Aihe: GAS pohdintaa
1 2
JM
21.04.2004 13:09:30
GAS vaivaa, sitä ei voi kieltää. Mutta nykyään olen päässyt jo irti pahimmasta "pakko saada uus pedaali"- vimmasta. Pikemminkin pyrin kohti kitara->piuha->vaffari- systeemiä, joka on meikäläisen hermoille paljon parempi vaihtoehto.

Liioista namikoista ja etuasteista ei ole kuin harmia IMO.
Copyright ©1999-2004, Oikeuksien.net. Kaikki muusikot pidätetään.
Aksu89
21.04.2004 15:24:25
ei tule
askomiko
21.04.2004 18:22:13
Pikemminkin pyrin kohti kitara->piuha->vaffari- systeemiä, joka on meikäläisen hermoille paljon parempi vaihtoehto.

Sepä siirtyy tuosta sitten vahvareiden ja kitaroiden vaihteluksi.
Myytävänä superhieno-hevikitara ja superhieno-twängi-JazzCaster.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Antti1
21.04.2004 18:32:39
Mun tavoitteena GASin hyydyttämiseksi on kasata mahdollisimman monipuolinen ja käytettävyydeltään yksinkertainen laitteisto. Herra tietää mitä tuo sitten käytännössä tarkoittaa. Luultavasti jotain releohjattavaa hässäkkää, josta voi palikoita vaihdella yksitellen. Tosin tässä käy nyt taas varmaan niin, että mä huomaan ettei noita kaikkia kamoja olisi missään vaiheessa edes tarvittukaan. Ehkä riittäisi se Screamer -nuppi, Bad Horsie ja elektroakustisen hankinta. Sitten olisi jo ihan kiva laitteistoarsenaali.

Kitaroista sen verran, että nämä "tarvitsen" itse:

-Kiinteätallainen tuplahumpparikitara
-Strato tallahumpparilla ja kiinteällä tallalla
-Floikkakeppi tuplahumppareilla ja yksikelaisella
-Metallikielinen ja nylonkielinen akustinen
-Nauhoittelua varten joskus 12-kielistä

Eli kaikenkaikkiaan kuutta eri kepukkaa tarvitaan. On se vaan niin perkeleen vaikeaa. Jos noista joku karsitaan pois, niin ensin lähtee 12-kielinen ja sitten tilukeppi. Neljää vähempään en pysty kitaroitani karsimaan sitten millään, vaikka turpaan tulisi.
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy
Miikathebest
21.04.2004 19:04:38

Kyllä olen tällä hetkellä melkoisen tyytyväinen soittopeleihini.

Paitsi tohon pöydälle tarvitsisi pienen vahvistimen, missä olisi yhtä valtava soundi, kuin isossa(4x12") kaapissa. Mahdoton yhtälö.

Sitten samanlainen squierin standard strato, kuin mikä tuossa jo onkin, mutta vaan humpparilla(tai kehdella, ainakin keskelle 1kelainen). On se kiva kun saa helvalla ihan hyviä keppejä.

Nyt olen jo jotenkin ihmeessä saanut putkinuppi tarpeen katoamaan... Kyllä sillä digitaalisiristimelläkin pärjää, kun vaan hyväksyy sen että kaikki aika menee säätämiseen, ja täydellisten asetusten tavoitteluun.
Ota se mikä on paras!
Miika Rocks It - Miika's Vision
askomiko
21.04.2004 19:22:45
Tänään iski hirveä gas. Se olikin vain ajan kysymys.
Myytävänä superhieno-hevikitara ja superhieno-twängi-JazzCaster.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
perkeles
21.04.2004 19:39:40
Kyllä olen tällä hetkellä melkoisen tyytyväinen soittopeleihini.

Paitsi tohon pöydälle tarvitsisi pienen vahvistimen, missä olisi yhtä valtava soundi, kuin isossa(4x12") kaapissa. Mahdoton yhtälö.

Sitten samanlainen squierin standard strato, kuin mikä tuossa jo onkin, mutta vaan humpparilla(tai kehdella, ainakin keskelle 1kelainen). On se kiva kun saa helvalla ihan hyviä keppejä.

Nyt olen jo jotenkin ihmeessä saanut putkinuppi tarpeen katoamaan... Kyllä sillä digitaalisiristimelläkin pärjää, kun vaan hyväksyy sen että kaikki aika menee säätämiseen, ja täydellisten asetusten tavoitteluun.

pöydälle sopii orange cr 10. kokeile,et pety.
HELLO CLEVELAND
Ze Kink
21.04.2004 19:54:45 (muokattu 21.04.2004 19:55:02)
pöydälle sopii orange cr 10. kokeile,et pety.

Totta, oon sitä 15w mallia testannu, ja se oli kyllä hyvä. Sellasen vielä joskus ostan himavahvistimeksi, kun nyt ensin saisin sen treenisvahvarinkin hommattua.
"Ford!" hän sanoi. "Tuolla ulkona on ääretön määrä apinoita jotka haluavat keskustella tekemästään Hamletin käsikirjoituksesta."
Quu
22.04.2004 09:23:30

Ei mulla muuta GAS:ia ole tällä hetkellä kuin se, että saan ton Jammuni vaihdettua... Sitten vaan tulee se ongelma, että mihin kitaraan vaihdan :)
Vasurit ostakaa multa Yamahan hevikeppi! Torilla hintaan 450e
marok
22.04.2004 09:45:25
Olin vielä pari viikkoa siiten tyytyväinen kamoihini, mutta sitten tuli kitaranvaihtokuume josta en ole päässyt eroon.
Kovin tekisi mieli hankkia ESP:n Horizon-FR. Hintaa vain löytyy ehkä hieman liikaa tämänhetkiselle budjetille.
Pitäisi kai myydä ibanez pois alta.
Quu
22.04.2004 10:12:19

No, mulla kun on jäänyt jammu vähemmälle soitolle, niin myyn sen pois.

Se talla on mun tapauksessa täysin turha, huomaan sen nyt :)
Vasurit ostakaa multa Yamahan hevikeppi! Torilla hintaan 450e
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)