Aihe: Terratec DMX 6Fire 24/96 ja digi-in
1
Kolada
19.04.2004 20:11:18
Osaisiko joku auttaa seuraavassa ongelmassa? Ostin Terratecin kortin ja innoissani ajattelin, että pääsen käyttämään J-Stationin S/PDIF ulostuloa. Noh, jostain kumman syystä en saa kusoa kulkemaan Stationin ja kortin etupaneelin välillä käyttäen rca-liitäntää. Kortin etupaneelissa palaa optisessa sisääntulossa koko ajan valo ja kortin kontrollipaneelista ei pääse säätämään digi-in asetuksia, koska ne on disabloituna (harmaana). Luulisin, että kyseessä on joku korttiin liittyvä ominaisuus, mikä pitäisi pystyä jostain säätämään kuntoon, mutta en tiedä mikä vialla :|

Olen kokeillut kahdenlaista rca-kaapelia ("ohuempaa" eli tavallista paukkulankaa sekä hiukan paksumpaa eli ilmeisesti suojattua)
mydarkstar
19.04.2004 20:59:02 (muokattu 19.04.2004 21:06:47)
Onko sulla Terratecin uusimmat ajurit? Mullakin oli puoli ohjauspaneelia pimeenä ennen päivitystä.

Ikäväkseni olen saanut itsekin huomata, että Terratec ja J-station eivät vaan suostu toimimaan sitten millään ilveellä. DMX 6Fire ei vaan suostu millään tunnistamaan J-stationin sync:iä. En sitten tiedä mikä siinä oikein mättää.

Asiasta lisää Johnson amp:in forumilla:
http://johnson-amp.com/forum/view_t … um=jstation&threadid=1047236702
Kolada
20.04.2004 20:23:33
Joo, harmi. Pitääpä katsella josko jotain lisäinfoa löytyisi. Ei muuten uusimmilla ajureilla (5.40.03.130) toimi minulla tuo Digital in-kohta :o
app
22.04.2004 08:58:26
Kokeilkaapa laittaa J-Stationin SPDIF -liittimen napa DMX:n liittimen runkoon kiinni! Sitten alkaa yhtäkkiä toimimaan. Ihme homma, huomasin aivan sattumalta kun tappelin kaverin korttia toimimaan. Vika taitaa olla siinä kortissa. Ainkakin RME:n kortin kans J-Station toimii niinkuin pitääkin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)