passe 16.07.2012 19:42:37 (muokattu 16.07.2012 19:43:34) | |
---|
miguli: Gavin Harrison pistelee menemään. http://www.youtube.com/watch?v=2gWTTrwx-fs Tämä on näitä, joissa ensireaktio on että "Wau!". Jotenkin se vaan rupeaa kuitenkin nopeasti ärsyttämään kun kaikki on liian hyvin, soitto, soundit ja tukkakin. Varmaan justiinsa vahannut autonsakin. Hirveät respectit tietysti siitä puhtaan duunin määrästä, jonka jannu on tehnyt. Mutta jotenkin ei vaan itselleni lähde. Onkohan Gavinilla jotakin matskua, missä se vetää mukavan räyhäkkäästi nokillaan sen kummempia hieromatta? Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan. |
Speedy 16.07.2012 20:08:53 | |
---|
passe: Onkohan Gavinilla jotakin matskua, missä se vetää mukavan räyhäkkäästi nokillaan sen kummempia hieromatta? Iggy Pop Where to faces shine? "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Epämuusikko 17.07.2012 00:52:23 | |
---|
passe: Tämä on näitä, joissa ensireaktio on että tylsää. Toista reaktiota en lähde nyt yrittämään. + mitä tapahtui lauseelle "soundi lähtee sormista"? Ei oo rumpupuolella haitaksi asti viljelty toteamus. En tiedä mistä tuli mieleen :D "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Kailis 17.07.2012 01:25:15 | |
---|
pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
Kailis 17.07.2012 01:28:43 | |
---|
Speedy: Iggy Pop Where to faces shine? Kai olen jo kertonut (alle kymmenen kertaa) että kieltäydyin lainaamasta Harrisonille rumpuja festarilla kun se soitti Iggyn kanssa? pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
Laakstr 17.07.2012 09:32:35 | |
---|
markkuliini: Oon sanonut tän ennenkin, mutta sanotaan tää taas. Mun mielestä melko lepsua ja svengaamatonta soittoa tuossa, ja ihmettelen miten Steve on nuo antanut julkaista. Lepsuksi en sanois, mutta...oliskohan liika keskittyminen joka kyllä groovea nakertaa? Outoa - Steve kehuu alussa Bonzon swingiä ja soittaa nämä itse perään konemaisesti Kailis: Siis onko toi 0:42 tuleva komppi tämä? http://www.youtube.com/watch?v=TdbAAwQdRaA Toivottavasti olen väärässä, haikkakorostuskin väärässä paikassa + kiilaa. Eiköhän n. 0:42 lähtevä Fool in the Rain ole. Kailis: Kai olen jo kertonut (alle kymmenen kertaa) että kieltäydyin lainaamasta Harrisonille rumpuja festarilla kun se soitti Iggyn kanssa? Eikait niitä omiaan ny kaikenmaailman kolistelijoille :) |
Speedy 17.07.2012 10:34:30 | |
---|
Kailis: Kai olen jo kertonut (alle kymmenen kertaa) että kieltäydyin lainaamasta Harrisonille rumpuja festarilla kun se soitti Iggyn kanssa? Olet (yli kymmenene kertaa vähinttään) mutta kerro vielä silti, se on niin hauska tarina..=) Veikkaisin että johtui enemmänkin Iggystä kuin Gavinista..? Tai no eihän se Harrison vielä varmaan mikään iso nimi ollut tuolloin, -86 vai koska se oli.. Tosin ei kyllä youtubesta löytynyt mitään Iggyn aikasia videoita, joten tiedä miten sillon lie soittanut.. Vaikkakin toinen "yllätys veto" Sam Brownin Stop on muutaman vuoden myöhemmin, eikä siinä ainakaan kuullosta miten erityisen hakkuulta..=I "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
VeKrio 17.07.2012 12:56:55 | |
---|
Joo, Kailis kerro, kun mä en o tota ees kuullut! Jon Lordin poismenon myötä kuuntelin kaverin linkittämän biisin Bach on to this. http://www.youtube.com/watch?v=l9OFZ9Mh7GA Mietin että kuka toi rumpali on tolla levyllä, tai etenkin tossa biisissä... Tolkuttoman hyvää soitantaa. Aattelin, että kuulostaa vähän joltain Simon Phillipsiltä, mut paremmalta kuin se yleensä. Yritin googlettaa, mut ei löytynyt. Sitkeesti jatkoin guugletusta ja löyty, että Phillipshän se on. Parasta Simonia mitä oon kuullut. "Tuon väristä meillä on." -Kailis |
ostany 17.07.2012 17:36:53 (muokattu 17.07.2012 17:38:20) | |
---|
Jep. |
miguli 17.07.2012 17:37:25 | |
---|
Kailis: Siis onko toi 0:42 tuleva komppi tämä? http://www.youtube.com/watch?v=TdbAAwQdRaA Toivottavasti olen väärässä, haikkakorostuskin väärässä paikassa + kiilaa. Lisäksi haamunuotteja on liikaa kun niitä pitäis olla vaan kaks. Oliskohan Steve sekottanu rosannan ja fool in the rainin keskenään. |
markkuliini 17.07.2012 18:19:00 (muokattu 17.07.2012 18:22:59) | |
---|
miguli: Lisäksi haamunuotteja on liikaa kun niitä pitäis olla vaan kaks. Oliskohan Steve sekottanu rosannan ja fool in the rainin keskenään. Joo, ei tuossa ole oikeastaan mitään muuta yhteistä Fool In the Rainin kanssa kuin perusta. Tempo, haamunuotit, haitsunavaukset ja bassarikuvio on erit. Onkohan tuossa haettu jotain muuta biisiä? Mun Zeppelin-tietämys ei oo mitään timanttia... Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
markkuliini: Joo, ei tuossa ole oikeastaan mitään muuta yhteistä Fool In the Rainin kanssa kuin perusta. Tempo, haamunuotit, haitsunavaukset ja bassarikuvio on erit. Onkohan tuossa haettu jotain muuta biisiä? Mun Zeppelin-tietämys ei oo mitään timanttia... Ei heti muistu mieleen olisko muita shuffle pohjasia biisejä koko bändillä ja en nyt pääse kolaaman levyhyllyä läpi. On tossa eka kompissakin se "klassinen" When the Leeve Breaks biisin virhe eli ykköselle ei tule kuin yksi basarin isku. Levyltäkin on "pinnistelemällä" kuultavissa että kaikuhan se toinen on. |
Kailis 18.07.2012 14:15:42 | |
---|
Yleisön pyynnöstä huolimatta; oltiin siis samoilla festareilla Sata Lasta-bändin kanssa ja niiden kiertuevastaava tuli kertomaan että Harrison oli nähnyt mun setin keikalla ja oli halukas lainaamaan sitä. Multa oli mennyt saman kesän aikana kolme (3) crashia ja haikat hajalle kun olin lainannut niitä ja olin tehnyt periaatepäätöksen olla lainaamatta rumpuja enää kenellekään. Asiaa auttoi myös keikan jälkeinen nousuhumala ja sen aikaansaama ylimielisyys. Kaveri korotti vuokrahintaa ja epätoivoisena kysyi mitä mä niistä haluan. Ilmoitin yhä ettei tipu ja kerroin myös syyn. Se lähti päätään puistellen pois. Jostainhan ne setin sitten sai kun heittivät keikan mutta ei mun setillä. Kyllä sitä onkin ollut arrogantti. pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
Stoalainen 18.07.2012 16:22:21 | |
---|
Too weird to live, too rare to die |
zak69 18.07.2012 17:05:06 | |
---|
Case on aina niin tapauskohtainen juttu... |
jazzmies 18.07.2012 17:12:40 | |
---|
zak69: No niin ja asioita taas oikeaan perspektiiviin......hieno veto oli. Paitsi että bassarin off-beat kiilaa. Back to woodshed! Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
zak69 18.07.2012 17:15:54 | |
---|
jazzmies: Paitsi että bassarin off-beat kiilaa. Back to woodshed! Juu kiilatkoon vaan, tarkotinkin lähinnä sitä seikkaa että kaverilla kuluu keppejä about puolta vähemmän mitä muilla :) Case on aina niin tapauskohtainen juttu... |
-Dr.DW- 18.07.2012 17:35:30 | |
---|
Mitä hän soittaa toisella kädellä, vaiko onkokaan sitä? Hyvinhän tuo menee yhdelläkin! Itse tuossa rupesin polkimia säätelemään, siinä toivossa että niistä olisi paremmat saanu... Noh, se taas savolaisten oma supersankari "Vituiksmän" lenteli... n2,5t päästä ne olikin sitten taas inhimilliset soittaa... Jumpasta kävi kun kyykki ylös-alas penkin ja pedaalin väliä=D Roolataan landiaan;) |
Laakstr 18.07.2012 17:35:34 | |
---|
zak69: Juu kiilatkoon vaan, tarkotinkin lähinnä sitä seikkaa että kaverilla kuluu keppejä about puolta vähemmän mitä muilla :) plooooops! |
sahkuifk 18.07.2012 19:03:22 | |
---|
Kävelin sumussa koulun ohitse. |