Aihe: Mapexin ihmeen halpa tuplasetti?
1 2 3 4 5 6
ferodoz
19.07.2012 22:50:32

Antti1987: Ja kaiken lisäksi olet varmaan tilannut joskus Thomannilta!

Siihen vedän rajan. :) en ainakaan muistaakseni ole tilannut. Suosin paikallisia, tai ainakin suomalaisia.
www.suhdelukucoverband.fi
statistiÖ
20.07.2012 13:26:02

jazzmies: Minulla ei ole ollut mitään vaikeuksia lukea ja ymmärtää tekstejäsi
Kiitos ja samat sanat :) siihen on ehkä jokin yhteinen syy. Tarkemmin tätä tekstiäsi tarkastellen monta. Jossain pisteessä vastuu ymmärtämisestä on kirjoittajalla ja toisessa lukijalla.

Kolmas juttu on suhtautuminen toisen ulosantiin. En minäkään kaikkien kaikkia juttuja ymmärrä ja pidän suuni kiinni. Saatan esittää tarkentavan kysymyksen. Useimmiten en ymmärrä murteen tai lukuisten kirjoitusvirheiden takia.

todella selkeitä ja napakoita. Äläh :) Tässä horjuu, jos olen väsynyt, aika on rajattu tai olen reippaalla päällä (teksti ruuvaa ;)

Sama koskee sanoituksia Sanoitukset on sanoittajaa, niitä harvoin täysin tajuaa.

Lukemaan/ kirjoittamaan oppii samalla tavalla kuin kuuntelemaan musiikkia. Mitä enemmän ja monipuolisemmin, sitä enemmän tajuaa ja kykenee vastaanottamaan.

Jammun seteissä on minun mielestä poikkeavaa muiden valmistajien laatujakoon, ettei halpissetin ja hyvän/ ei niin halvan -setin välissä ole mitään. Vai rokitko on. Staget on ymmärtääkseni jo ihan hyvät. Jos kaipaa rokkikamoja, niiden löytäminen ei ole vaikeaa riippumatta hintaluokasta.
statistiÖ
20.07.2012 13:35:40

ferodoz: Se ei oo mitenkään mahdollista koska oon nuori, mulla ei oo 20 vuoden soittokokemusta, omistan itselleni liian hyvät rummut ja oon muutenki ärsyttävä. :)

Ei sun tarvitse vähätellä itseäsi :) Sulla ja kincyllä tilanne on, että kincy on sun tasollasi. Sitä (tasoa) en määrittele.

Missähän nämä keskustelut pitäisi käydä. Maailmanparannus/jupinanurkassa?
statistiÖ
20.07.2012 14:27:33

ferodoz: Haistoitko mun postauksesta sarkasmin?

Kyllä. Älä kulje (liian pitkälle) sitäkään tietä.
ferodoz
20.07.2012 16:04:09

statistiÖ: Kyllä. Älä kulje (liian pitkälle) sitäkään tietä.

Huoh.

Virhe! Liian syvä huokaus!
www.suhdelukucoverband.fi
kincy
20.07.2012 18:40:05

ferodoz: Se ei oo mitenkään mahdollista koska oon nuori, mulla ei oo 20 vuoden soittokokemusta, omistan itselleni liian hyvät rummut ja oon muutenki ärsyttävä. :)

No eipä tuo kauas heitä itelläkään. Oon 24 vuotta, soittanut vasta noin kymmenen vuotta, omistan ihan liian hyvät rummut jotka ovat vieläpä Pearlit ja oon yleisesti aika vittumainen. :)
jazzmies
20.07.2012 21:39:14
kincy: No eipä tuo kauas heitä itelläkään. Oon 24 vuotta, soittanut vasta noin kymmenen vuotta, omistan ihan liian hyvät rummut jotka ovat vieläpä Pearlit ja oon yleisesti aika vittumainen. :)

Lopettakaa heti!
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
kincy
21.07.2012 15:39:39

jazzmies: Lopettakaa heti!

Jep. Lähen dokaamaan ja illalla meen kattoo Haloo Helsinkiä.
TAMAS
21.07.2012 20:20:49
kincy: Jep. Lähen dokaamaan ja illalla meen kattoo Haloo Helsinkiä.

Mie oon muuten Lieksan metillä kanssa nyt. Jos törmäillään niin voidaan kettuilla toisillemme?
Errata
22.07.2012 22:31:26
Tässähän voisi olla ihan oiva setti topicin aloittajalle? http://www.tori.fi/pohjois-karjala/ … 3965603.htm?ca=9&w=1&last=1
JodeTheDrummer
31.07.2012 16:58:27
kincy: Jätä suosiolla laskuista. Viimeksi kun törmäsin samaan settiin, sitä myytiin nimellä Horizon ja ennen sitä taisi olla QR sarjaa. Nerokkaasti markkinoivat samaa sontaa. Halppissetti, eikä siitä muutu yhtään sen paremmaksi vaikka siinä onkin hitosti rumpuja. Samaan rahaa saa pienemmän ja laadukkaamman setin.

Joo oli ihan pakko huomauttaa, mutta "horizon" on Mapexin valmistama. ;)
kincy
31.07.2012 17:27:11

JodeTheDrummer: Joo oli ihan pakko huomauttaa, mutta "horizon" on Mapexin valmistama. ;)

Häh? Niinhän juuri sanoinkin. Viimeksi kun törmäsin ihan samanlaiseen settiin Mapexilta, sitä myytiin nimellä Horizon. :)
JodeTheDrummer
01.08.2012 12:28:37
kincy: Häh? Niinhän juuri sanoinkin. Viimeksi kun törmäsin ihan samanlaiseen settiin Mapexilta, sitä myytiin nimellä Horizon. :)

oho, ymmärsin väärin :P
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)