reaper666 27.06.2012 23:03:23 | |
---|
Meadow: Helvetin kova biisi. Soolot vaan liian pitkiä. Kompensoi Gatheringin soolottomuutta nääs. |
Attew 28.06.2012 02:16:20 | |
---|
Saatana tekis melkee mieli päivittää auton äänentoistosysteemit ku ei Testamentit jytise niinku pitäis noilla nykysillä. "Parta kasvaa ja mies voi hyvin" |
Barrakuda 28.06.2012 14:19:18 | |
---|
Kuuntelin biisin ensimmäisen kerran läpi, ei napannut. Nyt useamman kerran kuunnelleena kappale on ihan hyvä, mutta silti jotenkin hyvin tasapaksu. Kuitenkin odotan levyä ja toivon ettei tämä nyt olisi levyn paras biisi |
Perro Stupido 28.06.2012 21:21:46 | |
---|
Nyt toimii! Helvetin kova tsipale! Kertosäe on hittikamaa! |
haunted 28.06.2012 23:28:31 | |
---|
Meadow: Helvetin kova biisi. Soolot vaan liian pitkiä. Oliko ny sitte. Annan suurimman arvostuksen ku rässipändi tänäpäivänä tekee tollasen veisun ja solon joka perustuu tyylitajuun, eikä johonki saatanan hämähäkkiasteikkoihi jokka vedetää valonnopeudella. "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
Burn 29.06.2012 13:49:05 | |
---|
On muuten sähäköitä nuo rumpufillit tossa. Ihanan äkästä menoa kautta linjan! M4ss3 m/: Ajatukset oli lähinnä alakerran ilmaisissa karkeissa ja Pepsissä. NEREUS |
Kontiak 15.07.2012 02:29:21 (muokattu 15.07.2012 02:29:35) | |
---|
http://www.truthinshredding.com |
arppah8 15.07.2012 11:08:29 | |
---|
Kohtuukova lätty vaikuttaisi olevan tulossa taas. Melkein ei malttais odottaa. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Niklodeus 15.07.2012 16:05:01 (muokattu 15.07.2012 16:08:33) | |
---|
Hyvän kuulosia molemmat, olenko ainoa joka ei syty ''True American Hate'' biisin nimelle? Kuullostaa liikaa Five Finger Death Punchilta tms. Nyt juuri kuuntelussa pitkästä aikaa taas The Ritual levy joka ylivoimaisesti paras Testament lätty. Parhautta alusta loppuun joka biisi! Return To Serenity yksi kauniimmista balladeista ikinä. As The Seasons Grey ei saatana hieno hieno. Edit: http://www.youtube.com/watch?v=L4m_uhqHTlQ Naisäänellä Return To Serenity. |
juuso a 15.07.2012 17:54:59 | |
---|
Niklodeus: Hyvän kuulosia molemmat, olenko ainoa joka ei syty ''True American Hate'' biisin nimelle? Kuullostaa liikaa Five Finger Death Punchilta tms. Nyt juuri kuuntelussa pitkästä aikaa taas The Ritual levy joka ylivoimaisesti paras Testament lätty. Parhautta alusta loppuun joka biisi! Return To Serenity yksi kauniimmista balladeista ikinä. As The Seasons Grey ei saatana hieno hieno. Edit: http://www.youtube.com/watch?v=L4m_uhqHTlQ Naisäänellä Return To Serenity. Mä tykkään kanssa tosta Ritual plätystä. Ehkä voisi olla tiukemmat kitarasaundit, mutta muuten on kyllä hyvä. Skolnickin soolot on ihan helkkarin hyviä tolla levyllä. "Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi." |
Niklodeus 15.07.2012 18:14:44 | |
---|
juuso a: Mä tykkään kanssa tosta Ritual plätystä. Ehkä voisi olla tiukemmat kitarasaundit, mutta muuten on kyllä hyvä. Skolnickin soolot on ihan helkkarin hyviä tolla levyllä. Joo tässä on tämmöset omalaatuset soundit, mutta ei kitarasoundissa ei mun mielestä mitään vikaa toisin kuin Souls Of Blackissa joka on helvetin hyvä levy mutta soundit vois olla paljon paremmatkin. Jep Electric Crownissa esimerkiksi hyvä Skolnickin soolo. |
juuso a 15.07.2012 18:36:13 | |
---|
Niklodeus: Joo tässä on tämmöset omalaatuset soundit, mutta ei kitarasoundissa ei mun mielestä mitään vikaa toisin kuin Souls Of Blackissa joka on helvetin hyvä levy mutta soundit vois olla paljon paremmatkin. Jep Electric Crownissa esimerkiksi hyvä Skolnickin soolo. Joo, ei niissä oikeestaan muuta vikaa ole kun se, että niissä komppikitaroissa on ihan liikaa kaikua. Tossa Return to Serenetyssä on kanssa ihan helkkarin hyvä soolo. "Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi." |
Niklodeus 15.07.2012 20:24:35 | |
---|
juuso a: Joo, ei niissä oikeestaan muuta vikaa ole kun se, että niissä komppikitaroissa on ihan liikaa kaikua. Tossa Return to Serenetyssä on kanssa ihan helkkarin hyvä soolo. Niinno totta, tää on vähän tämmönen kaikuinen levy tai miten vitussa se nyt sanotaan. Tämmönen hyvä ''ritual tunnelma'' koko levyssä. Siinäkin on kyl aikamoinen. Rässibändeistä mun mielestä ehkä parhaimmat soolot vetää Martti Paistettumies ja Skolnick jos rupee funtsimaan asiaa. ''What's the matter kid, don't you like clowns? Why? Don't we make ya laugh, aren't we fuckin' funny?'' -Captain Spaulding |
JoeHans 18.07.2012 08:30:19 | |
---|
|
Rhapa 18.07.2012 16:24:33 | |
---|
Hyvältä kuulostaa. Tulee juurikin tuo ritual ja sen aikainen testament mieleen. |
Ritualilla on kyllä tarttuvimmat laulumelodiat bändin historiassa, mutta muuten tuo on jotenkin munatonta ja liian tasaista läpsytystä. Ne soundit on jotenkin omituiset, vaikka Testamentin kitarat on aina sellaiset keskialueiset ja mössöiset. Tuo levy syntyi Metallican mustan jälkeen ja sen kyllä kuulee. Melkein kaikki rässibändit tekivät Metallican menestyksen jälkeen oman melodisemman ja keskitempoisen levyn, jotkut onnistuivat ja jotkut eivät. Mun mielestä Low on huomattavasti parempi levy. http://www.petrilampela.net |
arppah8 18.07.2012 21:20:24 | |
---|
bedlam: Mun mielestä Low on huomattavasti parempi levy. Näio, palautti meikän uskon bändiin jytinällä kahden edellisen minusta heikon ja mielenkiinnottoman levyn jälkeen. Nimibiisin musavideo ns. päräytti. Vähän ehkä epätasainen levy toi Low mutta kolme ekaa biisiä ja Dog faced gods ovat semmoista kamaa että huh. Eikä se Trail of tearskaan hassumpi slovari ole. Mahtaakohan se Mustainen ja Kingin Metallicakopiovittuilu pohjautua pelkästään just tohon Ritualiin, niihin aikoihin noita dissausjuttuja taisivat heittää. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Rhapa 18.07.2012 21:30:06 | |
---|
bedlam: Ritualilla on kyllä tarttuvimmat laulumelodiat bändin historiassa, mutta muuten tuo on jotenkin munatonta ja liian tasaista läpsytystä. Ne soundit on jotenkin omituiset, vaikka Testamentin kitarat on aina sellaiset keskialueiset ja mössöiset. Tuo levy syntyi Metallican mustan jälkeen ja sen kyllä kuulee. Melkein kaikki rässibändit tekivät Metallican menestyksen jälkeen oman melodisemman ja keskitempoisen levyn, jotkut onnistuivat ja jotkut eivät. Mun mielestä Low on huomattavasti parempi levy. Nojoo, mut Low nyt onkin puhtaasti mestariteos. Siihen ei parane vertaillakaan.. |
arppah8 28.07.2012 10:13:18 (muokattu 28.07.2012 10:51:00) | |
---|
No nyt on uus levy soittimessa. Onhan tää taas kova, ei oo bigfourilla nykyisellään mitään jakoa Testamentille. Positiivinen ylläri bonusDVDlle studiodokkarin lisäksi ympätyt livebiisit jotka tosin pääsen kahtelemaan iltapäivällä jahka pääsen töistä. E: Katoinkin jo työläppärillä. Olikin vaan tommonen bootleg-meininki. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Rhapa 28.07.2012 20:07:17 | |
---|
Löytyy nyt spotifystä tuo uusin rieska. |