi, tietääkö kukaan mistä näitä saa?
 
F-musiikissa taisi olla joku pussukka 25 euroa ja siinä oli vähän toppauksiakin, kaulatuki, sivutaskut ja kantohihnat selässä kantamiseen.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
tele09
22.07.2012 13:27:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: F-musiikissa taisi olla joku pussukka 25 euroa ja siinä oli vähän toppauksiakin, kaulatuki, sivutaskut ja kantohihnat selässä kantamiseen.
 
Katsoin niiden nettisivulta mutta en löytänyt. Kyse on siis jumbo kitaran(ei western) pussista? Oliko tuo kaisaniemessä?
 
hallu
22.07.2012 22:41:27 (muokattu 22.07.2012 22:45:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tele09: Katsoin niiden nettisivulta mutta en löytänyt. Kyse on siis jumbo kitaran(ei western) pussista? Oliko tuo kaisaniemessä?
 
Vantaanportin fasulla olen itse asioinut ja kyllä niillä on siellä liikkeessä hyllyssä noita pusseja. Itselläni on archtop kitara (jumbo kokoisella kopalla) tuommoisessa pussissa. Siinä samassa pussissa kulkee kyllä myös tavallinen drednoughtkin. Kyseessä siis jotakuinkin oheisen linkin pussi.
http://www.f-musiikki.fi/kitarat_ja … t/f212200_kitarapussi_akustinen_/_f
 
Tuohon menee jumbo ja archtop kitara myös. Vantaanportissa tuo vain on mielestäni halvempi kuin verkkokaupan 28 egee. Musafasu on siitä hassu kauppa, että eri myymlöissäkin voi olla eri hinnat. Tuo vantaanportin iso halli on kuulemma joku niiden keskusvarasto jotan siellä voipi olla vähän halvempaa (tai niin minulle kerrottiin kun ihmettelin itäkseksuksen musafasulla miksi elixir kielet maksoi viisi euroa enemmän kuin vantaalla, vaikka molempien kauppojen ovessa lukee f-musiikki). Niin ja jos marssit liikkeeseen paikalle, niin kyllä niiden myyjien kanssa voi tinkiäkin vaihtelevalla menestyksellä.
 
E: jos menet liikkeeseen sitä pussia ostamaan, niin katso hyllystä suunnilleen saman kokoinen kitara kuin itselläsi on ja sovita sillä se pussi, niin saat varmasti sopivan. Osaa ne myyjätkin toisinaan vähän neuvoa.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
Alfons Åberg
23.07.2012 11:08:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa kuitenkin varoa kun kaarevakantista pussissa kantaa...
 
http://www.youtube.com/watch?v=T-JzQxAoZJ0
 
Heidän kanssaan olen tehnyt kauppaa onnistuneesti: Chronic, penahoo, tgeton, marktark, arinuutinen, Osi, imk, Ba-sisti, Stain, Janlappa, chilli, kaiken tallettaa, kangasa-r
tele09
23.07.2012 13:26:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hallu kiitos vinkistä.
 
IntriguingMan: Kannattaa kuitenkin varoa kun kaarevakantista pussissa kantaa...
 
http://www.youtube.com/watch?v=T-JzQxAoZJ0

 
Tarkoituksena on vaan viedä pari kertaa kitara nikkariverstaalle. Jos useamman kerran roudaisin niin hommaisin kyllä laukun
 
tele09
05.08.2012 16:29:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävin hakemassa tuon f-musan pussin ja toimiihan se. Kiitos avusta
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «