Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: napakka ja pehmeä soundi
1
irwing
17.07.2012 10:32:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MORO!!
 
Aattelin josko päivittäisi hieman bassokamaa. Tarkoitus napakka ja pehmeä soundi. Nuppi ampekki V4BH ja siinä SVT15 kajari. Josko tuohon kasaisi lisää 4 x 10 laaatikon. Mikä olisi hyvä/edullinen ratkaisu, kokemuksia?
 
Antti K.
17.07.2012 10:46:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

irwing: MORO!!
 
Aattelin josko päivittäisi hieman bassokamaa. Tarkoitus napakka ja pehmeä soundi. Nuppi ampekki V4BH ja siinä SVT15 kajari. Josko tuohon kasaisi lisää 4 x 10 laaatikon. Mikä olisi hyvä/edullinen ratkaisu, kokemuksia?

 
Warwickin 4x10 lootia saa halvalla, minusta ainakin ne pari, millä olen soittanut, olivat ihan jees.
 
Mutta tuo settihän ihan "huutaa" SVT-410HE kaappia. Toki ei ole käytettynäkään liian halpa. http://www.ampeg.com/products/classic/svt410he/
 
No höh!
bassman87
21.07.2012 00:16:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutulla voisin arvella että 4 kpl 12" kajareita vois ajaa asian nyös..
 
jnbeissi
pekezu
21.07.2012 12:05:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä ei kande tuijottaa pelkkiä elementtejä. Oon saanu napakkaa soundia hyvästä 15" elementistä ja ei-napakkaa huonoista 10" elementeistä.
 
Mun mielestä se napakkuus ei riipu niinkään koosta, vaan valmistajasta ja laadusta. Tällä hetkellä mullon Warren WCA211 kaappi. Se on 2x10", ja mun mielestä se ei ole kovin napakka. Mullon myös EBS:n 2x12" kaappi, joka on napakka, sekä pehmeä.
 
Näitä kandee yrittää päästä kokeilemaan, monet halvat 4x10" kaapit on olleet helvetin lussuja omaan korvaan, siksi mä suosittelen panostamaan kaappiin vähän enemmän kuin ottamaan sen halvimman 4x10". En väitä että näin olisi kysyjä toimimassa, mutta vinkkinä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «