Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kuolleita rumpaleita
1
helma29
13.07.2012 21:01:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro!
 
Rumpalit ovat yhtyeiden aliarvostetuimpia "muusikoita".
Jännä pointti on kuitenkin se, että moni rumpali on ollut juuri se taho, joka kasannut yhtyeen; esimerkkeinä U2 ja Queensryche.
Monissa bändeissä puuhamiehenä on rumpali, kuten Happoradio-nimisessä yhtyeessä.
 
En nyt edes tiedä, miksi tätä kirjoitan, mutta listatkaapa rumpaleita, jotka menehtyivät ilman suurempaa mediasirkusta, luulen, että kaikki kuolemat juuri sellaisia "hiljaisia"
 
Aloitan:
 
Randy Castillo
 
Ammattilaisen ja harrastelijan erottaa ainoastaan tilipussista, ei välttämättä aina siitäkään.
-Dr.DW-
13.07.2012 21:04:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

helma29: Moro!
 
Rumpalit ovat yhtyeiden aliarvostetuimpia "muusikoita".
Jännä pointti on kuitenkin se, että moni rumpali on ollut juuri se taho, joka kasannut yhtyeen; esimerkkeinä U2 ja Queensryche.
Monissa bändeissä puuhamiehenä on rumpali, kuten Happoradio-nimisessä yhtyeessä.
 
En nyt edes tiedä, miksi tätä kirjoitan, mutta listatkaapa rumpaleita, jotka menehtyivät ilman suurempaa mediasirkusta, luulen, että kaikki kuolemat juuri sellaisia "hiljaisia"
 
Aloitan:
 
Randy Castillo

 
Mietitpä sie murheellisia, näin Pe. 13. pv.
Ethän vaan etiäisiä oo nähnynnä=P
 
Roolataan landiaan;)
Kailis
13.07.2012 23:42:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vesa-Matti Loiri. Eiku...
 
pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan:
tomboarmageddon
14.07.2012 03:36:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Vesa-Matti Loiri. Eiku...
 
Kailista turpaan, ko kadulla vastaan sattuvi;)
 
JodeTheDrummer
04.10.2012 15:45:06 (muokattu 07.10.2012 21:17:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jimmy "The Rev" Owen Sullivan
(avenged sevenfold)
 
ferodoz
04.10.2012 18:01:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JodeTheDrummer: Jimmy "The Rev" Own Sullivan
(avenged sevenfold)

 
Tossahan oli kyllä aika järkyttävän kova mediamylläkkä aiheeseen littyen. Eli en lähtisi puhumaan hiljaisesta kuolemasta..
 
www.suhdelukucoverband.fi www.re-va.net
Funkånaut
04.10.2012 18:04:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ferodoz: Tossahan oli kyllä aika järkyttävän kova mediamylläkkä aiheeseen littyen. Eli en lähtisi puhumaan hiljaisesta kuolemasta..
 
Itse pohdin tismalleen samaa.
 
Miehet jotka menevät, tekevät ja näkevät, vetävät ne väkevät. Kuuntelen tämmöist
JodeTheDrummer
05.10.2012 14:33:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ferodoz: Tossahan oli kyllä aika järkyttävän kova mediamylläkkä aiheeseen littyen. Eli en lähtisi puhumaan hiljaisesta kuolemasta..
 
Aijjaa. itse muistin että tästä ei juuri tullut mitään ihmeempää mediamylläkkää D: muistin väärin :P
 
artsipartsi
07.10.2012 01:20:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Matti Oiling
 
Taisipa tosin hänenkin pois menosta olla ihan uutisissa asti...?
 
"tulisit joskus vaikka mun kans kattomaan telkkaria...kun sä vaan aina katot ku joku haamu hakkaa juutuubissa jotain syöpynyttä rumpua"
Kailis
07.10.2012 08:15:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ronnie Österberg. Itsemurha ohitettiin diskreetisti.
 
jazzmies: Minua aina ahdistaa arvailu ja spekulointi asioista mitä ei voi kuin arvailla ja spekuloida.
Duro
07.10.2012 10:13:39 (muokattu 07.10.2012 10:14:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ingo Schwichtenberg / Helloween.
 
Skitsofrenia, huumeet, viina ja fudut bändistä yhdessä sai ottamaan matsia liikkuvan metron kanssa.
 
Tilipitappituppitappi
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «