Aihe: The Dark Knight Rises (2012)
1 2 3 4 521 22 23 24 2538 39 40 41 42
Meadow
19.07.2012 23:07:14
carnation: En tiedä vielä kellonaikaa.

Tiedät kuitenkin syöväsi popcorneja?
KTR
19.07.2012 23:07:33
Dipsetcityboy: Kaikkein ärsyttävin ääni on kuitenkin se, kun joku ryystää pillillä viimeisiä limsapisaroita mukistaan.

No joo. Todellakin. Myönnän kyllä ehkä itse olevani henkisesti hiukan leffateatteri-natsi. Ihannetapauksessa kaikki olisivat ihan vitun hiljaa ja popparitkin syötäisiin hiljaa kuin oltaisiin Anne Frank ullakolla. Meikä on tullut -viihtymään- ja -eläytymään- leffaan ihan täysiä ja joku ali-ihminen kehtaa häiritä mun suurta kokemusta päästelemällä jotain ärsyttäviä pikku ääniä. Tänäänkin joku idiootti kehtasi ruveta pakkaamaan laukkuaan, kun ARVELI että leffa loppuisi kohta. No se jatkui vielä ainakin viisi minuuttia. Minä en hyväksy tällaista. Tosin käytännössä sitten tyydyn vaan kiroilemaan hiljaa mielessäni, kun en ole toiminnan mies. Toisin kuin Batman. Batman on hiljaa leffassa ja kehtaa sanoa muille, jos muut metelöivät.
Thet
19.07.2012 23:16:19
Pääsen vasta ensi viikolla kattomaan. Surullista. Tai sunnuntaina voisin mennä ehkä.
That guy wasn't gay, he had a moustache. -Pierce Hawthorne
Swan
19.07.2012 23:17:40
Kännykät myös pois päältä teatterissa. Se älyluurin näyttö killottaa näkökentässä pahemmin pimeässä salissa kuin moni uskookaan. Kellon tarkistuksen ymmärrän vielä, siinä menee max puoli sekuntia, mutta tekstareiden tai FB-päivitysten kirjoittelu kesken elokuvan vie noin puolensadan katsojan huomion saman tien pois elokuvasta.
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!"
>-)))>
S.M.A.K.
dipshit
19.07.2012 23:18:34
KTR: No joo. Todellakin. Myönnän kyllä ehkä itse olevani henkisesti hiukan leffateatteri-natsi. Ihannetapauksessa kaikki olisivat ihan vitun hiljaa ja popparitkin syötäisiin hiljaa kuin oltaisiin Anne Frank ullakolla. Meikä on tullut -viihtymään- ja -eläytymään- leffaan ihan täysiä ja joku ali-ihminen kehtaa häiritä mun suurta kokemusta päästelemällä jotain ärsyttäviä pikku ääniä. Tänäänkin joku idiootti kehtasi ruveta pakkaamaan laukkuaan, kun ARVELI että leffa loppuisi kohta. No se jatkui vielä ainakin viisi minuuttia. Minä en hyväksy tällaista. Tosin käytännössä sitten tyydyn vaan kiroilemaan hiljaa mielessäni, kun en ole toiminnan mies. Toisin kuin Batman. Batman on hiljaa leffassa ja kehtaa sanoa muille, jos muut metelöivät.

Olette hieno mies. Oon kyllä ihan samaa mieltä. Mua myös vituttaa tuon takia 3D-leffat kun ne lasit on niin painavat ja epämukavat, että niitä ei vaan voi olla tiedostamatta jatkuvasti. Meikäläisen ainakin pitää kokoajan olla tökkimässä niitä ylöspäin, koska ne painaa nenää ikävästi. Siihen päälle vielä supisevat, popcornia mutustelevat, limonadia ryystävät ja muuten vaan typerästi käyttäytyvät ihmiset, niin tuntuu usein siltä että elokuvateatterissa leffan katsominen on aika kaukana ideaalisesta elokuvakokemuksesta.
Joidenkin tietojen mukaan kyseinen alien rotu avustaa USA:n armeijaa tekemään abduktointeja sekä laittavat meihin implantteja. © Anonymous-Jazz
Tuomoo
19.07.2012 23:22:04 (muokattu 19.07.2012 23:22:49)
Dipsetcityboy: Olette hieno mies. Oon kyllä ihan samaa mieltä. Mua myös vituttaa tuon takia 3D-leffat kun ne lasit on niin painavat ja epämukavat, että niitä ei vaan voi olla tiedostamatta jatkuvasti. Meikäläisen ainakin pitää kokoajan olla tökkimässä niitä ylöspäin, koska ne painaa nenää ikävästi. Siihen päälle vielä supisevat, popcornia mutustelevat, limonadia ryystävät ja muuten vaan typerästi käyttäytyvät ihmiset, niin tuntuu usein siltä että elokuvateatterissa leffan katsominen on aika kaukana ideaalisesta elokuvakokemuksesta.

Mä en nauti yhtään elokuvateattereissa käymisestä, kun aina paikalla on niitä THL-kakaroita, ketkä vetävät höttöä naamaansa kauhealla metelillä, rapistellaan niitä karkkeja, sipsejä ja popcorneita, sihistellään limsapulloja ja ennen kaikkea se, että sitä vitun puhelinta ei voida laittaa äänettömälle.

Jokin aika sitten alkoi leffaa katsoessa vituttaa se, kun jonkun puhelin soi, ja mies vastasi kesken leffan sitten siihen puheluun. Kun elokuvassa tapahtui jotakin, niin mies huusi kovempaa puhelimeensa "Mitä, en mää kuule kun täällä leffateatterissa on vähän kova meteli!". Jos minulla olisi ollut jotakin kovaa, olisin heittänyt häntä sillä.

Edit: Kuitenkin kun noita elokuvia tulee katsottua, niin aikomuksena on joskus rakentaa omaan taloon kunnollinen elokuvahuone, missä ei tarvitse kärsiä teattereiden varjopuolista. Saa katsoa rauhassa elokuvia.
Meadow
19.07.2012 23:23:30
Yleisö yllätti positiivisesti Avengersin ensi-illassa Oulussa. Se olikin kaksiulotteinen näytös, äänekkäät kakarat taisivat kaikki painua 3D:tä katsomaan.
Bongowing
19.07.2012 23:28:22
Hoho, no menkää katsomaan aikuisten elokuvia. Esim. jotain Gerard Depardieun tähdittämiä.
But where the heck is magenta?
Tuomoo
19.07.2012 23:29:50
Bongowing: Hoho, no menkää katsomaan aikuisten elokuvia. Esim. jotain Gerard Depardieun tähdittämiä.

No jos tehtäisiin aikuisten elokuva, jossa Gerard Depardieu syödään, kuten ilahduttavissa mainittiin, voisin minäkin käydä elokuvan katsomassa.
sepeli
19.07.2012 23:46:34
KTR: No joo. Todellakin. Myönnän kyllä ehkä itse olevani henkisesti hiukan leffateatteri-natsi. Ihannetapauksessa kaikki olisivat ihan vitun hiljaa ja popparitkin syötäisiin hiljaa kuin oltaisiin Anne Frank ullakolla. Meikä on tullut -viihtymään- ja -eläytymään- leffaan ihan täysiä ja joku ali-ihminen kehtaa häiritä mun suurta kokemusta päästelemällä jotain ärsyttäviä pikku ääniä. Tänäänkin joku idiootti kehtasi ruveta pakkaamaan laukkuaan, kun ARVELI että leffa loppuisi kohta. No se jatkui vielä ainakin viisi minuuttia. Minä en hyväksy tällaista. Tosin käytännössä sitten tyydyn vaan kiroilemaan hiljaa mielessäni, kun en ole toiminnan mies. Toisin kuin Batman. Batman on hiljaa leffassa ja kehtaa sanoa muille, jos muut metelöivät.

Olin katsomassa Driveä. Viereisellä paikalla istui joku ukkeli, joka söi popcorneja uskomattomimmalla tahdilla mitä olen nähnyt. Sen käsi kauhoi siellä lootassa varmaan kahden sekunnin välein. Kun popcornit olivat vihdoin loppuneet, kuului limupullon sihaus ja kunnon kulautukset ähinällä. Sitten kaveri otti povitaskustaan jonkun pienen pastillipussin ja rapisteli sen auki. Homma jatkui pastillien syömisellä, yks kerrallaan pienestä pussista tietysti. Tajusin, etten ollut seurannut elokuvaa juuri ollenkaan tänä aikana, kun olin kuunnellut kaverin mässäilyä. Vitun jätkä. PS. Oon ihan täys leffateatteri-natsi.

(Dark Knight Rises luultavasti vasta sunnuntaina. Odotukset on kovat.)
EVERYBODY DANCE LIKE THERE'S ASS IN YOUR PANTS!
Antti1
19.07.2012 23:53:03 (muokattu 19.07.2012 23:56:28)
Angstisia mammanpoikia te ootte, ettekä mitään natseja. Yksinään kiukuissanne kyhnötätte jossain salissa, kun keskittymiskyky ei riitä ylittämään jotain säälittävää rapinaa ja muita elämän ääniä. Aion tästedes hankkia leffaan aina kaikkein kovaäänisimpiä naksuja syötäväksi ja mätän niitä suu auki, jotta kaltaisenne häviäjät menettävät surkeat "elämyksensä".

E: Batman vetäis teitä dunkkuun marinoistanne ja söis sen naapurin naksut.
"I like big tits and an onion butt." "What's an onion butt?!" "It's an ass that brings tears to your eyes."
KTR
19.07.2012 23:57:08
Antti1: Angstisia mammanpoikia te ootte, ettekä mitään natseja. Yksinään kiukuissanne kyhnötätte jossain salissa, kun keskittymiskyky ei riitä ylittämään jotain säälittävää rapinaa ja muita elämän ääniä.

No kyllä nyt pistit jauhot suuhun ihan joka jätkälle. Tajusin välittömästi olevani pikkumainen mammanpoika, enkä raudanluja Mies. Tästedes yritän nautiskella muiden ihmisten mässytyksen äänistä elokuvateatterissa.
Antti1
19.07.2012 23:58:56
KTR: No kyllä nyt pistit jauhot suuhun ihan joka jätkälle. Tajusin välittömästi olevani pikkumainen mammanpoika, enkä raudanluja Mies. Tästedes yritän nautiskella muiden ihmisten mässytyksen äänistä elokuvateatterissa.

Harmittaahan se kieltämättä, jos ei oo itsellään varaa herkkuihin. :(
"I like big tits and an onion butt." "What's an onion butt?!" "It's an ass that brings tears to your eyes."
Stiiq
20.07.2012 00:00:07
Meadow: Yleisö yllätti positiivisesti Avengersin ensi-illassa Oulussa. Se olikin kaksiulotteinen näytös, äänekkäät kakarat taisivat kaikki painua 3D:tä katsomaan.

Onneksi näin. Itselläni ei ole tapana syödä mitään leffassa - kuitenkin 4/5 eväistä tulisi syötyä ennen pätkän alkua. Puhumattakaan mistään kännykän räpläämisestä.

Dark Knight Risesin katson sunnuntaina, tod. näk. Turussa. Mitenköhän yleisö siellä käyttäytyy...
"Kuivakka, englantilaistyyppinen huumori ei nyt auta." || Suomenkielistä opistorockia
Stradlin
20.07.2012 00:18:10 (muokattu 20.07.2012 00:21:25)
Itsehän rapistelen joskus teatterissa karkkipusseja ja sihauttelen pulloja tai tölkkejä auki, mutta pyrin tekemään tämän kaiken sellaisina hetkinä, jolloin ne aiheuttavat mahdollisimman vähän harmia. Eli tietysti ennen leffan alkua kaikki mahdollisimman valmiiksi ja pakkaukset auki, mutta jos leffan aikana jotain availee niin ei sitten missään ihan hiljaisissa kohdissa. Batmanin kanssa tämän ei pitäisi olla ongelma, eiköhän siellä musiikki taas pauhaa sen verran miehekkäästi.

Jossain Expendablesissa sitten taas röyhtäilyt ja tölkkien sihahdukset ovat vain plussaa.
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
aivokuolio
20.07.2012 00:43:42
Stradlin: Jossain Expendablesissa sitten taas röyhtäilyt ja tölkkien sihahdukset ovat vain plussaa.

Koko leffan ajan tämä meininki päällä:
http://www.youtube.com/watch?v=eGdJsOqGIn0
Rattata
20.07.2012 09:09:23
Aamulehdeltä kaksi tähteä. Itse arvostelu oli aika tönkkö.
arppah8
20.07.2012 09:15:52

Hoho, jengi lähtee leffateatteriin kyttäämään mitä muut siellä tekee. Mä yleensä katson sitä elokuvaa. Ihmisten toimia näkee ihan ilmatteeksikin.
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
dipshit
20.07.2012 09:27:56
arppah8: Hoho, jengi lähtee leffateatteriin kyttäämään mitä muut siellä tekee. Mä yleensä katson sitä elokuvaa. Ihmisten toimia näkee ihan ilmatteeksikin.

Missä vaiheessa kukaan on sanonut menevänsä leffateatteriin kyttäämään muita? Vinkki jatkoa varten: provoviestien kannattaisi olla edes jollain tapaa nokkelia tai oivaltavia, sinun tyylinäytteesi oli yksinkertaisesti vain tyhmä ja huono.
Joidenkin tietojen mukaan kyseinen alien rotu avustaa USA:n armeijaa tekemään abduktointeja sekä laittavat meihin implantteja. © Anonymous-Jazz
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)