Aihe: Venäläinen rock, ska jne
1 2 3
Tellervo
21.04.2004 17:44:23
Haa! Itse oon viime aikoina aivan täysin haksahtanut bändiin nimeltään Leningrad. Venäläisiä lauluperinteitä kunnioittavaa, rääväsuista punkkia torvisektiolla ja ska-vaikutteilla. Taitavat olla yksi Venäjän kuuluisimmista bändeistä. Yhtye on käynyt Suomessa ainakin kerran (Klub Sputnikin lopettajaisissa), mutta ohi meni multa, harmi vaan. Oliko kukaan paikalla?

Olin paikalla ja loistavan hikinen meininki oli. Taisinpa kirjoittaa tänne jutunkin:

http://muusikoiden.net/artikkelit/juttu.php?cat=tunnelmat&id=65
Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä.
Margarita
21.04.2004 19:48:27
Olin paikalla ja loistavan hikinen meininki oli.

Hitsi, pitää varmaan joko matkustaa Pietariin katsomaan yhtyettä, tai sitten kiristää Mitrofanovin Sergeitä järkkäämään lisää keikkoja...
paavi
22.04.2004 11:04:23
spitfire taitaa olla tänään tuolla tavastialla.

onko muuten kukaan käynyt helsingin stella star clubin "russian night"-illoissa? tuota stellaahan pyörittää tietääkseni venäläisiä ihmisiä.
balzary
22.04.2004 11:13:57

spitfire taitaa olla tänään tuolla tavastialla.

onko muuten kukaan käynyt helsingin stella star clubin "russian night"-illoissa? tuota stellaahan pyörittää tietääkseni venäläisiä ihmisiä.

ohhoh! pitääpä miettiä jos lähtis katsomaan.
Arseska
22.04.2004 21:50:45

Kokeilkaa sellaista bandia kuin "Lube". Sellaista rokkipainotteista musaa. Laulaja ihan sairaan hyva!
Anssi Kelasta diggaaminen osoittaa sellasta terveellistä avointa suhtautumista musiikkiin vapaana taiteena. -Suomen Tietosanakirja
Verkko
24.04.2004 09:11:48

Täällä meillä Joensuussa on pukattu pystyyn projekti, jossa tehdään rockvientiä ja -tuontia tuonne Venäjälle. Lukuisia konsertteja on jo järjestetty, tunnelmia voi käydä katsomassa osoitteessa:

http://www.ilosaarirock.fi/rockbridge/

Luvassa myös lisää tapahtumia tulevina aikoina. Ensi kesänä muuten Ilosaarirockissa tässäkin ketjussa mainitut täällä ties kuinka monetta kertaa esiintyvä Spitfire ja kovin mielenkiintoiselta vaikuttava Markscheider Kunst. Ja jos ketä muuten kiinnostavat Hynysen kokemukset äskeiseltä Pietarin reissulta, niin ylen miehinen matkarapostti löytyy Ilosaarirockin sivujen Kohti Rokkia-osiosta.
Margarita
26.04.2004 06:06:10
Täällä meillä Joensuussa on pukattu pystyyn projekti, jossa tehdään rockvientiä ja -tuontia tuonne Venäjälle.

Vaikuttaa muuten hienoltä järjestöltä! Hyvä tietää että tuo on olemassa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)